Laat even weten als je posts verwijderd

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Laat even weten als je posts verwijderd

#46 Bericht door Jim » dinsdag 26 april 2011, 09:30

splits 't maar ;) :P
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#47 Bericht door prajak » dinsdag 26 april 2011, 10:19

Willen jullie het superstrak dan ? Geen leutigheid meer, even afdwalen in een item ? Een kwinkslag ? Dan moeten we het laatste stuk van Trompetter gaan opdelen in "misdienaar", in "rekenkundige vaardigheden", in "voetbalvreugd en -verdriet" en ook dat laatste regionaal ingedeeld. Dan wordt het saai.

In TV houdt men zich er strak aan. Er wordt direct ingegrepen en er verschijnt een berichtje "verplaatst naar...." of "verwijderd". Dat kan in een item funktioneel zijn. Maar weet je, in TV lees ik minder gezellig ge-O-H dan hier. Maar daar zit dan ook een "aandeelhouder" boven die de investering moet beschermen. Laten we blij zijn dat hier veel kan.

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#48 Bericht door carpediem » dinsdag 26 april 2011, 11:56

zo is dat prajak
pluk de dag (carpediem)

Bean
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#49 Bericht door Bean » dinsdag 26 april 2011, 12:09

prajak schreef:Willen jullie het superstrak dan ? Geen leutigheid meer, even afdwalen in een item ? Een kwinkslag ? Dan moeten we het laatste stuk van Trompetter gaan opdelen in "misdienaar", in "rekenkundige vaardigheden", in "voetbalvreugd en -verdriet" en ook dat laatste regionaal ingedeeld. Dan wordt het saai.

In TV houdt men zich er strak aan. Er wordt direct ingegrepen en er verschijnt een berichtje "verplaatst naar...." of "verwijderd". Dat kan in een item funktioneel zijn. Maar weet je, in TV lees ik minder gezellig ge-O-H dan hier. Maar daar zit dan ook een "aandeelhouder" boven die de investering moet beschermen. Laten we blij zijn dat hier veel kan.

Superstrakke moderatie :D 50 % een cold turkey :mrgreen:
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#50 Bericht door Gardensafari » dinsdag 26 april 2011, 15:48

Een forum is een sociaal gebeuren.
En zeker dit forum is over het algemeen gezellig.
Natuurlijk, soms vliegen er een paar elkaar in de haren, maar over het algemeen is dit forum een heel leuk koutclubje.

Nadeel daarvan is dat het voor derden lastig is om goede informatie te vinden.
Soms begint een topic veelbelovend, gaat dan over in oeverloos geleuter, om vervolgens even onverwachts weer serieus te worden.
Alleen iemand die de serieuze informatie zoekt, heeft weinig zin om zich door dat geleuter heen te worstelen.
Hij zal waarschijnlijk snel afhaken.

Je kunt dit door strakke moderatie voorkomen.
Maar eigenlijk lees ik bij geen enkel (vast) lid hieraan veel behoefte.
Het zou de gezelligheid weghalen, spontaniteit doden en dat willen we niet.

Ook kunnen belangrijke onderdelen worden gepind. En vervolgens kunnen die onderdelen wel strak worden gemodderd.
Het onderwerp is eerder aan de orde geweest en niet verder uitgebaggerd, dus ook daaraan bestaat kennelijk weinig behoefte.

Mijn conclusie: laten zoals het is.
Maar als een nieuwkomer een ""domme"" vraag stelt, laten we hem/haar dan netjes antwoorden en niet stellen: dat is al eens aan de orde geweest, dus zoek het maar uit.
Want zoeken op dit forum levert je zelden de gevraagde informatie op.
Maar als we allemaal gewoon lekker fris van de lever (eh, ja, doe nog maar een pilsje) vragen beantwoorden, dan kent dit forum geen enkel nadeel meer.

Overigens is mij opgevallen dat de vraag van een jonge dame over de eerste keer naar Thailand gaan door de meeste heren wel erg enthousiast werd beantwoord ;)
Overigens nam dat draadje een wel heel onverwachte wending toen alle natuurwetten met voeten werden getreden.
Maar vermakelijk was het wel!
Zoiets moet toch nooit worden weggemodderd?
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Mart
Erelid
Erelid

#51 Bericht door Mart » dinsdag 26 april 2011, 18:08

Gardensafari schreef: Maar als een nieuwkomer een ""domme"" vraag stelt, laten we hem/haar dan netjes antwoorden en niet stellen: dat is al eens aan de orde geweest, dus zoek het maar uit.
Want zoeken op dit forum levert je zelden de gevraagde informatie op.
Inderdaad, een juist :?: antwoord geven of verwijzen naar een pagina :roll:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid

#52 Bericht door Sert » dinsdag 26 april 2011, 19:31

Als ik aan het eind van een avond thuis kom, leest dit forum nog even lekker weg. TV absoluut niet.

De langste topics worden voornamelijk door diegenen van input voorzien, die in Thailand wonen of er met regelmaat komen. Voor een nieuwkomer die informatie zoekt over Thailand, of hier z'n reisschema door mij wil laten ridiculiseren, is dit forum wellicht niet zo'n sterke plek om te starten. De zoekfunctie is zo goed als nutteloos, waardoor nieuwkomers onbewust dezelfde vragen blijven stellen.

Maar dan kun je je afvragen of een forum wel de juiste plek is om uit te zoeken wat de Airlink van Suvarnabhumi naar Phayathai kost. Of wat een treinkaartje van HuaLamPong naar HadYai kost.
Mensen die voor de eerste keer naar Thailand gaan zullen hoogstwaarschijnlijk niet geïnteresseerd zijn in het Coriolis effect en de daaruit voorkomende schouderblessures bij piloten. Of hoe een eventuele ziekenhuisopname in de Isaan vervolgens zou kunnen verlopen.

Dus meer geouwehoer, ongecontroleerd off topic blijven gaan met een minimum aan moddereters. Die zijn alleen maar nodig als ***** begint te schelden dat ******* een ***** is.

Thailandforum.nl is gewoon de digitale versie van de geraniums op de vensterbank uit de vorige eeuw :mrgreen:

patriot
Moderator
Moderator

#53 Bericht door patriot » woensdag 27 april 2011, 18:09

Jim schreef:splits 't maar ;) :P
Graag gedaan! wie wat mist weet wel waarom .

Patriot
Op dit http://www.thailandforum.nl forum staat ook heel veel info.

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#54 Bericht door mooatje » woensdag 27 april 2011, 20:04

Sert schreef:Als ik aan het eind van een avond thuis kom, leest dit forum nog even lekker weg. TV absoluut niet.

Thailandforum.nl is gewoon de digitale versie van de geraniums op de vensterbank uit de vorige eeuw :mrgreen:
Kan ik mij in vinden [$) [$)
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#55 Bericht door Jeanette » woensdag 27 april 2011, 23:05

patriot schreef:
Jim schreef:splits 't maar ;) :P
Graag gedaan! wie wat mist weet wel waarom .

Patriot
Nee Patriot, geen idee of er wat van mijn toetsenbord afkomstig weg is. Daar ging nou net dit draadje over. Maar ik vind dat niet zo belangrijk als de toppic starter dat blijkbaar vind. Ik brei wel weer nieuwe letters aan elkaar.

Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#56 Bericht door Jim » donderdag 28 april 2011, 12:49

ik denk dat er een te vinnige reactie is gekomen op een post van mij waarin ik draaikonten gedrag aan de kaak stel :twisted:
de reactie heb ik helaas ook niet kunnen lezen :P

maarre chang, als je iets splitst hou je altijd 2 delen over ;)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”