En daar schuilt het probleem Perry; deze Marokaanse en Turkse gezinnen hebben de Nederlandse nationaliteit (zoals wij ook); hebben vaak 30-40 jaar in Nederland gewerkt (zoals de meesten van ons ook); hebben altijd keurig sociale lasten afgedragen (zoals wij ook) en hebben dan dus recht op alles waar WIJ ook recht op hebben.perry schreef:Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat de ik de Kinderbijslag wel terecht vind daar is dat niet voor bedoeld want ik heb wel is gezien op Tv dat hele Marokaanse en Turkse gezinnen met 4 tot bv 8 kinderen alleen daarvan leven.
Om kort te gaan, de Turkse en Marokaanse gezinnen hebben dezelfde rechten opgebouwd als de meesten van ons dat ook gedaan hebben.
De politiek heeft nu de wens om bepaalde opgebouwde rechten van met name Turkse en Marokaanse Nederlanders in te perken op het moment dat ze terug gaan wonen in hun thuisland, een thuisland wat niet tot Europa behoort, net zoals Thailand dat ook niet is.
De post van de onfortuinlijke Nederlander die al 20 jaar met Thaise vrouw in Nederland woont en waarschijnlijk een fatsoenlijk bestaan in Thailand op de helling ziet staan, zou eigenlijk een proefproces moeten aanspannen bij het Europese Hof:
- gezinshereniging IN Nederland (Thaise vrouw met haar familie) is niet mogelijk gezien de belachelijke immigratie-wetgeving
- gezinshereniging IN Thailand (Thaise vrouw met haar familie) is nagenoeg onmogelijk, omdat de Nederlandse partner geen vorm van bestaan heeft, gezien de steeds krimpende sociale voorzieningen.
De "sociale wetgeving" zorgt er dus voor dat families nooit of te nimmer weer herenigd zullen worden. Ben even op zoek naar de betekenis van het begrip "sociaal".
Als je dan als klap op de vuurpijl hoort, dat de diverse oorlogen in het Midden-Oosten tot nu toe al zo'n USD 4.000.000.000.000 hebben gekost, dan wordt het hoog tijd, dat een aantal Bilderberg-typetjes de koppen eens tegen elkaar slaan en hun kapitaal eens op een andere manier gaan besteden.