Met binnengekomen bedoel ik 'het land binnengekomen'.Ben schreef:Wat bedoel je met binnengekomen Steven? Ik ook meedere keren buiten Thailand geweest .
De laatste keer dat ik Thailand verliet had ik net mijn extention verlengt met een nieuw paspoort.
Bij de balie op suvarnabumi stond ik niet eens meer in het systeem ,waardoor er weer allerhande vragen kwamen
en de indruk gewekt werd dat mijn visa niet in orde was .
Vragen van , wat ik voor het visa betaald had en waar ik het had laten doen tot het me te lang ging duren 20 min al bezig
en wees op de priority lanewerd ineens wat sneller gehandeld .en na 10 min was het eindelijk geregeld .met een onzin verhaal dat er een storing was,en ik nu ineens wel in het systeem stond . Bij terugkomst was het weer hetzelfde verhaal,nog steeds niet in het systeem
er word gepretendeerd alles zo goed voor elkaar te hebben . bij het ophalen van een re-entry permit kreeg ik dus de horen dat de immigratiediensten zeer traag zijn met gegevens in het systeen te zetten waardoor er op suvarnabumi zo'n taferelen ontstaan ,en dat met 50 mil passanten per jaar
De rest van je verhaal heeft niets met de 90 dagen melding te maken.