na 4 dagen thailand..
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: na 4 dagen thailand..
Je moet is vanuit Cha-am, rijden naar Hua Hin en dan niet bij Market Village stoppen, maar doorrijden naar Takiab, links en rechts kijken en misschien ook de Soi 92, t/m 112 is inrijden, dan snap je wel wat ik bedoel.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
- weten
- Volwaardig lid
Re: na 4 dagen thailand..
Ik begrijp wat je bedoelt Elst hier in cha am kan het nog veel gekker je gelooft het niet maar hier 15 km vandaan gaan ze een compleet nieuwe stad/dorp bouwen we hebben erop gereden een maanlandschap maar over 4 jaar??elst99 schreef:Je moet is vanuit Cha-am, rijden naar Hua Hin en dan niet bij Market Village stoppen, maar doorrijden naar Takiab, links en rechts kijken en misschien ook de Soi 92, t/m 112 is inrijden, dan snap je wel wat ik bedoel.
Hier in cha am het zelfde, resorts gebouwd niemand koopt, heel erg veel te koop en te huur, huizen staan al jaren leeg bij ons in de straat proberen ze de huizen te verkopen tegen absurde prijzen,
Ja ik ben er nu wel van overtuigd dat de thaien echt denken dat we volkomen gek zijn of er zijn meer rijke thaien dan we denken en proberen nu het oude te verkopen aan die stomme falangs tegen veel te hoge prijzen, en kopen zelf de nieuwbouw of het is een grote luchtbel die binnen en jaar of 5 uiteen spat.
Maar eigenlijk ging het er om dat thailand niet meer zo is als pakweg 10 jaar geleden en helaas is dat in de hele wereld zo denk ik
Ps.als je naar cha am rijd voor jullie aan de rechterkant staan hele grote zwarte borden fore sale ik denk dat ze daar ook wel honderden huizen kwijt kunnen dan staat cha am nagenoeg tegen hua hin aan ja het is niet anders ze noemen dat vooruitgang, helaas, maar ik wil het toch niet ruilen voor het noorden.
Maar mocht je nog een leuke plaats weten aan de kust dan hoor ik het graag.
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.