De positivoos 2

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: De positivoos 2

#301 Bericht door Jeanette » woensdag 02 juli 2014, 22:50

Kijk eens wat ik kon huren voor deze 2 heren?
foppo schreef:
serpay schreef: ach nee dutch een ruim een half jaar lopen janken en schrijven over een gebroken voet die pijn doet.
dat is goede info over thailand.......
Tien keer liever dat dan dat geklepzeik over groen links op een Thailandforum.
Bovendien zeer vermakelijk en in iedergeval met talent geschreven.
Een voorbeeld van hoe je van niets 'iets' maakt.
Afbeelding

Wie heeft er nog overrijp fruit?

:mrgreen:

(ik mag niet als eerste gooien want wie zonder z ..... ) :giggle3:

dutch
Expat
Expat

#302 Bericht door dutch » donderdag 03 juli 2014, 05:43

driver schreef:
dutch schreef:
brake034 schreef:Beleven we op het forum nu een stilte VOOR of NA de storm?? :mrgreen:
Al die grote monden die blijkbaar zelf niet veel zinvols te vertellen hebben,zijn in geen velden of wegen te bekennen.
Wel,hebben ze met hun misdragingen ( namelijk niets zinnigs te vertellen te hebben), er voor gezorgd dat een aantal goede posters er mee gestopt zijn.
Een aantal goede schrijvers heeft ervoor bedankt om zich te laten koeieneren door een aantal amateur baasjes,die voor het eerst in hun leven iets dacht te kunnen zeggen,maar inhoudelijk een grote flop bleken.
Het onbenul heeft weer eens gewonnen,waarvoor mijn hartelijke dank :evil:
Ik ben er nog steeds hoor al al heb ik weinig toe te voegen aan dit forum misschien .
Maar weglopen....nooitttttt voor niemand niet en zo hadden die anderen ook moeten denken vindt ik.
Dit is een forum meer niet al vinden sommigen blijkbaar van wel waarom dan altijd dat ego gedoe of ik wil gelijk hebben of ik ga nu weg als ik teveel aangepakt wordt in mijn ogen of hullie moeten mij niet of ik schop je ffe onderuit gedoe ?
Rot op hier met al dat bijdehante gedoe en wees gewoon een kerel en loop niet weg als er mensen zijn die tegen je zijn of in jouw ogen de boel verzieken.

Amateur baasjes...Zelfs ik kreeg vanuit Udon commentaar dat ik de boel wou overnemen hier omdat ik het opnam voor Ron en zijn topic..dat mag dus blijkbaar niet of de persoon in kwestie las niet goed mij zal het allemaal een rotzorg zijn ik ben wie ik ben en blijf hier op mijn manier stug doorposten al dan niet met instemming van wat figuren.
De enigste die mij hier kan deleten is de webmaster of zijn modjes zo simpel is het .
Voor anderen spreek ik niet maar als die vaste nu opgestapte posters ballen hebben blijven ze gewoon doorposten en negeren ze de in hun ogen raddraaiers hoe simpel kan het soms zijn .

gr driver
Mijn commentaar is,dat er veel kritiek was op enkele "veel"schrijvers en dat veel,van diegenen die de kritiek hadden,niet meer op,het forum te zien waren toen de "schrijvers" weg bleven.
Overigens kan er best wat op het taal gebruik gelet worden.Het wordt langzaam een misdaad als men "normaal" nederlands schrijft.
bekijk maar wat je met mijn commentaar doet,maar als het allemaal TE plat wordt of inhoudsloos,ben ik ook foetsie :cry:!Niet omdat ik het ergens niet mee eens zou zijn,maar gewoon omdat het een inhoudsloze toestand is.
Overigens geldt dit natuurlijk niet voor de vele vakantie gangers onderwerpen.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#303 Bericht door driver » donderdag 03 juli 2014, 07:39

Dutch, Jij gaf jouw mening en ik de mijne alleen zijn we allebei wat anders qua denk/schrijfwijze.
En je hebt ook gelijk wat betreft de reacties van enkelen ri de veelschrijvers maar ik zou gewoon nooit weggaan om anderen dat probeerde ik uit te leggen op mijn misschien wat minder correcte manier van schrijven maar je kunt niet altijd keurig en beschaafd abn schrijven als er dingen zijn waar je misschien wat fel op reageert op dat moment.
En het later weer terugkijken en wat weghalen /corrigeren doe ik al heel vaak omdat ik eigenlijk te snel schrijf wat ik denk maar dat is een beetje de aard van het beestje. 1 voorbeeld van nu : Nick reageerde ook richting mij elders en kreeg reactie terug van me en gisteren melde ik nog wat erover dacht ik om uit te leggen dat alles wat je schrijft vaak toch anders bedoelt is en dat ik me toch nergens druk om maak en gewoon doorga hier met iedereen en dan is het ook weer goed denk ik zeker als je elkaar wat kent en wat nadenkt over e.e.a omdat je dan gewoon eerlijk en open naar elkaar toe wat meldt en dan is het voor mij ook klaar en nu reageert hij weer keurig naar mij toe in een ander draadje over werk en zo hoort het dan ook vindt ik, De ene keer wat narrig of niet begrijpend naar elkaar toe een andere keer weer helpen of meedenken. :clap:
We hebben allemaal wel eens een mindere dag . lezen dan net wat anders of reageren wat anders en dan denk je later...ja, dat had wel wat anders gekund Arie maar het staat er nu en er zijn al wat reacties op gekomen dus...iets meer vooraf denken is voor mij vaak wat beter maar daar zit nu juist vaak mijn probleempje..te impulsief reageren en achteraf... :angel:
En zo zijn/waren er meer en als die personen nu ook wat realistischer denker, lees wat makkelijker is er denk ik veel minder gedoe en lopen er ook minder weg ?

Tegen jouw of jouw mening heb ik ook niks en ik heb sowieso niks tegen iemand hier maar reageer wel altijd op een post ongeacht wie het is soms leuk soms niet leuk het zij zo.

Jij geeft nu aan hoe jij denkt over TF en wat je gaat doen eventueel en dat is natuurlijk jouw eigen keuze en als het hier in jouw ogen te inhoudsloos wordt en je besluit om te gaan is dat natuurlijk jammer maar het blijft altijd jouw keus .
En nu zet ik dus weer wat neer wat ik 6 keer terug lees omdat ik nooit zo goed weet hoe ik dan netjes kan reageren zodat het voor iedereen wat helder overkomt .
Sorry aan iedereen als dit nu ook weer wat onduidelijk is maar hoe leg ik nu goed uit wat ik denk ?

gr driver

v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#304 Bericht door v@go » donderdag 03 juli 2014, 08:10

Dutch ik ben het ten dele met je eens maar dat het soms in sommige onderwerpen plat is vind ik niet erg. Maar op de man spelen en zijn/haar gelijk proberen te halen in politiek, religie en levensovertuiging, is iets wat niet kan en ook niet hoeft.

Je kunt je mening ventileren hier en die zeker niet aan andere opdringen.
(volgens mij een bron van iedere oorlog ook op het forum hier)

Ik schoffeer hier nooit iemand en kan met iedereen door een deur hier.
Ik ben al verschillende keren goed geholpen via dit forum en heb hier en daar ook al wat hand en spandiensten kunnen verrichten.

Een strengere moderatie is soms wel op zijn plaats, echter als er plaatjes van een komkommer worden gewist met als opmerking "komkommertijd" dan snap ik het niet. Maar soms wordt iemand voor @#$%$##$#@ uitgemaakt en dat blijft staan.

Om nu bij de leiding te gaan klagen daarover gaat me ook weer te ver. Ik maak zo nu een dan een geintje en geef daar waar ik kan informatie of MIJN mening. Wat je er mee doet moet je helemaal zelf weten.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#305 Bericht door Duncan » donderdag 03 juli 2014, 08:17

Dank mensen. Ik meld me tzt wel weer op het forum [|) .

dutch
Expat
Expat

#306 Bericht door dutch » donderdag 03 juli 2014, 08:42

v@go schreef:Dutch ik ben het ten dele met je eens maar dat het soms in sommige onderwerpen plat is vind ik niet erg. Maar op de man spelen en zijn/haar gelijk proberen te halen in politiek, religie en levensovertuiging, is iets wat niet kan en ook niet hoeft.

Je kunt je mening ventileren hier en die zeker niet aan andere opdringen.
(volgens mij een bron van iedere oorlog ook op het forum hier)

Ik schoffeer hier nooit iemand en kan met iedereen door een deur hier.
Ik ben al verschillende keren goed geholpen via dit forum en heb hier en daar ook al wat hand en spandiensten kunnen verrichten.

Een strengere moderatie is soms wel op zijn plaats, echter als er plaatjes van een komkommer worden gewist met als opmerking "komkommertijd" dan snap ik het niet. Maar soms wordt iemand voor @#$%$##$#@ uitgemaakt en dat blijft staan.

Om nu bij de leiding te gaan klagen daarover gaat me ook weer te ver. Ik maak zo nu een dan een geintje en geef daar waar ik kan informatie of MIJN mening. Wat je er mee doet moet je helemaal zelf weten.
jaja 48 jaar oud.De generatie van alles kan en niets hoeft.
Ik kom uit een andere periode :crazy:
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

brake034
Expat
Expat

#307 Bericht door brake034 » vrijdag 04 juli 2014, 10:21

Denk dat het een stilte TIJDENS de storm was.
Ik sluit wat mij aangaat dit draadje af en vervolg in de positivoos 3 als ik wat te melden heb.
Marcel

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: De positivoos 0003

#308 Bericht door Hua Thale » vrijdag 04 juli 2014, 10:36

Staat er daarom 034 achter je naam. :giggle:
Even bij de Moderatie een aanvraag indienen tot verwijdering vanaf ...........is eenvoudiger lijk mij. :Whistle:
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

brake034
Expat
Expat

#309 Bericht door brake034 » vrijdag 04 juli 2014, 10:39

Nee hoor, ik sluit het alleen figuurlijk af voor mezelf.
Een ieder ander staat het vrij hier te schrijven wat ze willen, zolang het past in het moderatie beleid.
Marcel

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”