Moderator: Loempia
Let wel op de borden Madelief.............Madelief33 schreef:Haha Arie we observeren het verkeer gedurende de 2,5 week voor we in Phuket aankomen en dan beslissen we. We houden het nog even spannend.![]()
Nemen wel alle adviezen mee van goede verhuurbedrijf tot de beste taxiservice!
Ik zal vanaf daar wel even melden wat het wordt!!!
Ik rij daar gewoon hoor...ron schreef:Let wel op de borden Madelief.............Madelief33 schreef:Haha Arie we observeren het verkeer gedurende de 2,5 week voor we in Phuket aankomen en dan beslissen we. We houden het nog even spannend.![]()
Nemen wel alle adviezen mee van goede verhuurbedrijf tot de beste taxiservice!
Ik zal vanaf daar wel even melden wat het wordt!!!
Die andere route ken ik ook niet dus ....ron schreef:Jij durft.............
Gerhard schreef:Ik rij al jaren in Thailand en kan je melden dat het best te doen is hoor, al die horrorverhalen...Let wel op dat je een Internationaal rijbewijs meebrengt, europese is daar niet geldig.
Na Chumpon niet de weg naar Ranong volgen maar gewoon via Surat Thani rijden. Ik doe er een uur of 10 over om van Bangkok naar Phuket te koment (en dat is dan thuis, op zo ongeveer het verste punt van de brug dat mogelijk is).Pieter schreef:rijden in phuket
is geen probleem
het is alleen wat minder als je net als ik vanuit bangkok s morgens wegrijd en dan naar phuket rijd in 1 ruk op s avonds bij je hotel te komen
eerst na chumpon tot de brug naar phuket is nogal zigzag door de bergen
en in phuket moet je ook nog wat bergjes over om bij het mooie strand te komen
ik zou bij aankomst kijken of het nog licht is en zo ja een auto huren zo nee
een auto de volgende dag huren
het moeilijkste is volgens mij het links rijden als je dat niet gewend bent
Pieter
Via ik dacht road 44? Zo reed ik altijd, ben effe het nummer kwijt, dan hoef je niet op die ellendige 2 baans wegen te rijdenstevenl schreef: Na Chumpon niet de weg naar Ranong volgen maar gewoon via Surat Thani rijden. Ik doe er een uur of 10 over om van Bangkok naar Phuket te koment (en dat is dan thuis, op zo ongeveer het verste punt van de brug dat mogelijk is).