Ik heb in dit forum geschreven over Tiffy (500 mg paracetamol plus een middel dat het neusslijm losmaakt) en de volstrekt onverantwoorde maxima die men in dit land hanteert. 3 GRAM maximaal per dag staat er op dat zijn 6 pillen van 500 milligram.
Doe dat een paar dagen achter elkaar en je mag jouw lever afschrijven en daarna een kist laten bestellen of een aansteker, een emmer benzine en uiteraard een paar rotjes om de boze geesten weg te jagen.
Tegen een kou kun je beter een pot VICKS kopen en die ruim smeren op hals en borst(en) en daarnaast wat extra vitamine C eten. Of helemaal niks doen, een kou gaat vanzelf weg.
Dus nogmaals !
wat en wat niet
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Re: wat en wat niet
Efedrine is het toch wat er in zit? Is volgens mij een middel wat schadelijker is voor je hart als voor je lever.prajak schreef:Ik heb in dit forum geschreven over Tiffy (500 mg paracetamol plus een middel dat het neusslijm losmaakt) en de volstrekt onverantwoorde maxima die men in dit land hanteert. 3 GRAM maximaal per dag staat er op dat zijn 6 pillen van 500 milligram.
Doe dat een paar dagen achter elkaar en je mag jouw lever afschrijven en daarna een kist laten bestellen of een aansteker, een emmer benzine en uiteraard een paar rotjes om de boze geesten weg te jagen.
Tegen een kou kun je beter een pot VICKS kopen en die ruim smeren op hals en borst(en) en daarnaast wat extra vitamine C eten. Of helemaal niks doen, een kou gaat vanzelf weg.
Dus nogmaals !
Een paar dagen zal niet gelijk leverproblemen veroorzaken dan moet je het echt heel lang achter elkaar slikken. Een antibiotica kuur is volgens mij nog 10x schadelijker voor je lever.
-
- Volwaardig lid
Dat is ook in Nederland zo hoor, maximaal 6 tabletten per 24 uur en dat is 3 gram.
Alleen mogen doosjes met 100 stuks niet meer verkocht worden.
Wel 2 doosjes van 50 stuks.
Alleen mogen doosjes met 100 stuks niet meer verkocht worden.
Wel 2 doosjes van 50 stuks.

-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Biecht eens even op janjaapjanjaap schreef:even een vraagje tussendoor
wat kan je meenemen van voedsel specerijen fruit en dergelijken naar nederland?
vlees in iedergeval niet wij konden vorig jaar alles in leveren bij de douane op schiphol

allemaal nog meer, meegesmokkeld naar het pittoreske dorpje Haastrecht?

Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…
- Jos Flachs
- Expat
Volgens mij is Tiffy al een tijdje uit de handel. Ik kan het in ieder geval niet meer krijgen in de pharmacy.
-
- Erelid
Ik denk dat ze het dan vergeten hebben te bestellen, want in de zaken waar ik kom is TIFFY nog ruim aanwezig.Jos Flachs schreef:Volgens mij is Tiffy al een tijdje uit de handel. Ik kan het in ieder geval niet meer krijgen in de pharmacy.