Kanker in Thailand

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Soi 24
Expat
Expat

Re: Kanker in Thailand

#46 Bericht door Soi 24 » dinsdag 21 december 2010, 08:02

joepattaya schreef:
elst99 schreef:Heb jij zulke negatieve ervaringen dan? Als de verzekering toestemming geeft, zullen zij zich toch ook aan hun beloften moeten houden. En wat het CZ niet vergoed , declareer je bij de reisverzekering, dat is wel belangrijk om die ook met med. kosten af te sluiten. En voorop je moet het eerst melden bij de reisverzekering en die verhalen het bij de ziektekosten verzekering.
Maar gesprekspartner is de reisverzekering van hieruit.(Thailand).
Godzijdank geen hoogstpersoonlijke ervaringen, maar 2e hands ervaringen van zowel buitenlanders als ook gegoede Thai.
Burumgrad in Bangkok is onherroepelijk nummer 1 vwb de behandeling van kanker.
Bangkok Hospitaal (waar dan ook in Thailand) is ronduit gezegd gewoon een all-round ziekenhuis en een laaien-lichter. HEB je geen kanker, dan zorgen zij wel dat je die krijgt.
Ik durf dat keihard hier neer te schrijven ondanks het feit dat ik dit niet eens aan den lijve heb ondervonden.......maar diverse 2e hands ervaringen uit diverse en verschillende hoeken zorgen ervoor dat ik nooit of te nimmer ene 1e hands ervaring zal opdoen.
De ergste (financieel gezien) was een Engelse kennis waarbij in Hongkong al longkanker geconstateerd werd en vervolgens naar Thailand kwam. De beste man was goed bemiddeld door jarenlang werk in de vliegtuig-industrie.
In anderhalf jaar tijd hebben zo wel Burumgrad als Bangkok Hospitaal zo'n slordige 12.000.000 van hem opgestreken ten behoeve van radio therapie, chemo en een nieuwe methode....die uiteindelijk dus geen resultaat had.

Een ander epistel (en dan stop ik, want anders schiet er geen plaats meer over) is het relaas van een Belg, die al langere tijd hartklachten heeft en hiervoor medicijnen ontvangt. Bij een bepaalde bloedwaarde dienen deze medicamenten aangepast te worden. Omdat de Belg zich al geruimte tijd niet echt lekker voelde, besloot hij om de cardioloog te consulteren in het BH-P. Deze schreef nieuwe medicijnen voor en de Belg was tevreden....totdat hij op een gegeven moment merkte dat zijn hals en met name strottehoofd aan het opzwellen was. Hij weer terug naar het BH-P en na veel 5-en en 6-en "besloot" men dat de Belg kanker had aan zijn strottehoofd en dat ook zijn stembanden verwijdert dienden te worden. Uiteraard zou e.e.a. gepaard gaan met chemo en/of radio-therapie; behandelingen die al snel in de 6 nullen lopen. De Belg had eigenlijk niet langer zin om door te leven, zeker niet met een gat in je luchtpijp en een computerstem in het vooruitzicht.
Voor alle zekerheid ging de Belg toch voor een 2nd opinion naar het Pattaya Memorial; liet zich nakijken zonder zich uit te laten over de diagnose in het BH-P. Na een kort onderzoek, kwam men op de hart-medicatie en og die recentelijk aangepast was; dat was hij dus. De Belg had dus gewoonweg verkeerde medicijnen gekregen en daardoor had hij een opgezwollen strottehoofd. Van kanker was volgens het Pattaya Memorial geen sprake.

Dit laatste geval hoor je wel vaker........maar nogmaals, ik zou er boeken over kunnen schrijven.

Tip voor de onfortuinlijke patient: "Shop" een beetje rond. Staar je niet blind op 1 of 2 ziekenhuizen en staar je zeker niet blind op de geweldige service en mooie outlook van een ziekenhuis. Pattaya Memorial ziet er misschien niet echt rooskleurig uit, maar is echt goed.
BH-P ziet eruit om door een ringetje te halen als ware het ene 5-sterren hotel, maar hoe staat het met de medische stand van zaken?
Pattaya International (Soi 4 off 2nd Road) zit er een beetje tussenin. Hebben een goede behandel-afdeling maar een beperkte opname capaciteit.
Beste Joep,

Jammer dat jij uitsluitend op basis van "hear-say" zo'n hard oordeel velt over BPH. Even ter overweging een paar opmerkingen van mijn kant.

Artsen die eens een keer een verkeerde diagnose stellen, hebben we overal in de wereld, ook in NL. Als jij ieder ziekenhuis wilt afbranden waar ooit eens een dokter een keer een verkeerde diagnose is gesteld, dan blijft er voor jou, vrees ik, geen zorg-instelling ter wereld over. Dit nog ongeacht het feitelijke waardheidsgehalte van het door jou opgesomde voorbeeld.

Geen enkel medisch dossier is hetzelfde en al helemaal niet openbaar dus vertrouwelijk. Dus cherry-picken uit een verhaal van een ander is je per definitie op zeer glad ijs begeven, zeker wanneer je een dergelijk verhaal gebruikt om iets of iemand te diskwalificeren.

BPH heeft heel veel klanten/patienten in Banglamung en is daarmee dus ook een dankbaar gespreksonderwerp aan de toog. Dat is logisch en zeker in de gezondheidszorg wordt ieder onderwerp onder de microscoop gelegd. Soms wanneer het onzingehalte van de cowboy-verhalen echt te hoog oploopt, kan ik het niet laten om even wat simpele tegenvragen te stellen en al gauw blijkt dat men er echt niets vanaf weet en maar wat nagepapegaaid om dan te zeggen dat men zelf graag in BHP blijft komen........

Gaat er in BPH nooit iets mis? Maar natuurlijk Joep, net als in ieder (middel) groot ziekenhuis in de wereld. Maar neem van mij aan, ik ken de verhalen uit de eerste hand, sta er deels met mijn neus bovenop, de werkelijkheid is per definitie veel genuanceerder dan de cowboyverhalen die sommige mensen graag over ervaringen van anderen vertellen.

Ja BPH is duurder dan Memorial, net zoals een Mercedes duurder is dan een Toyota, beide goede auto's overigens. Ieder mag zijn eigen keuzes maken. Als Memorial een patient niet kan helpen dan komt deze naar BPH. Jij voelt je beter bij Memorial, da's jouw keuze en dus goed. Heel veel andere mensen laten zich liever in BHP verplegen, dat is hun keuze, op basis van hun ervaringen uit de eerste hand.

En de medische stand van zaken in BHP? Maak je daar geen zorgen over Joep; er zijn heel veel patienten die een dik medisch verleden uit hun thuisland meebrengen (en dus ook dito-ervaringen met de gezondheidszorg in hun thuislanden) en die mensen zijn dik tevreden met de zorg van BPH en hun artsen in hun thuislanden zijn dat ook na terugkeer in het thuisland.

En jij weet als geen ander hoe het zit als inwoner van Pattaya. Iedereen kankert (excusez le Mot) op Pattaya, toch woon jij er graag...........
"There are no facts, only interpretations."
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)

joepattaya
Expat
Expat

#47 Bericht door joepattaya » dinsdag 21 december 2010, 08:31

Soi 24 schreef:
joepattaya schreef:
elst99 schreef:Heb jij zulke negatieve ervaringen dan? Als de verzekering toestemming geeft, zullen zij zich toch ook aan hun beloften moeten houden. En wat het CZ niet vergoed , declareer je bij de reisverzekering, dat is wel belangrijk om die ook met med. kosten af te sluiten. En voorop je moet het eerst melden bij de reisverzekering en die verhalen het bij de ziektekosten verzekering.
Maar gesprekspartner is de reisverzekering van hieruit.(Thailand).
Godzijdank geen hoogstpersoonlijke ervaringen, maar 2e hands ervaringen van zowel buitenlanders als ook gegoede Thai.
Burumgrad in Bangkok is onherroepelijk nummer 1 vwb de behandeling van kanker.
Bangkok Hospitaal (waar dan ook in Thailand) is ronduit gezegd gewoon een all-round ziekenhuis en een laaien-lichter. HEB je geen kanker, dan zorgen zij wel dat je die krijgt.
Ik durf dat keihard hier neer te schrijven ondanks het feit dat ik dit niet eens aan den lijve heb ondervonden.......maar diverse 2e hands ervaringen uit diverse en verschillende hoeken zorgen ervoor dat ik nooit of te nimmer ene 1e hands ervaring zal opdoen.
De ergste (financieel gezien) was een Engelse kennis waarbij in Hongkong al longkanker geconstateerd werd en vervolgens naar Thailand kwam. De beste man was goed bemiddeld door jarenlang werk in de vliegtuig-industrie.
In anderhalf jaar tijd hebben zo wel Burumgrad als Bangkok Hospitaal zo'n slordige 12.000.000 van hem opgestreken ten behoeve van radio therapie, chemo en een nieuwe methode....die uiteindelijk dus geen resultaat had.

Een ander epistel (en dan stop ik, want anders schiet er geen plaats meer over) is het relaas van een Belg, die al langere tijd hartklachten heeft en hiervoor medicijnen ontvangt. Bij een bepaalde bloedwaarde dienen deze medicamenten aangepast te worden. Omdat de Belg zich al geruimte tijd niet echt lekker voelde, besloot hij om de cardioloog te consulteren in het BH-P. Deze schreef nieuwe medicijnen voor en de Belg was tevreden....totdat hij op een gegeven moment merkte dat zijn hals en met name strottehoofd aan het opzwellen was. Hij weer terug naar het BH-P en na veel 5-en en 6-en "besloot" men dat de Belg kanker had aan zijn strottehoofd en dat ook zijn stembanden verwijdert dienden te worden. Uiteraard zou e.e.a. gepaard gaan met chemo en/of radio-therapie; behandelingen die al snel in de 6 nullen lopen. De Belg had eigenlijk niet langer zin om door te leven, zeker niet met een gat in je luchtpijp en een computerstem in het vooruitzicht.
Voor alle zekerheid ging de Belg toch voor een 2nd opinion naar het Pattaya Memorial; liet zich nakijken zonder zich uit te laten over de diagnose in het BH-P. Na een kort onderzoek, kwam men op de hart-medicatie en og die recentelijk aangepast was; dat was hij dus. De Belg had dus gewoonweg verkeerde medicijnen gekregen en daardoor had hij een opgezwollen strottehoofd. Van kanker was volgens het Pattaya Memorial geen sprake.

Dit laatste geval hoor je wel vaker........maar nogmaals, ik zou er boeken over kunnen schrijven.

Tip voor de onfortuinlijke patient: "Shop" een beetje rond. Staar je niet blind op 1 of 2 ziekenhuizen en staar je zeker niet blind op de geweldige service en mooie outlook van een ziekenhuis. Pattaya Memorial ziet er misschien niet echt rooskleurig uit, maar is echt goed.
BH-P ziet eruit om door een ringetje te halen als ware het ene 5-sterren hotel, maar hoe staat het met de medische stand van zaken?
Pattaya International (Soi 4 off 2nd Road) zit er een beetje tussenin. Hebben een goede behandel-afdeling maar een beperkte opname capaciteit.
Beste Joep,

Jammer dat jij uitsluitend op basis van "hear-say" zo'n hard oordeel velt over BPH. Even ter overweging een paar opmerkingen van mijn kant.

Artsen die eens een keer een verkeerde diagnose stellen, hebben we overal in de wereld, ook in NL. Als jij ieder ziekenhuis wilt afbranden waar ooit eens een dokter een keer een verkeerde diagnose is gesteld, dan blijft er voor jou, vrees ik, geen zorg-instelling ter wereld over. Dit nog ongeacht het feitelijke waardheidsgehalte van het door jou opgesomde voorbeeld.

Geen enkel medisch dossier is hetzelfde en al helemaal niet openbaar dus vertrouwelijk. Dus cherry-picken uit een verhaal van een ander is je per definitie op zeer glad ijs begeven, zeker wanneer je een dergelijk verhaal gebruikt om iets of iemand te diskwalificeren.

BPH heeft heel veel klanten/patienten in Banglamung en is daarmee dus ook een dankbaar gespreksonderwerp aan de toog. Dat is logisch en zeker in de gezondheidszorg wordt ieder onderwerp onder de microscoop gelegd. Soms wanneer het onzingehalte van de cowboy-verhalen echt te hoog oploopt, kan ik het niet laten om even wat simpele tegenvragen te stellen en al gauw blijkt dat men er echt niets vanaf weet en maar wat nagepapegaaid om dan te zeggen dat men zelf graag in BHP blijft komen........

Gaat er in BPH nooit iets mis? Maar natuurlijk Joep, net als in ieder (middel) groot ziekenhuis in de wereld. Maar neem van mij aan, ik ken de verhalen uit de eerste hand, sta er deels met mijn neus bovenop, de werkelijkheid is per definitie veel genuanceerder dan de cowboyverhalen die sommige mensen graag over ervaringen van anderen vertellen.

Ja BPH is duurder dan Memorial, net zoals een Mercedes duurder is dan een Toyota, beide goede auto's overigens. Ieder mag zijn eigen keuzes maken. Als Memorial een patient niet kan helpen dan komt deze naar BPH. Jij voelt je beter bij Memorial, da's jouw keuze en dus goed. Heel veel andere mensen laten zich liever in BHP verplegen, dat is hun keuze, op basis van hun ervaringen uit de eerste hand.

En de medische stand van zaken in BHP? Maak je daar geen zorgen over Joep; er zijn heel veel patienten die een dik medisch verleden uit hun thuisland meebrengen (en dus ook dito-ervaringen met de gezondheidszorg in hun thuislanden) en die mensen zijn dik tevreden met de zorg van BPH en hun artsen in hun thuislanden zijn dat ook na terugkeer in het thuisland.

En jij weet als geen ander hoe het zit als inwoner van Pattaya. Iedereen kankert (excusez le Mot) op Pattaya, toch woon jij er graag...........
Ja Soi 24 (of is het Soi 2 + 4?), ik citeer me zelf even: "Een ander epistel (en dan stop ik, want anders schiet er geen plaats meer over)" ik baseer me uiteraard niet op 1 ervaring uit mijn directe nabijheid.
Ga op elk Thailand gerelateerd forum maar eens neuzen en zoek gewoon eens op Bangkok Hospitaal....of Bangkok Hospital. De meest gruwelijke ervaringen vliegen je om de oren al zullen die voor geen aanleiding zijn om een ziekenhuis "zwart" te maken of af te kraken. Puur eigen ervaringen OF ervaringen van mensen die ik persoonlijk ken vormen mijn beeld en niet het geschreeuw van een stelletje gefrustreerde farangs op bijvoorbeeld een TV.com.

Waar ik me persoonlijk veel drukker om maak, dan om welk ziekenhuis dan ook, zijn de collega lezers/posters hier die er schijnbaar geen moeite mee hebben om een duidelijk stuk volledig uit zijn context te halen en er vervolgens conclusies aan verbinden die kant noch wal raken:
Ik haal BH-P aan, omdat ik uit mijn directe nabijheid 2 gevallen opsom die daarmee van doen hebben. Het feit dat ik het Memorial noem als het ziekenhuis waar de oorspronkelijke diagnose van BH-P onderuit gehaald werd, wil bij mij absoluut niet zeggen, dat Memorial dus "mijn" ziekenhuis is.

Het feit dat zo veel mensen met een medische "achtergrond" het BH-P zo geweldig vinden heeft meer te maken met de service en de zorg als de kwaliteit van de medische stand, want dat laatste is iets wat je afmeet aan het uiteindelijke resultaat. Hoe dat resultaat bereikt wordt weten maar weinig patienten, maar onder welke omstandigheden dat resultaat bereikt wordt, dat blijft alle patienten bij: Vriendelijk personeel, goede service, perfecte kamers, en en en ........

Persoonlijk gezien verkeer ik gelukkig nog in de omstandigheid, dat ik zelden of nooit een ziekenhuis nodig heb en de keren dat ik een ziekenhuis nodig heb is het als out-patient. Of dat nu PM is, PIH is, BH-P is of het Koningin Zieriekit, maakt me niet uit.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Mart
Erelid
Erelid

#48 Bericht door Mart » zondag 27 februari 2011, 13:28

Op 22 november 2010 schreef ons forum lid Wereldburger in Thailand een update, hetgeen U zelf nog een keer kan lezen.

Hij eindigde zijn inzending met:

“ We beseffen dat het een moeilijk proces zal zijn/worden maar gaan er vol tegenaan en vertrouwen op de medische kwaliteiten van genoemd ziekenhuis, er is ook verder geen keuze.”

Sindsdien heeft hij op dit forum geen nadere berichten geplaatst.
Aangezien wij elkaar persoonlijk kennen, krijg ik wel regelmatig een update, zo ook vandaag.
Met toestemming geef ik in het kort weer hoe de situatie is.

Zij wordt in het Bangkok Hospital ( zowel in Bangkok als Hua Hin ) behandeld.
Is regelmatig een paar dagen thuis.

In principe reageerde het lichaam van zijn vrouw eerst goed op de chemo kuren, maar er zijn ook nog bijkomende zaken, zoals:
-bestralingen van gezwellen die de bloedsomloop in gevaar brachten.
-om de geconstateerde trombose in de linkerzijde van haar lichaam te bestrijden met medicijnen
- bloedtransfusies
- dat bepaalde bloedwaarden niet goed waren

Gisteren 26 februari stond er weer een zelfde onderzoek gepland – in Hua Hin - en helaas waren de bloedwaarden wederom niet goed genoeg. Hier kwam nog bij dat zij koorts had en dat de temperatuur na verschillende metingen opliep.
Nadat de dienstdoende arts in Hua Hin contact op had genomen met de verantwoordelijke oncoloog in Bangkok werd duidelijk dat een nieuwe opname noodzakelijk werd geacht.
Met een ambulance, uit Bangkok - omdat medische begeleiding noodzakelijk was – is ze naar Bangkok vervoerd.
Op dit moment, ( vanmiddag dus ) gaat het vrij redelijk met haar en is ze nog steeds op intensive care maar is ze goed aanspreekbaar. De koorts is gezakt en de hartslag en bloeddruk zijn redelijk normaal maar er is nog niks bekend over de oorzaak van een waarschijnlijke infectie.

Volgens planning staat er weer een chemo te wachten op 7 maart a.s. maar het is op dit moment volstrekt onduidelijk of dit wel kan doorgaan gezien de situatie.

Verder schreef A. mij persoonlijk:

“Ik heb enorm respect voor "mijn meisje" over hoe ze de pijn die ze vaak heeft ondanks de morfine verdraagt, maar ook over hoe ze de andere lichamelijke en geestelijke ongemakken er gewoon bijneemt. Ze klaagt niet en vecht gewoon door ondanks dat wij beiden weten dat er wel erg weinig kans overblijft, zeker nu haar lichamelijke reacties op deze ziekte wel erg hevig worden.”

Tot zover de update.

Verder bedankte hij voor de vele reacties, die een enorme steun zijn en zeer worden gewaardeerd, doch dat het onmogelijk is om een ieder persoonlijk te beantwoorden.

Mart

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#49 Bericht door elst99 » zondag 27 februari 2011, 14:11

Toevallig heb ik de laatste week nog aan hun gedacht, hoe het gaat en of het aanslaat!
Laten we hopen dat ze deze infektie snel onder kontrôle hebben.
Een moedige vrouw en ook haar man, chapeau!
Wens hen alle sterkte die ze nodig hebben!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#50 Bericht door prajak » zondag 27 februari 2011, 14:40

Het is een rotkwaal met onverwachte wendingen en veel persoonlijke ellende bij de chemo en andere behandelingen. In mijn naaste omgeving maak ik het zelfde mee en daarvan heb ik geleerd dat een second of third opinion nodig is. Kanker is te genezen maar niet alle kankers even gemakkelijk. Hardnekkige gezwellen die ook nog eens anders kunnen reageren op behandeling afhankelijk van het "lijf" van de zieke. Ik wens de zieken sterkte en hun partners en naasten ook.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#51 Bericht door Wouter_Udon » zondag 27 februari 2011, 21:06

Zweven tussen hoop en vrees is het ergste dat er is.
Ik wens ze bijzonder veel sterkte.
Live your dream, don't dream your life.

Mart
Erelid
Erelid

#52 Bericht door Mart » woensdag 30 maart 2011, 10:48

Bericht van Andre - zojuist ontvangen

Beste familie, lieve vrienden, belangstellende kennissen en andere betrokkenen,

Tijdens het lezen van deze e-mail kunt u wellicht bijgesloten muziekstuk beluisteren van Guus Meeuwis.

Het is mijn droeve plicht jullie mede te delen dat mijn lieve vrouw en tevens mijn beste vriendin Silvie van der Boom na 10 maanden van ongelijke strijd het heeft op moeten geven tegen de kanker en is overleden op dinsdag 29 maart om 23.30 uur. Ze werd helaas slechts 45 jaar oud.

Het is/was haar wens om in haar geliefde Thailand te blijven en daarom kunt u afscheid van haar nemen voorafgaand aan haar crematie op vrijdag 1 april 2011, aanvang 15.00 uur in de Tempel van Paknampran, Wat Pak Klong Pran, een deelgemeente van Pranburi (routebeschrijving onderaan de mail).

Hierna zal er nog een informeel afscheid volgen met een drankje en een hapje.

Een van haar laatste wensen is/was om met witte kleding te verschijnen.

Graag wil ik eenieder die dit leest, ook namens Silvie uitnodigen voor dit afscheid. Degenen die hierbij niet aanwezig kunnen zijn wil ik graag verzoeken haar een moment te gedenken op vrijdag 1 april om 11.00 uur Nederlandse tijd, 16.00 uur Thaise tijd.
Bij voorbaat hartelijk dank hiervoor.

Rest mij, maar natuurlijk ook namens Silvie, iedereen hartelijk te bedanken voor alle ontvangen reacties in welke vorm dan ook. Het was beslist een grote steun voor ons.

Met vriendelijke doch verdrietige groet,

André Vromans.

Routebeschrijving:

Vanuit Hua Hin richting Pranburi rijden over de provinciale weg en de bewegwijzering volgen naar Paknampran. Na ongeveer 12 km. bij rotonde links en na ongeveer 1 km. ziet u de Tempel aan de linker kant. Rijtijd met de auto vanuit centrum Hua Hin ongeveer 30 minuten.

Adres Tempel:

Wat Pak Klong Pran

020 Moo 2

Tambon Paknampran

Amphur Pranburi

Prachuab Khiri Khan 77120

2005_062[CD][TS] Guus Meeuwis - De Weg.mp3 2005_062[CD][TS] Guus Meeuwis - De Weg.mp3
10438 kB Afspelen Downloaden
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Mart
Erelid
Erelid

#53 Bericht door Mart » woensdag 30 maart 2011, 10:53

RIP

Ik zal er zijn.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Edje
Expat
Expat

#54 Bericht door Edje » woensdag 30 maart 2011, 10:58

Mart schreef:Bericht van Andre - zojuist ontvangen

Beste familie, lieve vrienden, belangstellende kennissen en andere betrokkenen,

Tijdens het lezen van deze e-mail kunt u wellicht bijgesloten muziekstuk beluisteren van Guus Meeuwis.

Het is mijn droeve plicht jullie mede te delen dat mijn lieve vrouw en tevens mijn beste vriendin Silvie van der Boom na 10 maanden van ongelijke strijd het heeft op moeten geven tegen de kanker en is overleden op dinsdag 29 maart om 23.30 uur. Ze werd helaas slechts 45 jaar oud.

Het is/was haar wens om in haar geliefde Thailand te blijven en daarom kunt u afscheid van haar nemen voorafgaand aan haar crematie op vrijdag 1 april 2011, aanvang 15.00 uur in de Tempel van Paknampran, Wat Pak Klong Pran, een deelgemeente van Pranburi (routebeschrijving onderaan de mail).

Hierna zal er nog een informeel afscheid volgen met een drankje en een hapje.

Een van haar laatste wensen is/was om met witte kleding te verschijnen.

Graag wil ik eenieder die dit leest, ook namens Silvie uitnodigen voor dit afscheid. Degenen die hierbij niet aanwezig kunnen zijn wil ik graag verzoeken haar een moment te gedenken op vrijdag 1 april om 11.00 uur Nederlandse tijd, 16.00 uur Thaise tijd.
Bij voorbaat hartelijk dank hiervoor.

Rest mij, maar natuurlijk ook namens Silvie, iedereen hartelijk te bedanken voor alle ontvangen reacties in welke vorm dan ook. Het was beslist een grote steun voor ons.

Met vriendelijke doch verdrietige groet,

André Vromans.

Routebeschrijving:

Vanuit Hua Hin richting Pranburi rijden over de provinciale weg en de bewegwijzering volgen naar Paknampran. Na ongeveer 12 km. bij rotonde links en na ongeveer 1 km. ziet u de Tempel aan de linker kant. Rijtijd met de auto vanuit centrum Hua Hin ongeveer 30 minuten.

Adres Tempel:

Wat Pak Klong Pran

020 Moo 2

Tambon Paknampran

Amphur Pranburi

Prachuab Khiri Khan 77120

2005_062[CD][TS] Guus Meeuwis - De Weg.mp3 2005_062[CD][TS] Guus Meeuwis - De Weg.mp3
10438 kB Afspelen Downloaden
http://www.youtube.com/watch?v=3adhrjMg6Bo
Groetjes; Edje

Edje
Expat
Expat

#55 Bericht door Edje » woensdag 30 maart 2011, 11:03

Met innige deelneming.
Groetjes; Edje

baco101
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#56 Bericht door baco101 » woensdag 30 maart 2011, 11:46

gecondoleerd en sterkte gewenst in deze zware tijd.
zal de Thaise logica nooit begrijpen.

Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis

opinions are like assholes, everybody has one

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#57 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 30 maart 2011, 12:00

Gecondoleerd. Ik wens je bijzonder veel sterkte.
Live your dream, don't dream your life.

Ervee71
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#58 Bericht door Ervee71 » woensdag 30 maart 2011, 12:08

gecondoleerd en sterkte gewenst in deze zware tijd.
GETROUWD OP 24-08-2011

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#59 Bericht door elst99 » woensdag 30 maart 2011, 12:42

Van harte gecondoleerd, heel veel sterkte !
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#60 Bericht door Loe » woensdag 30 maart 2011, 12:48

gecondoleerd, ik hoop dat ze tussen de behandelingen door nog even heeft kunnen genieten van Thailand, ik had begrepen dat dat ook een van haar wensen was.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”