Moderator: Loempia
Waarschijnlijk in een keukenkastje.......?driver schreef:en..en...zo gaat het op ieder forum en waar het dan eindigt ...?
gr driver
gewoon..... het eindigt hier. Dit is mijn laatste post, ik ben klaar met jullie.driver schreef:Dat iemand met dat vingertje zwaait moet ie zelf weten net als ik die zelf beslist of ik wel of niet een bekeuring oid afkoop of minder wil betalen maar als dat vingertje mij dan gaat toespreken en zegt dat ik niet deug omdat het vingerje het anders ziet in zijn levensopvattingen krijgt hetzelfde vingertje ongeacht van wie daar een reactie op van mij en dan komt er weer tegen reactie en..en...zo gaat het op ieder forum en waar het dan eindigt ...?
gr driver
"Dan moet je mogelijk switchen naar een andere net zo rechte houding" schrijf je. Ik denk dat je daar een letter vergeten bent als ik je bedoeling tenminste begrijp: "Dan moet je mogelijk switchen naar een andere niet zo rechte houding".prajak schreef:Een rechte rug is een rechte rug. Complimenten voor Gert Katoen.![]()
Maar of de rug ook (Nederlands) recht moet blijven als je na emigratie uit NL integraal deel uit gaat maken van een andere, in casu de Thaise maatschappij ? Dan moet je mogelijk switchen naar een andere net zo rechte houding. Maar die leer je pas aan na emigratie als je midden in de maatschappij van het nieuwe woonland staat.
O, ik was even vergeten dat jij uit het Z U I D E N komt, dat corrupte Limburg....prajak schreef:"...Bovendien zal een ambtenaar nooit dit antwoord geven..."
Nee, ambtenaren doen dat niet. Tuurlijk niet. Kom nou even !![]()
Zal ik iets noemen uit het verleden ? Wegenbouwer B uit het zuiden ? De regeltjes voor het aannemen van geschenken en etentjes door gemeente-ambtenaren werden na die affaire gewijzigd, toch ?
Ik ga aan de warme hap. Ik zie vanavond wel wat er wordt gepend.
Enne....vroeger ging het nieuwe paspoort wel op de gemeente, toch ? Dus het kon wel gebeuren maar jammer genoeg ga je er niet op in.
Thailand is anders. Dat is alleen lastig uit te leggen aan mensen die er niet permanent wonen.