Moderator: Loempia
prajak schreef:Willen jullie het superstrak dan ? Geen leutigheid meer, even afdwalen in een item ? Een kwinkslag ? Dan moeten we het laatste stuk van Trompetter gaan opdelen in "misdienaar", in "rekenkundige vaardigheden", in "voetbalvreugd en -verdriet" en ook dat laatste regionaal ingedeeld. Dan wordt het saai.
In TV houdt men zich er strak aan. Er wordt direct ingegrepen en er verschijnt een berichtje "verplaatst naar...." of "verwijderd". Dat kan in een item funktioneel zijn. Maar weet je, in TV lees ik minder gezellig ge-O-H dan hier. Maar daar zit dan ook een "aandeelhouder" boven die de investering moet beschermen. Laten we blij zijn dat hier veel kan.
Inderdaad, een juistGardensafari schreef: Maar als een nieuwkomer een ""domme"" vraag stelt, laten we hem/haar dan netjes antwoorden en niet stellen: dat is al eens aan de orde geweest, dus zoek het maar uit.
Want zoeken op dit forum levert je zelden de gevraagde informatie op.
Graag gedaan! wie wat mist weet wel waarom .Jim schreef:splits 't maar![]()
Kan ik mij in vindenSert schreef:Als ik aan het eind van een avond thuis kom, leest dit forum nog even lekker weg. TV absoluut niet.
Thailandforum.nl is gewoon de digitale versie van de geraniums op de vensterbank uit de vorige eeuw
Nee Patriot, geen idee of er wat van mijn toetsenbord afkomstig weg is. Daar ging nou net dit draadje over. Maar ik vind dat niet zo belangrijk als de toppic starter dat blijkbaar vind. Ik brei wel weer nieuwe letters aan elkaar.patriot schreef:Graag gedaan! wie wat mist weet wel waarom .Jim schreef:splits 't maar![]()
Patriot