Gardensafari schreef:Wat heeft ze uitgevroten dan?Ben schreef:Als ze voor het gerecht staat![]()
En had je dat niet kunnen voorkomen met een beetje handgeld?

Moderator: Loempia
Gardensafari schreef:Wat heeft ze uitgevroten dan?Ben schreef:Als ze voor het gerecht staat![]()
Ja als je alleen in de Barren komt dan krijg je dat wandelende ATM.SiamTon schreef:Sinds 1990 kom ik zeer regelmatig in TH en meestal elke keer voor enige maanden. Maar helaas heb ik nog nooit meegemaakt dat een Thaise op mijn verzoek en/of ongevraagd iets voor mij deed uit altruïstische beweegredenen. Mijn ervaring is, dat je beschouwd wordt als en potentiële geldbron.
Op zich heb ik daar geen moeite mee. Je bent tenslotte baas in eigen geldbuidel, dus als je daar met beleid mee omgaat valt er best te leven in TH.
Spreek je uit ervaring Perry???perry schreef:Ja als je alleen in de Barren komt dan krijg je dat wandelende ATM.SiamTon schreef:Sinds 1990 kom ik zeer regelmatig in TH en meestal elke keer voor enige maanden. Maar helaas heb ik nog nooit meegemaakt dat een Thaise op mijn verzoek en/of ongevraagd iets voor mij deed uit altruïstische beweegredenen. Mijn ervaring is, dat je beschouwd wordt als en potentiële geldbron.
Op zich heb ik daar geen moeite mee. Je bent tenslotte baas in eigen geldbuidel, dus als je daar met beleid mee omgaat valt er best te leven in TH.
Maar er zijn ook Thaise die normaal werk hebben.
Volgens mij komt prostitutie niet voor in Thailand, althans, als we de wet mogen geloven. Er zijn daarentegen veel sociaal werkers en service-verleners actief.jumbo schreef:Spreek je uit ervaring Perry???perry schreef:Ja als je alleen in de Barren komt dan krijg je dat wandelende ATM.SiamTon schreef:Sinds 1990 kom ik zeer regelmatig in TH en meestal elke keer voor enige maanden. Maar helaas heb ik nog nooit meegemaakt dat een Thaise op mijn verzoek en/of ongevraagd iets voor mij deed uit altruïstische beweegredenen. Mijn ervaring is, dat je beschouwd wordt als en potentiële geldbron.
Maar er zijn ook Thaise die normaal werk hebben.![]()
![]()
In nederland is prostitutie een geaccepteerd en belastbaar beroep.... wat is dat verschil met Thailand dat het dat plots niet meer is??
En een huisvrouw?? Valt dat ook onder niet normaal werk??
Ik geef toe ik kwam ook wel is in de Barren ik heb er ook geen probleem mee is wel lachen en als er een Thailandganger is hier op het forum die zegt dat hij er nooit geweest is die liegt.jumbo schreef:Spreek je uit ervaring Perry???perry schreef:Ja als je alleen in de Barren komt dan krijg je dat wandelende ATM.SiamTon schreef:Sinds 1990 kom ik zeer regelmatig in TH en meestal elke keer voor enige maanden. Maar helaas heb ik nog nooit meegemaakt dat een Thaise op mijn verzoek en/of ongevraagd iets voor mij deed uit altruïstische beweegredenen. Mijn ervaring is, dat je beschouwd wordt als en potentiële geldbron.
Maar er zijn ook Thaise die normaal werk hebben.![]()
![]()
In nederland is prostitutie een geaccepteerd en belastbaar beroep.... wat is dat verschil met Thailand dat het dat plots niet meer is??
En een huisvrouw?? Valt dat ook onder niet normaal werk??
(auto) monteur, F1 chauffeur, bobsleeers???perry schreef:
Ik geef toe ik kwam ook wel is in de Barren ik heb er ook geen probleem mee is wel lachen en als er een Thailandganger is hier op het forum die zegt dat hij er nooit geweest is die liegt.
Ik bedoelde met normaal werk niet liggend werk![]()
Volgens mij ligt een Monteur F1 chauffeur en een Bobsleeer niet naakt op zijn werk F1 chauffeur en Bobsleeer hebben wel hun benen uit elkaar maar met de broek aan.jumbo schreef:(auto) monteur, F1 chauffeur, bobsleeers???perry schreef:
Ik geef toe ik kwam ook wel is in de Barren ik heb er ook geen probleem mee is wel lachen en als er een Thailandganger is hier op het forum die zegt dat hij er nooit geweest is die liegt.
Ik bedoelde met normaal werk niet liggend werk![]()
Waarom denk jij dat ik alleen in Barren kom? Spreek je uit ervaring? Natuurlijk ben ik ook wel eens in het nachtleven gedoken, al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid. Maar ook bij veel Thai, die een 'normaal' leven leiden wordt je beschouwd als een potentiële geldbron. En als je niet oppast wordt je nog flink afgezet/opgelicht ook.perry schreef:Ja als je alleen in de Barren komt dan krijg je dat wandelende ATM.SiamTon schreef:Sinds 1990 kom ik zeer regelmatig in TH en meestal elke keer voor enige maanden. Maar helaas heb ik nog nooit meegemaakt dat een Thaise op mijn verzoek en/of ongevraagd iets voor mij deed uit altruïstische beweegredenen. Mijn ervaring is, dat je beschouwd wordt als en potentiële geldbron.
Maar er zijn ook Thaise die normaal werk hebben.
Dat bestrijdt ik. Jaren geleden kocht ik op een veiling in België, ik dacht in Brussel maar kan ook ergens anders geweest zijn, een kavel Thaise postzegels voor een waarde van 2.000 euro. Omdat ik niet met mijn credit card kon betalen, er was iets met het apparaat, en ik geen 2.000 euro aan cash bij mij had, was er dus een probleem. Had weinig zin de volgende dag terug te komen om het kavel te halen en te betalen. De veilinghouder keek mij aan en zij: "Ik vertrouw U, neem het kavel mee en betaal mij per bankoverschrijving". Kreeg het kavel vervolgens mee met zijn bankgegevens en ik kon naar huis.Pieter schreef:Omdat mijn vrouw het gevoel heeft dat ze het lot moet beinvloeden
en dus elke woensdag koopt ze een bloemetje (zo'n hangertje ) willekeurig bij een stoplicht 's morgens
een paar weken terug wilde ze dat ook doen (het was 6.45 's morgens) alleen had de bloementjes
venter niet terug van 100 THB want zijn vrouw was er nog niet en die beheerde het geld.
dus gaf hij het bloemtje zo en zei: betaal morgen maar.
maar herken je dan onze auto vroeg mijn vrouw nog ... Natuurlijk jullie komen hier elke morgen was het antwoord.
in Bangkok 2011
zoiets zou in nederland of een andere grote stad waar ook ter wereld niet kunnen