Eten en zo. (stalletjeshouders)
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Re: Eten en zo. (stalletjeshouders)
4 uur in de ochtend hier in Leiden.. Na het zien van foto's krijg ik toch weer lekkere trek..... aroi maak maak
Home is not where you live, but where they accept you.
-
- Volwaardig lid
Natuurlijk driver maar dat eindigt regelmatig bij te veel vragen in 'lekker vies heet vis varken koe et cetera' info waar je ook beperkt wat aan heb.De meeste hier hebben een Thaise partner ga ik vanuit duszz.
Een beetje persoonlijke ervaring van de farang is ook leuk toch.

Lekker vroeg Bert mocht je toevallig ook een stalletjeshouder zijn zal er toch wel een bakkie koffie met een bal gehakt te vinden zijn.
Ook lekker.

-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
brengt me wel op een idee... "Broodje bal met of zonder...." 
en ehh, ik ben geen stalletjeshouder..

en ehh, ik ben geen stalletjeshouder..
Home is not where you live, but where they accept you.
-
- Volwaardig lid
Persoonlijke...ja,klopt wat je zegt.Hua Thale schreef:Natuurlijk driver maar dat eindigt regelmatig bij te veel vragen in 'lekker vies heet vis varken koe et cetera' info waar je ook beperkt wat aan heb.De meeste hier hebben een Thaise partner ga ik vanuit duszz.
Een beetje persoonlijke ervaring van de farang is ook leuk toch.![]()
Lekker vroeg Bert mocht je toevallig ook een stalletjeshouder zijn zal er toch wel een bakkie koffie met een bal gehakt te vinden zijn.
Ook lekker.
Ik eet meestal waarvan ik denk dat ik het wel lust en vraag eigenlijk nooit wat het is maar de eerlijkheid dient me te zeggen dat ik wel een giga zeikerd ben dus weinig eet wat ik niet ken of waarvan ik denk...sla mij maar ffe over

-
- Volwaardig lid
Ik wijs Mevrouw Duncan aan wat me lekker lijkt en dan hoor ik wel of het de toets der kritiek kan doorstaan ( eet uit principe geen blokjes bloed of lever - of andere ingewanden - , en dat weet ze ).
Maar heerlijk hoor, 20 - 30 baht per zakje gerecht, dan nog wat rijst erbij en dan lekker thuis of langs de weg smullen, mjammie
.
Maar heerlijk hoor, 20 - 30 baht per zakje gerecht, dan nog wat rijst erbij en dan lekker thuis of langs de weg smullen, mjammie