Ik schrok al, ik dacht in eerste instantie dat de bijdrage 50.000 per maand was

Genesis
Moderator: Loempia
prajak schreef:'...Het valt me altijd wel op dat er, voor mijn gevoel dan, veel 'bijzondere' mensen op dit forum zitten, het is bepaald geen, uhhh late we zeggen 'middelmaat'...'
Middelmaat? Heb je in mijn PC zitten snuffelen, genesis?
Nee je riem nagemeten.genesis schreef:prajak schreef:'...Het valt me altijd wel op dat er, voor mijn gevoel dan, veel 'bijzondere' mensen op dit forum zitten, het is bepaald geen, uhhh late we zeggen 'middelmaat'...'
Middelmaat? Heb je in mijn PC zitten snuffelen, genesis?![]()
Genesis
Nu Arie twee,ik heb altijd in een huwelijk op basis van gelijke rechten geloofd maar misschien ben ik een beetje ouderwets.Arietwee schreef:Nou dan doe je het toch goed zo. Niks mis mee. (Gijp)Maar om nou een nieuwe brommer voor haar broertje te kopen??
Ik heb wel eens een nieuw trekketje van 80.000 voor schoonvader gekocht. Maar die man had z'n hele leven de tering gewerkt voor vrouw en 7 kinderen. Die ouwe troep was niet aan te zien.
Ben altijd in de watten gelegd door de family. Echt mazzel mee. Ik heb nu 4 farang zwagers. We delen nu de kosten.
Ja breeker, wie betaald die bepaald. Maar jij heb niet zo veel te willen denk ik, daar in isaan.