er is echt no way in hell dat is ik 210 euro ga betalen voor 48GB extra

een 64GB sd kaartje kost maar 50 euro!
ook met bestanden overzetten is het gewoon handiger als je er een los kaartje in kan duwen

Moderator: Loempia
Ik doe dat met de I-pad Camera Connection Kit (MC531ZM/A) wel de originele!!Jim schreef:dat lukt alleen als je thuis bent of toegang hebt tot internet.
komt nog 's bij dat je alleen je eigen bestandjes kan syncen.
even de foto's van de camera van een vriend(in) op je tab zetten is onmogelijk.
of dat boek dat je al tijden zoekt en je komt toevallig iemand tegen met een e-reader die hem heeft.
Normaal ben ik dus thuis en ik zeul het,behalve op vakantie,nergens mee naartoeJim schreef:dat is hetzelfde. dan heb je ook een sd slot, maar wel een extra dingetje dat je weer moet meezeulen.
ook is ie weer 30 euro terwijl het maximaal een dollar kost als ze hem meteen inbouwen.
maar ja, dan koopt niemand meer de 64GB versie
Wie wil jou nou bereiken je weet toch alles beterprinten44 schreef:Elst, ik ben geen slaaf van apparaten. Ik wil graag zonder die dingen door het leven gaan. Het is al erg genoeg dat ik (teveel) achter de PC zit. Maar dat is dan voor mij ook genoeg. Als ik buitenshuis ben, dan heb ik alleen een mobieltje en daarmee kan ik iedereen bereiken die ik wil bereiken en iedereen kan mij bereiken en dat is genoeg.
met dropbox heb je nog steeds toegang tot internet nodigelst99 schreef:De foto's van anderen gaan in de "box" app. Zo heb ik alle "gegevens, zoals pas, codes, visanr. Verzekeringspolissen in die app. Beveiligd alleen toegankelijk voor mijn zonen, als er wat met ons gebeurd kunnen zij er zo in en alles regelen.
Met alle telefoonnr. Die daarbij horen.
Dus onderweg heb ik genoeg aan mijn IPad.
ik hoop dat het limiet op je creditcard hoog genoeg is.elst99 schreef:Jim ik vlieg volgende week met de 380 en heb internet aan boord, je moet wel een beetje meegaan met de tijd , jongen
de nexus 7 is android.elst99 schreef:En dat heb je toch ook nodig met een Android?
ja, je bent een echte power userLezen of spelletjes kan zonder!
dat valt in de categorie: wat een gek er voor geeftMaar joh, je moet lekker kopen wat je je veroorloven kunt
Ik krijg gewoon zin om er een tweede I-pad bij te kopen,al is het alleen maar om Jim te pestenJim schreef:ik hoop dat het limiet op je creditcard hoog genoeg is.elst99 schreef:Jim ik vlieg volgende week met de 380 en heb internet aan boord, je moet wel een beetje meegaan met de tijd , jongen
'gewone' roaming internet prijzen zullen in het niet vallen.
ik las al iets van 10 dollar voor 25MB dus veel succes met het streamen van een 1080p film
de nexus 7 is android.elst99 schreef:En dat heb je toch ook nodig met een Android?
ja, je bent een echte power userLezen of spelletjes kan zonder!
dat valt in de categorie: wat een gek er voor geeftMaar joh, je moet lekker kopen wat je je veroorloven kunt