Moderator: Loempia
Burst is zo geschrokken van alle reakties die niks met z'n vraag te maken hadden dat hij hard is weg gelopen,en geef hem ongelijk.Jeanette schreef:Beste Burst,
Zou je wat meer informatie willen geven? Over hoelang jullie plannen te gaan, een rondreis gaan maken of strand/cultuur vakantie? Waar je normaal in Nederland kleding koopt, is dat een gerenommeerde kledingzaak of zeeman of zo?
Mag ik wel je zeggen? Omdat je het over je eega hebt zijn jullie niet meer zo piepjong denk ik.
Geef nog even aan hier of de vraag ondertussen beantwoord is of wil je nog meer weten?
O ja, ik heb zojuist 3 kilo kleding laten wassen (en strijken) voor 180 baht en dat zal zo'n beetje de helft zijn van wat ik bij me heb.
En als je weggebracht wordt en weer wordt opgehaald zouden jullie de winterjassen in Nederland kunnen achter laten.
Oké, doe ik. Burst, je hebt ongelijk.nbreeker schreef: Burst is zo geschrokken van alle reakties die niks met z'n vraag te maken hadden dat hij hard is weg gelopen,en geef hem ongelijk.
Ja ik had ook niet anders verwacht je bent meestal tegen de draad in.Jeanette schreef:Oké, doe ik. Burst, je hebt ongelijk.nbreeker schreef: Burst is zo geschrokken van alle reakties die niks met z'n vraag te maken hadden dat hij hard is weg gelopen,en geef hem ongelijk.![]()
Pareren is veel leuker.![]()
Hoe koud printen?wil binnenlort naar chang mai wil graag die bloemen tentoonstelling zien is eind januari toch?printen44 schreef:En "wij in het Noorden" hebben het koud en voelen niets voor een duik in het zwembad, met of zonder zwemkleding.![]()
![]()
Ik doe toch precies wat je zei?nbreeker schreef:Ja ik had ook niet anders verwacht je bent meestal tegen de draad in.Jeanette schreef:Oké, doe ik. Burst, je hebt ongelijk.nbreeker schreef: Burst is zo geschrokken van alle reakties die niks met z'n vraag te maken hadden dat hij hard is weg gelopen,en geef hem ongelijk.![]()
Pareren is veel leuker.![]()
Truttige Thaise boerkini's: boeddhakini's?Jeanette schreef:
Maar die andere drie zijn jurken met zwembroekjes aan de voering.
Als je er zo over denkt wordt het tijd dat je een ander gastland gaat zoeken Ruud.RuudThai schreef: Truttige Thaise boerkini's: boeddhakini's?
De zoekbewerking - boeddhakini - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.RuudThai schreef: Truttige Thaise boerkini's: boeddhakini's?