wat is wijzheid?

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
un_holandes
komt net kijken
komt net kijken

Re: wat is wijzheid?

#31 Bericht door un_holandes » zondag 20 maart 2011, 19:33

Borowolf, hartelijk dank voor de zeer uitgebreide informatie. Zitten een paar dingen tussen die ik nog niet wist en zeker interessant klinken om te ondernemen. [|)

Heb je toevallig ook nog een leuk adres in Chang Mai? :lol:

Voor Phuket en Ao- Nang zit in nog op een paar leuke adviezen te springen! :cry:
Alvast bedankt.

Borowolf
Standaard Lid
Standaard Lid

#32 Bericht door Borowolf » maandag 21 maart 2011, 02:31

Het hangt er in Chiang Mai een beetje vanaf of je in de stad wilt (heel veel mogelijkheden) of daarbuiten.

Indien daarbuiten kan ik je aanraden eens op deze site te kijken www.baanjanthai.com of via e-mail baan_janthai@hotmail.com contact op te nemen. De eigenaar is een bijzonder aardig iemand die ik nogal eens de moeite zie nemen zijn gasten op sleeptouw te nemen. En dan zie je waarschijnlijk pas het echte Chiang Mai, zoals ik boven omschreef.

Voor in de stad hangt het ook af van de luxe die je wilt, in het toeristencentrum of niet, voor hoe lang enzovoort. Kijk gewoon even op booking.com of agode.com. Alles is hier wel te krijgen.
De hel is op het moment leeg. Alle duivels zitten op aarde.

Mart
Erelid
Erelid

#33 Bericht door Mart » maandag 21 maart 2011, 05:13

Kijk eens bij:

http://www.thailandtreks.com

Hans is een landgenoot
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

jumbo
Expat
Expat

#34 Bericht door jumbo » maandag 21 maart 2011, 08:32

Hua Hin moet je niet zijn in ieder geval want ik heb gehoord dat Dutch daar is weggeregend :D :D
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

dutch
Expat
Expat

#35 Bericht door dutch » maandag 21 maart 2011, 09:15

jumbo schreef:Hua Hin moet je niet zijn in ieder geval want ik heb gehoord dat Dutch daar is weggeregend :D :D
We hebben prima weer gehad.
Afgelopen woensdag koud en de zee restaurants waren vanwege de harde wind allemaal vroeg dicht.Donderdag regen van Hua Hin totdat we bijna in Korat waren.
(dat koude weer vond ik wel lekker,maar al die toeristen om ons heen zagen er wat zuur uit en je hoorde menig keer in diverse talen zeggen;"ik dacht dat er altijd zon in Thailand was")
Laatst gewijzigd door dutch op donderdag 24 maart 2011, 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

afra
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#36 Bericht door afra » woensdag 23 maart 2011, 21:59

Wij waren in december ook in Ao nang. We vonden het maar zozo maar hadden een leuk hotel Haleeva Sunsine.Simpel, schoon en met zwembadje. Niet helemaal tussen alle bars maar iets er buiten. Lopend heel goed te doen. Sun, de manager spreekt nederlands en vliegt voor je. Ontbijtbuffet is super, zeker de koffie. Geboekt via booking.com

Inge
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#37 Bericht door Inge » dinsdag 29 maart 2011, 13:36

Chiang Mai; http://www.awanahouse.com/english/home.htm

Vanuit Ao Nang kun je leuke dagtripjes maken naar verschillende eilandjes. Ook kun je daar een kanotochtje boeken, erg leuk om te doen.

Vanuit Ao nang kun je naar Railey beach, erg leuk. Een leuk resortje is Ya Ya
http://www.yaya-resort.com/

In Ao nang ben ik dit tegengekomen, ben er niet verbleven maar ziet er erg leuk uit.
http://www.sabaimansion.com/index.php

In Phuket zou ik ook gaan voor Kata Beach, niet zo heel erg druk maar wel genoeg te doen en zat hotelletjes ect.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”