Dat de airco het niet meer doet ligt dat aan de Samsung of ook aan de montage ?bontje schreef:Vandaag een airco gekocht bij Global house een Samsung 18000 btu 26000 bath inclusief hangen, Het monteren hebben ze deze middag al gedaan, Precies afgetekend en uitgelegd waar er een electriciteitspijp in de muur zit zodat ze daar niet in boren, 5 Minuten weg en ik kom terug Jullie raden het al? Juist precies door de pijp geboord, Dus weer maar nieuwe bedrading getrokken, Een uurtje later werkte het spul, Hangt 1cm scheef maar dat kan de pret niet drukken want ik heb heb een koele slaapkamer, Sorry had een koele slaapkamer, Een uur geleden heeft hij het al begeven, En het ergste van alles is dat ik wist dat dit vandaag gind gebeuren, Ik wist dit omdat in Thailand 90% van het werkvolk ongeinteresseerd en dom is en totaal geen eergevoel voor hun werk hebben, En geloof me ik heb op dit gebied al zeer veel ervaring opgedaan, Zelfs zoveel dat alles wat ik zelf kan doen ik ook zelf doe, Ik heb 0,0 vertrouwen in het vakmanschap van een thai, Als je iemand voor de tuin zoekt of voor een beetje laswerk een muurtje stucadoren en nog wat electrisiteitswerk zegt bijna iedereen dat kan ik allemaal, Maar in werkenlijkheid is het huilen met de pet op.
Trap me maar in de stront!!!
Zijn idd handige harries als je van te voren zegt waar een elektriciteits leiding zit en dan nog erin boren .
Verder kan ik niet oordelen over Thai werkvolk omdat ik er amper mee te maken heb gehad nog.
Al moet ik wel zeggen dat de Thai die het stukje grond van Suk zou afbranden/bijhouden dit ook keurig heeft gedaan nadat we hem al van te voren hadden betaald vanwege ons vertrek naar Nederland wat later .
gr driver