Thaise verdacht van moord op Nederlander
Moderator: Loempia
-
- Zeer veel ervaring
Re: Thaise verdacht van moord op Nederlander
Driver :Nee hoor ik ben een beetje van hetzelfde soort als jij en dus ook vrij vaak (te) recht voor de raap en soms weet ik dat ik vrij onbeschoft over kan komen .Maar zelf vind ik dat nog altijd beter dan een beetje huichelen en liegen om iets mooier te maken dat het is .Heb (bijna) 25 jaar bij dezelfde baas gewerkt (bouwmaterialen rijden) en daar had ik dezelfde afspraak mee wat duidelijkheid betreft ,zeg aub wat je denkt en draai er geen doekjes om want dat doe ik ook niet .
We hebben 25 jaar goed samengewerkt !!
-
- Volwaardig lid
Er bestaat hier nog een driver ..of een henk177 dat kan ook natuurlijkhenk177 schreef:Driver :Nee hoor ik ben een beetje van hetzelfde soort als jij en dus ook vrij vaak (te) recht voor de raap en soms weet ik dat ik vrij onbeschoft over kan komen .Maar zelf vind ik dat nog altijd beter dan een beetje huichelen en liegen om iets mooier te maken dat het is .Heb (bijna) 25 jaar bij dezelfde baas gewerkt (bouwmaterialen rijden) en daar had ik dezelfde afspraak mee wat duidelijkheid betreft ,zeg aub wat je denkt en draai er geen doekjes om want dat doe ik ook niet .

gr driver
-
- Expat
Persoonlijk hou ik niet zo van platvloerse taal,hoe eerlijk ook(gemeend).
Elk vogeltje zingt zoals ie gebekt is.
Schoffies vind je in alle categorieen.
Elk vogeltje zingt zoals ie gebekt is.
Schoffies vind je in alle categorieen.

"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Volwaardig lid
Je hoeft geen platte taal te gebruiken om iemand iets te vertellen. Als ik een van jullie echt een kl.....z.k zou vinden dan zou ik zeggen dat je een mannelijk lichaamsdeel bent dat zich nestelt hoog tussen de dijbenen en eens per maand iets onnozels mag presteren. Dan weet je gelijk wat je bent ! 

-
- Volwaardig lid
Zoveel mensen ..zoveel wensen ook qua taalgebruik of neerpen gebruik .
En ik denk dat mijn schrijfwijze hier wel meevalt al met al.
Te grof hoeft van mij ook niet maar wat voor de een grof is ziet een ander weer als normal etc ..Als ik nu ook al moet gaan nadenken hoe ik hier iets neer moet /mag zetten zonder dat anderen zich eraan storen kan ik beter stoppen lijkt me.
Leven en laten leven en soms elkaar even wat corrigeren
en weer doorgaan ....zo en nu werken dus doeijjjj
gr driver
Te grof hoeft van mij ook niet maar wat voor de een grof is ziet een ander weer als normal etc ..Als ik nu ook al moet gaan nadenken hoe ik hier iets neer moet /mag zetten zonder dat anderen zich eraan storen kan ik beter stoppen lijkt me.
Leven en laten leven en soms elkaar even wat corrigeren

gr driver
-
- Volwaardig lid
driver schreef:Zoveel mensen ..zoveel wensen ook qua taalgebruik of neerpen gebruik .
Leven en laten leven en soms elkaar even wat corrigerenen weer doorgaan ....zo en nu werken dus doeijjjj
gr driver
Direkt hoeft nog niet in te houden grof.
En je bent idd wel heel direkt maar niet grof. Er zijn er wel erger hier op het forum.

Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
Wouter_Udon schreef:driver schreef:Zoveel mensen ..zoveel wensen ook qua taalgebruik of neerpen gebruik .
Leven en laten leven en soms elkaar even wat corrigerenen weer doorgaan ....zo en nu werken dus doeijjjj
gr driver
Direkt hoeft nog niet in te houden grof.
En je bent idd wel heel direkt maar niet grof. Er zijn er wel erger hier op het forum.![]()

gr driver