Als die weer zo'n maffe video-toespraak houdt en hij zweept de rooihempies op tot geweld, dan is er weer gedonder in de glazen, net als in april/mei 2010.

Moderator: Loempia
Weer typisch zo'n agressieve geelhemd opmerking!RuudThai schreef:"Tot zover, als ik wat meer tijd heb volgen er meer...."
Graag foto's als ze in de pan gehakt worden.....![]()
![]()
![]()
![]()
Yes! Spanning en sensatie
Kunnen de "Men In Black", de knokploeg van de UDD, de boel niet een beetje opstoken?vleespet schreef:Weer typisch zo'n agressieve geelhemd opmerking!RuudThai schreef:"Tot zover, als ik wat meer tijd heb volgen er meer...."
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk jij maar uit met wat je wenst,als de grote roerganger het heden voor het hiernamaals veruild dan kan het wel eens zo zijn dat dat gele clubje van jou drastisch wordt uitgedunt.RuudThai schreef:Kunnen de "Men In Black", de knokploeg van de UDD, de boel niet een beetje opstoken?vleespet schreef:Weer typisch zo'n agressieve geelhemd opmerking!RuudThai schreef:"Tot zover, als ik wat meer tijd heb volgen er meer...."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of maar gewoon die video-boodschap van Thaksin afwachten, daarna lopen die rooihempies toch al met bloeddoorlopen ogen!