jorisphuket schreef:jammer dat het op deze manier moet,
ik heb je op google op gezocht, doe niet zo zielig !!
* knip *
mensen gaan zelfs zo ver dat hun mijn naam opzoeken op google om mij te checken.
Lieve Joris,
zonder arrogant te willen klinken moet je nog een hoop leren.
Je bent ondernemer, zeg je. bekijk jij nou nooit vooraf - onbekende - mensen en bedrijven met wie je in zee gaat ( niet letterlijk de zee in Joris, is een uitdrukking ) of die bij jou aankloppen?
Je wilt toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt ( opnieuw, niet letterlijk nemen ) en of de andere partij wel betrouwbaar oogt, solvabel is etc.
Je hebt hier ondertussen zoveel verschillende zaken neergeplempt dat ik aan jou niet op krediet zou leveren, en pas na een ontvangen levering door jou je zou betalen.
En zulke Grote Tover is het niet hoor, je plokt zelf je naam hier op het forum, iedereen kan dat in Google intikken en zien wat voor Joris we aan de haak hebben geslagen.
Je komt op mij over als een enthousiast, welwillend maar redelijk naief jonkie, en dat is in Thailand het ideale recept om binnen een half jaar blut en berooid ( en hopelijk nog met geldige papieren ) op een strand te wachten totdat pa & moe je geld voor de terugreis sturen.
Leer nou eerst eens het land - buiten Phuket & Pattaya - kennen voordat je je er head first met alles instort en trek die lange tenen een beetje in en luister naar en profiteer van de tips die mensen je hier geven.
Succes

.