Na 1maand heb ik de visa run gedaan naar cambodia/poipet, voor extra 2maanden.8000bath
Voor die prijs kan je een ticket kopen naar een ander aziatisch land,....heb ik niet gedaan omwille dat ik te lang gewacht heb en m'n ticket van 8000 naar 13000 was gestegen.
Ik zie Die GRATIS 90day visa weer aan m'n neus voorbijgaan, is weer maar voor een bepaalde periode.
Ik denk dat het goedkoopst is om een 90dagen visa aan te vragen in de ambassade van je eigen land!?
Iets van 50 euro dacht ik.
Wat zou de goedkoopste manier zijn.
GRATIS 3 maanden visa vanaf 20 januari
Moderator: Loempia
-
- kenner
-
- Volwaardig lid
Re: GRATIS 3 maanden visa vanaf 20 januari
Free tourist visas between June 25, 2009 and March 2010
BANGKOK (thaivisa.com): -- Continuing its efforts to expedite the revival of the Thai travel and tourism industry, the Royal Thai government has agreed to exempt the fee for tourist visa applications, effective 25 June 2009 to March 2010.
All foreigners who apply for Tourist Visa at the Royal Thai Embassies and the Royal Thai Consulates-General worldwide will be exempted from tourist visa fee from 25 June 2009 to March B.E.2553 (2010).
Such arrangement is for Tourist Visa single entry only.
-- Ministry of Foreign Affairs, Bangkok 2009-06-24
Ik heb het Thais Consulaat in Amsterdam hierover gemaild, maar zoals de vorige keer in februari heb ik ook deze keer geen antwoord gekregen. Wie weet hier meer over?
BANGKOK (thaivisa.com): -- Continuing its efforts to expedite the revival of the Thai travel and tourism industry, the Royal Thai government has agreed to exempt the fee for tourist visa applications, effective 25 June 2009 to March 2010.
All foreigners who apply for Tourist Visa at the Royal Thai Embassies and the Royal Thai Consulates-General worldwide will be exempted from tourist visa fee from 25 June 2009 to March B.E.2553 (2010).
Such arrangement is for Tourist Visa single entry only.
-- Ministry of Foreign Affairs, Bangkok 2009-06-24
Ik heb het Thais Consulaat in Amsterdam hierover gemaild, maar zoals de vorige keer in februari heb ik ook deze keer geen antwoord gekregen. Wie weet hier meer over?
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008
K.S. 2008
-
- Volwaardig lid
Vreemd, ik heb 2 x kort achter elkaar een mail gestuurd die beiden snel beantwoord zijn.soulwy schreef: Ik heb het Thais Consulaat in Amsterdam hierover gemaild, maar zoals de vorige keer in februari heb ik ook deze keer geen antwoord gekregen. Wie weet hier meer over?
Via dit mailadres: rtcg.001@hetnet.nl
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.
-
- kenner
ik heb ook mails gestuurd in belgenland maar no respons 

-
- Volwaardig lid
Rene, bedankt voor dit emailadres. Het mailadres van de website (RTCG@hetnet.nl), werkt blijkbaar niet. Op jouw gegeven mailadres wel. Dit berichtje kreeg ik terug:Rene schreef:Vreemd, ik heb 2 x kort achter elkaar een mail gestuurd die beiden snel beantwoord zijn.soulwy schreef: Ik heb het Thais Consulaat in Amsterdam hierover gemaild, maar zoals de vorige keer in februari heb ik ook deze keer geen antwoord gekregen. Wie weet hier meer over?
Via dit mailadres: rtcg.001@hetnet.nl
datum 6 oktober 2009 12:57
Dear Sir/Madam,
Touristvisa is free at the moment so you do not need to send money to us.
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
K.S. 2008
K.S. 2008
-
- Volwaardig lid
Kijk, dat zijn de betere antwoorden. Touristvisa is freesoulwy schreef: Rene, bedankt voor dit emailadres. Het mailadres van de website (RTCG@hetnet.nl), werkt blijkbaar niet. Op jouw gegeven mailadres wel. Dit berichtje kreeg ik terug:
datum 6 oktober 2009 12:57
Dear Sir/Madam,
Touristvisa is free at the moment so you do not need to send money to us.

Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.