En wat denk je daar dan mee te bereiken Dutch.Ik probeer de laatste tijd waar het even kan op organisch voedsel over te gaan

Weet dat je een niet roker en drinker ben voor lange tijd maar om enig effect te hebben met voedsel zal je toch ietsje eerder van start moeten gaan als 65 + of meer.

Maar zelfs dan is het eigenlijk een onbegonnen zaak om de effecten van E-nummers [klik] te voorkomen aangezien het zo ongeveer overal in zit.
Zal ik het maar niet over de veelal te grote hoeveelheid fijnstof in een regio als dit hebben wat ook overal op neer valt uiteindelijk en vaak in het consumptie patroon komt zonder dat je het door heb.
Bij de meeste grootgrutters zijn trouwens vele [voedsel] producten verkrijgbaar vandaag de dag die wij 'Europees' wensen te noemen.
Het zelfde als Appie Happie op de Hoofdstraat in Rotjeknor is het natuurlijk niet aangezien wij in voedsel gedrag maar ook in aantal toch een minderheid zijn.
Had jaren pindaPASTA in een plastiek potje van Thaise makelij lekker voor op de boterham en met enige toevoeging lijkt het mij makkelijk tot satesaus om te toveren.