Dutch, je mag er ook mijn adres op zetten, want de postbode brengt hem dan weldutch schreef: diegene die dan mijn fortuner "krijgt"(even wachten wat de inruil prijs doet?) ,heeft meteen splinternieuwe banden

Moderator: Loempia
Dutch, je mag er ook mijn adres op zetten, want de postbode brengt hem dan weldutch schreef: diegene die dan mijn fortuner "krijgt"(even wachten wat de inruil prijs doet?) ,heeft meteen splinternieuwe banden
quotegreenthaiway schreef:@ Dutch,
Wat is het bouwjaar?
En wie zegt dat ik jou dat (eerlijk) zal vertellen?greenthaiway schreef:OK, dan weet ik, zodra je een prijs aangeboden krijgt, ongeveer wat
ikzelf voor mijn Fortuner kan krijgen over zes jaar en negen maanden.
De mijne is van 11 Maart 2011.
Maar w.s. ruil ik deze in als ie 3 of 4 jaar is.
Heb vandaag de Camry 2,5 G gekocht.greenthaiway schreef:OK, dan weet ik, zodra je een prijs aangeboden krijgt, ongeveer wat
ikzelf voor mijn Fortuner kan krijgen over zes jaar en negen maanden.
De mijne is van 11 Maart 2011.
Maar w.s. ruil ik deze in als ie 3 of 4 jaar is.
Ik ga met je mee in je commentaar echter, lees bij mij i.p.v. Fortuner Isuzu MU-7! Ik zit graag hoog en droog met ruim 1500 kilo staal om me heen!Henk Korat schreef:Mooi prijs voor je Fortuner en gefeliciteerd met de aanschaf van je Camry Hybrid.![]()
![]()
Een bloed mooie auto, altijd al gevonden, maar ik houd het toch bij mijn Fortuner. In dit gekke verkeer geldt het recht van de sterkste en dat merk ik elke dag.![]()
Volgens de brochure is de Camry ook bijna 1500 kgRuudThai schreef:Ik ga met je mee in je commentaar echter, lees bij mij i.p.v. Fortuner Isuzu MU-7! Ik zit graag hoog en droog met ruim 1500 kilo staal om me heen!Henk Korat schreef:Mooi prijs voor je Fortuner en gefeliciteerd met de aanschaf van je Camry Hybrid.![]()
![]()
Een bloed mooie auto, altijd al gevonden, maar ik houd het toch bij mijn Fortuner. In dit gekke verkeer geldt het recht van de sterkste en dat merk ik elke dag.![]()
![]()
Heeft BA - ABS - EBD - GOA - SRS - ASP - WIL - HPS.Henk Korat schreef:Dutch, jouw Camry heeft toch wel RBS hoop ik?![]()