Weinig of niets te beleven!

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
RuudThai
Expat
Expat

Re: Weinig of niets te beleven!

#46 Bericht door RuudThai » woensdag 01 februari 2012, 14:07

elst99 schreef:Toch is het goed dat ondanks regeringsverantwoordelijkheid de VVD stabiel blijft in de peilingen. [|)
Zou ik toch maar even m'n brilletje oppoetsen.... :Whistle:
De VVD heeft nu 31 zetels in de 2e Kamer, steeg in de peilingen in 2011 tot 35-38 zetels maar is nu flink aan het zakken: 28-30 zetels. Dus zo stabiel ziet dat er niet uit en daarom zal de VVD ook weinig zin hebben in een verkiezingstest :happyno: .
Overigens moet ik toegeven dat ik liever Mark Rutte zie dan de vorige premier, Jan-Peter Balkenbende.
Hij kan de meest vreselijke zaken voor de bevolking nog lachend verpakken en heeft het tenminste niet over het zoet dat na het zuur zou komen... en nooit kwam! :crazy: Hij zou alleen van een andere partij moeten zijn, bijv. de PvdA :angel: .

Overigens zou elst99 toch maar moeten oppassen: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... e7o7XphFvw :worshippy:

Henry
heeft ervaring
heeft ervaring

#47 Bericht door Henry » woensdag 01 februari 2012, 15:23

Maar sinds dit onderwerp op het forum is geplaatst schieten de topics weer uit de grond :thumbsup:

Ben nog niet zo'n "deskundige" dus ik lees meer dan dat ik schrijf :neus:

Grtz, Henry

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#48 Bericht door elst99 » woensdag 01 februari 2012, 21:41

Ruud leest dan niet de Telegraaf, maar wat je nu aanhaalt is nog een graadje erger, zal niet ontkennen dat de criminaliteit toeneemt, dat is hier maar overal.
Maar maak je over ons geen zorgen, we leven hier midden in het centrum, hebben geen eigendom en ik ben niet met een Thai getrouwd, zou me dus nog maar is achter de oren krabben. :giggle:
De man in kwestie volgens "thaivisa" zou een huis gebouwd hebben van £435.000, of te wel voor bht. 24.000.000 voor een timmerman en keukenzetter, nou dat moet wel een kasteel zijn, een beetje warrig verhaal Ruud. :giggle:
Maar Ruud als de cijffers kloppen en de peilingen, dan heeft de VVD nog geen zetel verloren t.o.v. De laatste verkiezingen.
Jij bent aan zet, haha,
Laatst gewijzigd door elst99 op donderdag 02 februari 2012, 02:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#49 Bericht door Gardensafari » woensdag 01 februari 2012, 23:12

Ik heb zojuist een telefoontje gekregen van mijn advocaat: de heer Baruch Moszkowicz. De zaak tegen de heer Driver van dit forum wordt niet doorgezet.
Dat is een beslissing die ik uiteraard zeer betreur.
Maar voor dat geld kon ik geen betere advocaat vinden.
Dus moet ik mij erbij neerleggen.

Overigens is hij het nog steeds met mij eens dat de heer Driver de grenzen van het betamelijke heeft overschreden.
Dus dat is niet de reden dat de zaak niet doorgaat.
Nee, Baruch heeft naar mijn bankrekening gekeken.
En één ding viel hem op: bij elke afschrijving werd mijn saldo groter.
Dit verbaasde de geleerde heer ten zeerste.
Maar een verklaring voor dit terugkerende fenomeen vond hij niet.

En hoewel niet gewaardeerd in de famille, belde hij toch met de eminent grise.
Deze deelde hem mede dat bankrekeningen alleen in saldo konden toenemen, indien de uitgangspositie positief was en er bijschrijvingen plaatsvonden. Het omgekeerde zou kunnen duiden op een ietwat minder florisante financiële positie van cliënt in spe. Zelfs bij winst zou dit geen beduidende invloed hebben op de kapitaalspositie van de zo geachte advocatenfamilie. En daarom raadde de pater familias zijn nukkige zoon af om deze zaak op zich te nemen.

Ik meen daaruit te moeten afleiden, dat mijn truukje met de ongekleurde kopie van de bankrekening niet geleid heeft tot het resultaat dat ik ermee voor ogen had. En daaruit put ik het vermoeden dat het leven zwaar is.
Loodzwaar.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

RuudThai
Expat
Expat

#50 Bericht door RuudThai » donderdag 02 februari 2012, 03:58

elst99 schreef: Maar Ruud als de cijffers kloppen en de peilingen, dan heeft de VVD nog geen zetel verloren t.o.v. De laatste verkiezingen.
Jij bent aan zet, haha,
De VVD haalde bij de verkiezingen in juni 2010 31 zetels en staat nu in de peilingen op 28-30 zetels, afhankelijk van het peilbureau. 31 / 28-30? Kun je nog tellen tel dan mee..... :cheesy:

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#51 Bericht door Pieter » donderdag 02 februari 2012, 05:00

RuudThai schreef:
elst99 schreef: Maar Ruud als de cijffers kloppen en de peilingen, dan heeft de VVD nog geen zetel verloren t.o.v. De laatste verkiezingen.
Jij bent aan zet, haha,
De VVD haalde bij de verkiezingen in juni 2010 31 zetels en staat nu in de peilingen op 28-30 zetels, afhankelijk van het peilbureau. 31 / 28-30? Kun je nog tellen tel dan mee..... :cheesy:
Ik mis de laatste VVD-er met fatsoen (jaja die waren er vroeger) : Molly Geertsema
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#52 Bericht door elst99 » donderdag 02 februari 2012, 06:38

Pieter met dit antwoordt blijkt, dat je dus in het juiste gezelschap verkeerd.
Of niet in staat bent dat te beoordelen, kan een gemis zijn. :Whistle:
Ruud bestaat GL eigenlijk nog? Zijn die weer terug bij af? Van 10 naar 7?

dutch
Expat
Expat

#53 Bericht door dutch » donderdag 02 februari 2012, 07:33

[quote="Pieter
Ik mis de laatste VVD-er met fatsoen (jaja die waren er vroeger) : Molly Geertsema[/quote]

Ik ben mijn hele leven al VVD-er en ik acht mezelf een fatsoenlijk mens.
Tevens ken ik er nog velen zoals ik.
Het zal mij worst wezen wat een ander kiest en ga dan ook graag een normale discussie met dergelijke personen aan.
Diegenen die altijd alleen maar KETTEREN op die, in "hun" ogen andersdenkenden,getuigen alleen maar van een bekrompen geest. ;)
Laatst gewijzigd door dutch op donderdag 02 februari 2012, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Ervee71
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#54 Bericht door Ervee71 » donderdag 02 februari 2012, 11:43

RuudThai schreef:
De VVD haalde bij de verkiezingen in juni 2010 31 zetels en staat nu in de peilingen op 28-30 zetels = -2 zetels
Moeten ze nu hun eigen zetel meenemen van thuis?
:cheesy:

Sorry, voor deze flauwe opmerking, maar ik kon het niet laten. Het is tenslotte wel heel weinig
GETROUWD OP 24-08-2011

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#55 Bericht door Gardensafari » donderdag 02 februari 2012, 11:58

Op die -2 zetels valt weinig tot niets te beleven.
Zelden heeft een topic zo'n ladingdekkende titel gehad.
Ik ben trots op ons. :worshippy:
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#56 Bericht door elst99 » donderdag 02 februari 2012, 13:11

Kijk Hans, ik was er niet op uit om er een politiekdraadje van te maken, het viel me alleen op dat er weinig of niets te beleven was op dit forum, vandaar de titel van dit draadje, maar je mag het weghalen of veranderen, daar zal ik niet over vallen.
Één ding valt me op, als Mevrouw Gardensafari naar Thailand is, dat je misschien toch, al is het maar een klein beetje last hebt, van het " warme nest syndroom"?
Kan me vergissen maar zo voelt het aan? Ik weet wat het is om lange tijd alleen te zijn, daar wordt je niet echt vrolijker van!

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#57 Bericht door Gardensafari » donderdag 02 februari 2012, 16:16

"Warm-nest-syndroom?"
Dat weet ik niet.
Ik weet wel dat mijn oren gaan hangen.
De rust loopt mij de oorgaten uit en dat nu wensen mijn buitenhoofdse oordelen te keren.
En dus gaan ze hangen.
Neveneffecten hebben de hangoren niet, omdat mijn huis thans geheel babbelvrij is.
Dus is er geen geluid dat hinder ondervindt van overhangende vleeslapjes.
Overigens heb ik gemerkt dat de oorlelletjes de neiging hebben om nu om te krullen.
Wellicht om de afsluiting van de zijdelings geplaatste bovenste hoofdopeningen te versterken?

Maar ik ben blij dat hier op het forum nog mensen aanwezig zijn om mij hulp te bieden in barre tijden.
Al is het dan met "weinig of niets"...
Knor, knor,

Hans

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#58 Bericht door Pieter » vrijdag 03 februari 2012, 00:38

Gardensafari schreef:"Warm-nest-syndroom?"
Dat weet ik niet.
Ik weet wel dat mijn oren gaan hangen.
De rust loopt mij de oorgaten uit en dat nu wensen mijn buitenhoofdse oordelen te keren.
En dus gaan ze hangen.
Neveneffecten hebben de hangoren niet, omdat mijn huis thans geheel babbelvrij is.
Dus is er geen geluid dat hinder ondervindt van overhangende vleeslapjes.
Overigens heb ik gemerkt dat de oorlelletjes de neiging hebben om nu om te krullen.
Wellicht om de afsluiting van de zijdelings geplaatste bovenste hoofdopeningen te versterken?

Maar ik ben blij dat hier op het forum nog mensen aanwezig zijn om mij hulp te bieden in barre tijden.
Al is het dan met "weinig of niets"...
sommige baasjes gaan na verloop van tijd lijken op hun hond.

Maar dat iemands oren gaan lijken op de beestjes die hij fotografeert in de tuin is toch wel uniek te noemen

Pieter 8-) 8-) :geek:
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#59 Bericht door Gardensafari » vrijdag 03 februari 2012, 09:38

Dan ben ik blij dat het bij mij beperkt blijft tot de oren.
Maar we mogen RuudThai wel waarschuwen, want het belooft weinig goeds voor zijn neus:

Afbeelding

Zie dit draadje
Knor, knor,

Hans

RuudThai
Expat
Expat

#60 Bericht door RuudThai » zaterdag 04 februari 2012, 18:06

elst99 schreef:Ruud bestaat GL eigenlijk nog? Zijn die weer terug bij af? Van 10 naar 7?
Ja hoor, GL bestaat nog steeds en is zoals gewoonlijk een luis in de pels van een rechtse regering, bijv. met de actie Kinderpardon NU!. Er zijn echter wat concurrent-luizen die iets harder bijten momenteel, dus is de GL-luis thans wat minder populair.
Maar het principe van de communicerende vaten gaat ter linkerzijde nog steeds op: PvdA en GL verliezen in de peilingen, maar dat wordt ruim (!) gecompenseerd door winst van D66 en SP. Deze 4 partijen samen staan zelfs op een kamermeerderheid in diverse peilingen!
Die communicerende vaten ter rechterzijde lekken allemaal als een mandje dus niks onderlinge compensatie. Én het CDA én de PVV én de VVD staan op verlies en virtueel hebben ze samen nog maar 62 zetels. En dat zal nog wel minder worden als ze in maart bijv. 8 miljard extra willen bezuinigen en zoals gebruikelijk de rekening bij Henk&Ingrid neerleggen.
In Engeland wacht de regerende partij vaak een gunstig moment in de peilingen af om vliegensvlug (vervroegde) nieuwe verkiezingen uit te schrijven, maar hier lijkt dat gunstige moment voor de rechtse gedoogcoalitie reeds voorbij.... :clap: :giggle:

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”