Jeanette :) schreef:Nou ik hoop voor je dat je een huis met - en - een grotere tuin - en - zo goedkoop mogelijk en - vrijstaand - en - dichtbij het centrum - en - dichtbij het strand zal kunnen vinden.
Maar het leven bestaat uit keuzes en alleen de toekomst weet wat goede keuzes zijn.
Je zult ook je kennissenkring daar niet kwijt willen.
Maar verder naar het zuiden misschien?

Bedankt Jeanette
Is allemaal niet zo ingewikkeld, dacht dit al uitgelegd te hebben Jeanette.
Aan de kant van Sukumvit ( het spoor )blijven zoeken waar ik nu woon is heb ik al aangegeven niet een probleem meer, want de huur huizen zijn daar gewoon goedkoper.
Dat je een keuze moet maken, als die te maken valt weet ik ook.
Maar dit stukje in het forum gaat alleen over het zoeken naar een ander huur huis, en niets meer dan alleen dat.
Anders blijf ik gewoon in het huis waar ik nu al jaren woon, en dan accepteer ik dat gewoon.
Maar moet toch een normaal stukje kunnen plaatsen in het forum, of is de inhoud van mijn stukje abnormaal.
Als dit zo is hoor ik dat graag, en kan de volgende keer dan meer attend op zijn.
Niet goedkoop mogelijk, zoek een huis van maximaal 15000 b per maand.
Anders zal het niet op te brengen zijn, zal voor jou ook gelden weet niet of je huur koop of misschien in Holland woont iedereen moet een keuze maken.
Dus ik ook, en dan doe ik al 58 jaar.
Sorry wil niet vervelend klinken, maar heb alleen een tijd geleden geplaatst het zoeken van een ander huur huis.
En erbij vermeld wat ik kan betalen en de hoop iets te vinden in de richting Trappasid Road wat ik heb aangegeven, en niets meer.
Is nu dus een tijd verder is niet gelukt tot op heden, maar verder lijkt het nu of ik alles wil op de eerste rij goedkoop en opmerking zonder vervelend te bedoelen blij niet je buurman te zijn door mijn dieren.
Maar het leven bestaat uit keuzes en alleen de toekomst weet wat goede keuzes zijn.
Je zult ook je kennissenkring daar niet kwijt willen. ???? Het is nog steeds Pattaya alleen indien mogelijk iets dichter bij als dat mogelijk is.
Ik heb misschien meer keuze's moeten maken in mijn leven, dan jij je kan voorstellen.
Sorry voor mijn iets te pittige reactie.
Het naar een huis zoeken mag van mij zonder problemen verwijderd worden verzoek ik bij deze aan het forum.
Ik zie zelf wel hoe en wat, huis staat al een tijd niet meer op de eerste plaats.
Zoek soms kijk op internet, en voor de rest geef ik het tijd.
Dank als dit stuk bij deze door het forum afgesloten kan worden, wil eigenlijk buiten deze reactie van mij niet meer echt op het onderwerp ingaan.
Vriendelijk dank voor alle positieve reactie's hulp en adviesen, blij om lid te zijn van dit forum en dit ook zo te blijven.
Robert.