baan opgezegd en reeds gegaan

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: baan opgezegd en reeds gegaan

#46 Bericht door mooatje » donderdag 30 januari 2014, 19:59

foppo schreef:Zeker waar, de pepers doden sommige bacteriën maar de voornaamste reden van gepeperd en sterk gekruid eten is om de half- (of geheel) bedorven smaak enigszins te camoufleren.
Overigens was dat ook al bij ons zo in de middeleeuwen, toen er nog geen ijskasten of ijsputten waren uitgevonden.
Veel maaltijden werden in bier of wijn bereid, of liet men het gisten. (zuurkool)
Toen nog later de elektrische koelkast beschikbaar kwam werd het voedsel steeds milder van smaak en werd ook de oorspronkelijke smaak steeds meer gewaardeerd.
Dju dat moet ik tegen mijn vrouw zeggen.Die mag geen verse producten meer gebruiken.Vervallen datums geen probleem.
Maar dan is er één héél klein probleempje,ik eet zelf regelmatig pikant en het is steeds met verse producten,want ik kan koken.

Wat moet ik nu doen?Help me.....
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: baan opgezegd en reeds gegaan

#47 Bericht door prajak » vrijdag 31 januari 2014, 01:03

"...Waarom ga je niet denken in de richting van bejaardenzorg?..."

Prima, Casper, een goed idee om dat item weer eens op te warmen.

We hebben het er al eens over gehad maar in een land zo groot als de afstand van Utrecht naar Gibraltar is het vinden van een plek die iedereen leuk vindt een enorm probleem. En dat is dan nog het kleinste probleem waar je tegenaan loopt.....

Begin eens met een vergunning...dan zien we over tig jaar verder.... :giggle2:

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”