Beste Herbergier,
Waar je het haalt dat ik uw vrouw minacht is mij een raadsel. Quote dat eens a.u.b.
Dat u een eigen interpretatie geeft aan teksten van mij is wel duidelijk.
Mijn partner komt uit een gezin van vier en is op één na de oudste dochter, zoon is Monnik.
Haar ouders zijn landbouwers langs moeders kant en de vader werktte in de bouw.(inmiddels met pensioen)
Hun land 57 rai (moeder) en 17 rai (mijn partner) wordt bewerkt door gastarbeiders of loonwerkers zoals je het noemen wil, voornamelijk komende uit Cambodja.
Wat zou nu mijn probleem zijn jegens dochters van landbouwers? Ik ben zelf een zoon van.
Hetgeen ik geschreven heb, 'k zal het kort herhalen, is:
De meeste westerlingen geven een draai aan de plaats waar ze hun Thaise partner ontmoet hebben. Daar waar we allemaal weten waar de meesten dit deden. Voor mij is daar niets mis mee, ik geloof echter niet dat het gebeurde midden de rijstvelden. En heb er hoegenaamd geen probleem mee dat deze dames afkomstig zijn uit een boerengat waar ook in Thailand. Een goede verstaander begrijpt over wie en wat ik het heb.
Ha ja, waar moest ik is naartoe trekken zei je?
Tegen mijn gewoonte in twee foto's, eentje tijdens het dorsen van rijst en eentje waar ik meehelp bij de bouw van een reuzen bouddha beeld, samen met dorpelingen emmers mortel via een menselijke ketting.
PS: was zonder kostuum en stropdas. Plaats van gebeuren Nong Wa, Khao Chakan, Sa Kaeo. Indien je nog vooroordelen hebt, laat maar komen.