Hua Thalae schreef:Dutch
Je geeft zelf al aan dat je niet echt een huis heb wat je bij het gemiddelde kan rekenen.
Heb je trouwens in het verleden al vaak zat zien aangegeven dat 'we' niet aan een paar miljoen Bath moeten denken.
Een ieder kan even naar boven scrollen en juist ja wat lezen we dan.
Thaise architect
Thaise bouw inspecteur
door ons werd uitgezocht
architect gewoon naar Indonesië komen,als we zelf geen tijd hadden.
20% van de totaalsom eerst een jaar na opleveringsdatum over te maken.
Juridisch werd e.e.a. geregeld
Vindt je het gek dat alles klopt.
Denk dat de meeste mensen het hier over een andere situatie hebben.
Inclusief grond hebben we het vaak over enkele miljoenen aan Bath in de isaan.
Een locatie waar de meeste mensen zitten en NIET de door jou beschreven procedure kunnen volgen.
Als alles trouwens wel meevalt vraag ik mij toch wel af waarom al die veiligheids-buffers zijn ingebouwd.
'Mijn Advocaat' ligt hier bij meerdere mensen voorin de mond geeft te denken.
ja duch
je komt op mij in je antwoorden wel vaker over als ik weet alles ik heb het zo goed gedaan.
ik vind jouw conclusie erg voorbarig want jij hebt de reden van fout gaan al voorhanden
Zo te lezen,staat half Thailand op instorten
.
Misschien de verkeerde keuze van bouwbedrijf? Of voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten?Of het aan de (aanstaande) schoonfamilie overgelaten , die misschien nooit meer als een "veredelde hut" tot hun beschikking heeft gehad?
Als je goed om je heen kijkt,zijn er ook andere bouwwerken te zien.
ten eerste lees ik geen enkele reactie dat er ook maar 1 huis op instorten staat alleen dat er slecht gebouwd word dat is heel iets anders duch
verkeerde keuze van aannemer ja maar naar nu blijkt is het team dat de referentie huizen ooit heeft gemaakt vertrokken dus prajak ook ik heb goed naar gemaakte huizen gekeken.
dus niets met voor een dubbeltje op de eerste rang te maken.
ook schoon familie in een veredelde hut heeft in mijn geval er niets mee te maken.
verder maak ik op uit de reactie,s hier dat het vaker mis dan goed gaat
dat alles in jouw leven zo goed is gegaan is geen maatstaf voor mij duch.
gelukkig is met veel bekvechten met de aannemer toch het 1 en ander veranderd het bouwteam is uit mijn huis vertrokken anderen hebben het over genomen
de scheve muren 3stuks zijn afgebroken en opnieuw gemaakt de wandtegels worden nu met tegellijm ipv cement gezet
de kozijnen staan nu redelijk in de muren komende week gaat men de 6 lekkages oplossen
en viego hier gaat het anders ik zat er ook elke dag maar de gewone aanmerkingen werden als hoe durf je gezien, terwijl ik had uitgelegd dat ik ook 40jaar in de bouw heb gewerkt.
te vaak op of aanmerkingen gaf dus gezichtverlies aan de bouwvakkers gelukkig zijn ze zelf weggelopen en ik heb nu gelukkig iets betere bouwvakkers let op ik zeg geen goede bouwvakkers
duidelijk is wel de mentalitijd van een thai ik doe nooit iets niet goed ik accepteer daarom ook geen kommentaar