hansy schreef:Ze zijn werkelijk de meest onbeschofte en vervelendste toeristen die ik in mijn jaar Koh Phangan heb meegemaakt, volkomen respectloos naar de Thai toe. Alleen maar met geld bezig om het zo goedkoop of het liefst gratis te krijgen. Enkele voorbeelden: een goedkoop hutje huren aan het strand, eerst vragen wat het per nacht kost, dan per week en dan per maand. Dan zogenaamd huren voor een maand, dat schept vertrouwen. Als ze dan omgerekend voor 120 thb per nacht een simpel hutje hebben met een plafondventilator, slapen ze er een nacht en trekken 's-ochtends het draadje van de ventilator los en gaan op hoge poten naar de eigenaar toe, schreeuwen dat ze de hele nacht niet hebben kunnen slapen van de hitte en niets betalen. En dan op naar het volgende slachtoffer. Of helemaal over de klaag gaan na het bekijken van een hutje voor 150 thb per nacht en dan schreeuwen dat hij voor dat geld zijn hond nog niet in zo'n krot zou laten slapen.
Altijd eerst kijken of een blikje cola of ander fris niet een dag over de datum is (ga je niet dood van hoor). Het wel snel leegdrinken en dan melden dat het niet in orde is en voor dat vergif niet wil betalen en als hij hier last van krijgt er grote problemen ontstaan. Op de nachtboot naar Surat Thani kun je twee soorten kaartjes kopen een duurder kaartje voor het bovendek met matrasjes en een goedkoop kaartje voor benedendeks zonder matrasje. Dus het goedkoopste kaartje kopen en heel brutaal boven gaan liggen en doen of je al slaapt. Als ze dan bij controle voor het vertrek naar beneden gestuurd worden dan zijn de rapen gaar, weer schreeuwen en vloeken waar ze dan moeten slapen en dat ze echt niet zonder matras tussen de Thai gaan liggen. Als ze dan weer eens in hun ogen slecht behandeld zijn, is het eerste wat ze doen hier melding van maken op het internet, iedereen moet het dan gelijk weten op de vele forums die ze hebben. En zo kan ik nog wel even doorgaan maar dat heb ik dan van horen zeggen en niet zelf meegemaakt.
een "feest" der herkenning je verhaal.
er zijn er ook nog die over de oorlog beginnen,gasten van 25!!
op kao san rd bij de burgerking mee gemaakt 4 israeli's gooiden hun burgers en friet over de vloer een personeelslid vroeg heel beleefd of ze het wilden opruimen dat meisje werd helemaal verrot gescholden, ze ging weg en 5 min. later kwamen er 2 agenten binnen en die zeiden dat ze het moesten opruimen deden ze niet en opeens had er eentje de houten knuppel in z'n knie holten en werden er 2 gearresteerd en toen begonnen ze te huilen de zielepoten.
de andere roepen tegen die agenten dat ze de ambassade zouden inschakelen maar die agenten lachten alleen maar
zal de Thaise logica nooit begrijpen.
Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
opinions are like assholes, everybody has one