Laten we het even vastleggen voor het weggepoetst wordt

Dat is de Paasgedachte. Wat mij betreft is die blijvend hoor want ik hou van gekleurde eieren.

Moderator: Loempia
Dan ben je een fase verder dan ik en ben ik een 'trage' leerling in dit leven........ron schreef:Zal je vertellen dat ik een ieder nog steeds help,die naar z,n kl*te is...........
Huisuitzetting heb ik voor twee mensen sinds m,n terugkomst uit Thailand (precies 1 jaar nu) kunnen voorkomen.......
Wetende dat ik die centen nooit meer terug krijg,heb ik daar geen moment over hoeven twijfelen,en zeker niet omdat er kinderen in het spel waren.
1 familie voor mij eigenlijk helemaal onbekend,maar een jongetje dat bij mijn zoon Kevin in de klas zit...........
Dus een goeie l*l ben ik wel,maar niet helemaal gek..............
Ron.
Als je in de buurt van Amsterdam bent..................welkom Genesis!genesis schreef:Dan ben je een fase verder dan ik en ben ik een 'trage' leerling in dit leven........ron schreef:Zal je vertellen dat ik een ieder nog steeds help,die naar z,n kl*te is...........
Huisuitzetting heb ik voor twee mensen sinds m,n terugkomst uit Thailand (precies 1 jaar nu) kunnen voorkomen.......
Wetende dat ik die centen nooit meer terug krijg,heb ik daar geen moment over hoeven twijfelen,en zeker niet omdat er kinderen in het spel waren.
1 familie voor mij eigenlijk helemaal onbekend,maar een jongetje dat bij mijn zoon Kevin in de klas zit...........
Dus een goeie l*l ben ik wel,maar niet helemaal gek..............
Ron.![]()
Genesis
Dit doet me denken aan een tekst uit de bijbel lessen van school: 'de weg naar boven is lang, smal & zwaar'.brake034 schreef:Drommels, daar zitten Prajak en Ron toch mooi even op 1 lijn!
Laten we het even vastleggen voor het weggepoetst wordt![]()
Het leven is als het beklimmen van een berg, een ieder die je ontmoet is een wegwijzer naar de top.
Niemand is echter de top zelf, Jezus niet, Allah niet en ook Boeddha niet , Ron en Prajak ook niet.
Ze wijzen een richting op, die kant op! Ze wijzen je de weg naar de top en of je door klimt is je eigen keuze.
En je eigen klim is je eigen weg, geen pad is vastgelegd op Google Maps!
Sommigen op je pad vertellen je dat meditatie het doel is of mindfullness, ze verwarren het instrument met het doel wat is: klim die berg!
En kom je boven aan de top, shit, nobody there! Op de top van de berg kun je niet leven, je daalt vanzelf weer af.
Je hebt twee keuzes, doorklimmen tot de top of vroegtijdig naar de voet van de berg terugkeren, gezellig bij iedereen!
Waardeer ik Ronron schreef:
Als je in de buurt van Amsterdam bent..................welkom Genesis!
Maakt niet uit wanneer/hoe laat..........genesis schreef:Waardeer ik Ronron schreef:
Als je in de buurt van Amsterdam bent..................welkom Genesis!![]()
Genesis
Oftewel het 'goddelijke' in onszelfbrake034 schreef:Er is geen kracht in religie of geloof, dat zijn slechts de wegwijzers op je pad!
De kracht zit in je energie, opwaarts!