Off topic reacties kosten eten en drinken

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Bericht
Auteur
joepattaya
Expat
Expat

Re: Kosten eten en drinken

#31 Bericht door joepattaya » donderdag 08 september 2011, 07:47

prajak schreef:Is Luc Vlaming ? En als dat zo is, maakt dat wat uit ? Ik schrijf ook in het .BE forum en word aanvaard ondanks het feit dat ik zuiver NL schrijf terwijl de Vlaming aan het NL een sappige, plezante draai geeft. Nee, Luc mag van mij blijven. Moet blijven. Miljaar !
Mijn gedacht :neus:

joepattaya
Expat
Expat

#32 Bericht door joepattaya » donderdag 08 september 2011, 07:51

luc.cc schreef:
prajak schreef:Is Luc Vlaming ? En als dat zo is, maakt dat wat uit ? Ik schrijf ook in het .BE forum en word aanvaard ondanks het feit dat ik zuiver NL schrijf terwijl de Vlaming aan het NL een sappige, plezante draai geeft. Nee, Luc mag van mij blijven. Moet blijven. Miljaar !
Danke Prajak.
Ik zal blijven, en ze zullen met mij moeten (beetje cru uitgedrukt ik meen proberen) "leren leven", ik bedoel dat ik niet rond de pot draai en voor mijn mening uit kom.
Ik weet dat het soms botst , ook in forum Be, en thailandforum.
Maar ik ben een democraat en democratie betekent vrije meningsuitdrukking, toch? (op zijn nederlands gezegd)
Da's mooi Luc, maar weet dan ook dat er mensen zijn die WEL rond de pot draaien en weet ondertussen ook, dat dit forum vergeven is van veel uiteenlopende schepselen Gods (of wat daar voor door mag gaan).

Vrije meningsuiting is trouwens een belangrijk onderdeel van Democratie. Het is nog niet hetzelfde (een koe is een beest, maar niet alle beesten zijn koeien! Mijn persoonlijke quote aan jouw opgedragen :giggle:

joepattaya
Expat
Expat

#33 Bericht door joepattaya » donderdag 08 september 2011, 07:55

Jeanette schreef:Misschien ben ik gefocust op het gevoel dat mijn manier van leven soms wordt aangevallen en me niet zo bewust wat mijn reactie een ander aandoet. Het is altijd mijn bedoeling om mijn kant van de discussie te belichten en niet de kant die anderen zien belachelijk of onbelangrijk te maken.

Tot voor kort was ik meer aan het sussen en wilde sowieso aardig gevonden worden. Stak iets mij dan zei ik dat niet want dat zou de goede sfeer verpesten. Nu zeg ik wel "zie dat eens breder, er zijn meer kanten aan die zaak", maar dan komt het als "zet die oogkleppen nou eens af" mijn strot uit ...eh ... toetsenbord af.

Daarvoor ook mijn verontschuldigingen.
Sjaan, ge bent un tof-vrouw!! :o
eens kijken hoe daarop gereageerd wordt

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Off topic reacties kosten eten en drinken

#34 Bericht door Jeanette » donderdag 08 september 2011, 12:09

Afbeelding

RuudThai
Expat
Expat

#35 Bericht door RuudThai » donderdag 08 september 2011, 12:18

Jeanette schreef:Afbeelding
Jemig, wat is dát nou weer voor een taaltje!

dutch
Expat
Expat

#36 Bericht door dutch » donderdag 08 september 2011, 12:29

RuudThai schreef:
Jeanette schreef:Afbeelding
Jemig, wat is dát nou weer voor een taaltje!
Lijkt me midden-zuid oost brabant
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#37 Bericht door Pieter » donderdag 08 september 2011, 13:06

Middel Beers ???

of gewoon Goirle

Pieter

Champa
heeft ervaring
heeft ervaring

#38 Bericht door Champa » zondag 11 september 2011, 11:44

printen44 schreef:Ik vind het altijd jammer als iemand bekend maakt het forum te verlaten. Het kan verschillende reden hebben, zoals het niet eens zijn met sommige berichten, een "Forum-moeheid" of weinig tijd hebben.

Topics die niet mijn belangstelling hebben sla ik over, zo simpel ligt het. En als er berichten worden geschreven die mij niet aanstaan, dan reageer ik. Of mijn reactie nu wel of geen instemming krijgt van sommigen, dat laat mij in principe koud.

Forums, waarin men alleen maar liefdevol tegenover elkaar zijn en die weinig nietszeggende items hebben, die forums hebben meestal een kort leven.

Forum waarin verschillende meningen, soms raken die kant nog wal, maar waar verschillende opvattingen ten toon gespreid worden, die leven het langst. Soms jaren en jaren.

Ik ben nog nooit weggelopen uit een forum of club, ook al vond ik de bijdrages soms niet erg waardevol. Kan ook aan mij liggen. [8)
:thumbsup:

joepattaya
Expat
Expat

#39 Bericht door joepattaya » maandag 12 september 2011, 02:38

Champa schreef:
printen44 schreef:Ik vind het altijd jammer als iemand bekend maakt het forum te verlaten. Het kan verschillende reden hebben, zoals het niet eens zijn met sommige berichten, een "Forum-moeheid" of weinig tijd hebben.

Topics die niet mijn belangstelling hebben sla ik over, zo simpel ligt het. En als er berichten worden geschreven die mij niet aanstaan, dan reageer ik. Of mijn reactie nu wel of geen instemming krijgt van sommigen, dat laat mij in principe koud.

Forums, waarin men alleen maar liefdevol tegenover elkaar zijn en die weinig nietszeggende items hebben, die forums hebben meestal een kort leven.

Forum waarin verschillende meningen, soms raken die kant nog wal, maar waar verschillende opvattingen ten toon gespreid worden, die leven het langst. Soms jaren en jaren.

Ik ben nog nooit weggelopen uit een forum of club, ook al vond ik de bijdrages soms niet erg waardevol. Kan ook aan mij liggen. [8)
:thumbsup:
Als een forum vooral bemenst wordt door eensgezinden en gelijkdenkenden, dan is het zo gedaan met de pret. Een goed voorbeeld is het forum wat door een aantal "dissidenten" van dit forum is opgericht (lees: doorgestart). Hoe goed de bedoelingen van de forum-vaders ook zijn geweest, dit nieuwe forum gaat er nooit komen, omdat er min of meer mensen aanwezig zijn die het meestal met elkaar eens zijn en ook aan elkaar gewaagd zijn kwa denken, weten en reageren.

Een forum als dit is behoorlijk levendig (soms iets te levendig) en dat komt mede door de verschillende meningen, de verschillende pluimages en de verschillende manieren van denken. De mate van modereren is redelijk laag en zou soms iets intensiever kunnen.
Sommige leden van dit forum zijn dusdanig gefrustreerd over de politieke situatie in Nederland, dat bijna elke draad ontaard in een discussie over de persoonlijke inzichten van met name 2 leden. Of de draad nu gaat over "Bewijs van in Leven zijn", "De gestegen prijzen van voedsel" of "de status van Mr. T. in de toekomst".........in no-time komen de wantoestanden binnen de Nederlandse politiek weer aan bod; toegegeven, beide heren hebben een hoog vermogen tot associeren.

Goed, kosten van eten en drinken...........3 gangen menu bij "Ons Moeder": goed gevulde soep, hoofdgerecht (vlees, friet/aardappelen, groenten/salade, yoghurt/ijs/koffie toe voor slechts THB 239. :neus:

dutch
Expat
Expat

#40 Bericht door dutch » maandag 12 september 2011, 03:25

Het zal wel een stomme vraag zijn,maar wie is in g*dsnaam "Ons Moeder"?
Het zal niet thuis bij je moeder zijn want er is een prijs in Baht.
Ronald Reagan

printen44
Expat
Expat

#41 Bericht door printen44 » maandag 12 september 2011, 05:14

"Ons Moeder" is een restaurant in Jomtien. Een restaurant die je moet bezoeken. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

http://www.ons-moeder-pattaya.nl/

Oops, maak ik nu reklame of niet? Maar het is een gezellig restaurant. Ik bezoek het altijd als ik in Pattaya/Jomtien ben.

dutch
Expat
Expat

#42 Bericht door dutch » maandag 12 september 2011, 05:27

printen44 schreef:"Ons Moeder" is een restaurant in Jomtien. Een restaurant die je moet bezoeken. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

Oops, maak ik nu reklame of niet? Maar het is een gezellig restaurant. Ik bezoek het altijd als ik in Pattaya/Jomtien ben.
Bedankt.
Denk niet dat ik 400 km (x 2) daarvoor ga rijden.
Alles is in Korat te krijgen ;)
Ronald Reagan

joepattaya
Expat
Expat

#43 Bericht door joepattaya » maandag 12 september 2011, 06:04

dutch schreef:
printen44 schreef:"Ons Moeder" is een restaurant in Jomtien. Een restaurant die je moet bezoeken. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

Bedankt.
Eg nie!! Ginne wortel-pettazzi of andijvie-stamp mee verse wors!

dutch
Expat
Expat

#44 Bericht door dutch » maandag 12 september 2011, 06:30

joepattaya schreef:
dutch schreef:

Bedankt.
Eg nie!! Ginne wortel-pettazzi of andijvie-stamp mee verse wors!
Aardappelen en wortelen (plus eventueel uien) dagelijks verkrijgbaar.Andijvie/witlof niet...helemaal niet ;)
Ronald Reagan

printen44
Expat
Expat

#45 Bericht door printen44 » maandag 12 september 2011, 07:30

En niet te vergeten de erwtensoep, de kroketten, de broodjes tartaar, fricandeau, rosbief, americian filet enz. :clap:

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”