Ik volg je redenering Willem.wpdelange schreef:Daarvoor geef ik een ieder het advies zorg dat je een bankaccount heb met de vereiste bedragen 400.000 of nog beter 800.000 Baht.Voor zover dit nog niet gebeurd is zou men een debat kunnen voeren over wat je nodig hebt, uitgedrukt in ฿, om in Thailand comfortabel te leven.
Het leven in het algemeen of in het bijzonder gaat niemand dan geen een e je weet wel meer aan ook die ambtenaar niet meer.
800 Euro is op het moment trouwens 30856 Baht hoef je het niet slecht mee te hebben zolang je de ganse familie niet hoeft te voedenhet is geen België
Is hier al eens geweest oeverloos de een kan met 500 Euro leven met gemak de ander heeft aan 2000 Euro per maand te kort zinloos in mijn visie.
Alleen stel ik mij de vraag of je met € 500 in Thailand kan leven of is het overleven? Ik weiger te geloven dat je 'comfortabel' kan leven met deze uitgave...tenzij je levensstandaard in onze lage landen van dezelfde aard is.
Hoewel ik hoogstens in Thailand zou overwinteren, het is in BE veel te goed, heb ik voor mezelf de oefening eens gemaakt.
Rekening houdend met zowat alles, bezit eigen Condo en wagen, de nodige verzekeringen, mijn eetgewoontes, jaarlijkse vakantie enz... denk dat de minimum rond de ฿ 80.000 zal liggen.
Akkoord, dit is een zinloze discussie, ieders levensstijl is immers anders.