Paspoort word "korter" geldig
Moderator: Loempia
- RuudThai
- Expat
Re: Paspoort wordt LANGER geldig
M.i.v. 9 maart a.s. worden paspoorten en id-kaarten afgegeven die 10 jaar geldig zijn.
De prijs van een paspoort zal dan 66 euro bedragen i.p.v. rond de 50 nu.
- joeisan
- Veel ervaring
Re: Paspoort wordt LANGER geldig
Uit betrouwbare bron vernomen?RuudThai schreef:M.i.v. 9 maart a.s. worden paspoorten en id-kaarten afgegeven die 10 jaar geldig zijn.
Een goed lid verslapt niet
- RuudThai
- Expat
Re: Paspoort word "korter" geldig
Ja, van minister Plasterk himself

- joeisan
- Veel ervaring
RuudThai schreef:Ja, van minister Plasterk himself![]()
Heel lollig, vooral als je zelf geen nieuw paspoort nodig hebt omtrent die tijd...
Bedankt voor de niet betrouwbare info, hebben we wat aan

- RuudThai
- Expat
Als IK zoiets plaats kun je ervan uitgaan dat het voldoende betrouwbaar is.
Het bericht stond gewoon bij NOS mobiel, ik kon de link niet plaatsen omdat ik via mijn gsm werk momenteel.
Het bericht stond gewoon bij NOS mobiel, ik kon de link niet plaatsen omdat ik via mijn gsm werk momenteel.
- De Beweerder
- Expat
A millionaire in free time, can not save time only use 

- joeisan
- Veel ervaring
RuudThai schreef:Als IK zoiets plaats kun je ervan uitgaan dat het voldoende betrouwbaar is.
Hoe kan IK dat weten?
Duidelijkheid is niet logisch, een goede gewoonte om bronnen te vermelden!
- joeisan
- Veel ervaring
Re: Paspoort word
-
- Expat
Ook ik verwacht van jou,gezien jouw manier van discussiëren en informeren,gewoon complete informatie.RuudThai schreef:Als IK zoiets plaats kun je ervan uitgaan dat het voldoende betrouwbaar is.

Het is best al lang verwachtte,toch wel belangrijke informatie.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Tsjonge wat een chagrijn.dutch schreef:Ook ik verwacht van jou,gezien jouw manier van discussiëren en informeren,gewoon complete informatie.RuudThai schreef:Als IK zoiets plaats kun je ervan uitgaan dat het voldoende betrouwbaar is.
Het bericht stond gewoon bij NOS mobiel, ik kon de link niet plaatsen omdat ik via mijn gsm werk momenteel.Eventueel de belofte om er op terug te komen,of anderen te vragen dat te plaatsen.
Zeker jij kent RuudThai toch al langer?
Als het om politiek gaat een fikse slag om de arm houden!
Maar in dit soort zaken is hij uiterst betrouwbaar en dat al zeer lang.
Beetje flauw om dan zo te reageren.
Zo, nu hoef ik de komende maanden RuudThai niet meer te ondersteunen...

Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Expat
- Contacteer:
Bron plaatsen is een goede gewoonte. En als dat niet lukt om een of andere reden kun je altijd aangeven 'sorry, kan link nu even niet plaatsen maar informatie is afkomstig van NOS mobiel'.RuudThai schreef:Als IK zoiets plaats kun je ervan uitgaan dat het voldoende betrouwbaar is.
-
- Expat
Helemaal geen chagrijn hoor.Gewoon reageren op een officieel (maar dat weet ik niet zeker in dit geval) bericht,waarvan ik graag zou willen weten of het ECHT waar is dit keer.Er zijn namelijk al een jaar of anderhalf geruchten!Gardensafari schreef:Tsjonge wat een chagrijn.dutch schreef:Ook ik verwacht van jou,gezien jouw manier van discussiëren en informeren,gewoon complete informatie.RuudThai schreef:Als IK zoiets plaats kun je ervan uitgaan dat het voldoende betrouwbaar is.
Het bericht stond gewoon bij NOS mobiel, ik kon de link niet plaatsen omdat ik via mijn gsm werk momenteel.Eventueel de belofte om er op terug te komen,of anderen te vragen dat te plaatsen.
Zeker jij kent RuudThai toch al langer?
En Ruud gooit ons dood met officiële berichten en links.Vandaar.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Volwaardig lid
Gardensafari schreef: Zeker jij kent RuudThai toch al langer?

Hoe was die uitdrukking ook alweer? Ik kan er even niet opkomen... Iets met mieren?

Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…
-
- Volwaardig lid
Ja, hij gooit je dood met links en óók wel eens met linkjes. Linkjes vind ik dan weer niet ergdutch schreef:En Ruud gooit ons dood met officiële berichten en links.Vandaar.

Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…
- joeisan
- Veel ervaring
Elk forum, maakt niet uit waar en waarover, heeft "oude" leden en nieuwe leden, logisch.
Ook wanneer langer meelopende leden een persoon kennen, inclusief zijn manier van doen en/of zijn betrouwbaarheid, zijn er steeds nieuwere leden die de persoon niet kennen en al helemaal niet of hij betrouwbare info geeft of niet. Dat zou zo'n oude rot toch moeten weten.
Dus het is altijd een goede gewoonte om bronnen te vermelden, en al helemaal wanneer het om belangrijke zaken gaat. Een bron als De Telegraaf of Het Purmerendse Sufferdje zijn voor mij niet betrouwbaar, zelfs NOS is niet betrouwbaar, afhankelijk waar zij dan weer het verhaal vandaan hebben.
Zoals vermeld zijn er al langere tijd geruchten omtrent het paspoort, sommige waar, sommige niet waar, en een belangrijke funktie van een forum voor expats is goed en betrouwbare informatie!
Ook wanneer langer meelopende leden een persoon kennen, inclusief zijn manier van doen en/of zijn betrouwbaarheid, zijn er steeds nieuwere leden die de persoon niet kennen en al helemaal niet of hij betrouwbare info geeft of niet. Dat zou zo'n oude rot toch moeten weten.
Dus het is altijd een goede gewoonte om bronnen te vermelden, en al helemaal wanneer het om belangrijke zaken gaat. Een bron als De Telegraaf of Het Purmerendse Sufferdje zijn voor mij niet betrouwbaar, zelfs NOS is niet betrouwbaar, afhankelijk waar zij dan weer het verhaal vandaan hebben.
Zoals vermeld zijn er al langere tijd geruchten omtrent het paspoort, sommige waar, sommige niet waar, en een belangrijke funktie van een forum voor expats is goed en betrouwbare informatie!