Formaat backpack vrouw

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Formaat backpack vrouw

#31 Bericht door Duncan » dinsdag 30 augustus 2011, 21:37

Neem gewoon voor een paar dagen kleding mee, een of twee extra onderbroeken, je toiletspullen, een wc-rol en papieren zakdoekjes, een opzetplug voor de stekkers van je elektronica - kun je daar ook kopen, maar heb je de eerste dag misschien geen puf meer voor -, een kaart van Thailand en een boek voor in de avond.
Verder heb je helemaal niets nodig en struikel je over de 7/11's, waar je 24 uur per dag 7 dagen per week alles wat je hartje begeert kunt krijgen.
Zou in een simpel rugzakje moeten passen...

afra
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Formaat backpack vrouw

#32 Bericht door afra » dinsdag 30 augustus 2011, 21:48

Wij nemen medium softtrolley's mee. Niet die hele kleintjes maar net een maatje groter.
De eerste keer hadden we rugzakken en dat vond ik niet zo prettig met die warmte maar dat was in mei dus veel warmer dan de laatste keren in december. En ik heb een slechte rug.
Eagle Creek heeft rugzakken die ook een trolleydeel hebben, de rugbanden kun je wegritsen.
Wel erg prijzig vind ik. Die heb ik een keer geleend en toen het jaar daarna toch voor de kleine trolleys gekozen.
Ikea(Family) heeft ook een hele leuke met een losse rugzak erop. Maar voor mij iets te klein :oops:
Prima voor één van mijn mannen(tjes) http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40171698

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”