Op Nivo

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7581
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Op Nivo

#31 Bericht door driver » vrijdag 25 februari 2011, 07:46

Borowolf schreef:Het verhaal van de heer Gardensafari laat zien dat de kluscapaciteiten van sommigen angstig dicht bij nivo nul zitten. Maar tegelijkertijd is het verhaal erover van een uitzonderlijk hoog nivo. Kan zo naar de drukker.
Bedankt, ik heb ervan genoten.

Grappig is ook dat deze discussie over "nivo" inmiddels is uitgelegd als gaande over onze mogelijkheden en beperkingen op het gebied van klussen. Daarmee zeg ik niets over het nivo van dit forum maar wel over de amusementswaarde er van. Dat is van een prima nivo wat mij betreft. :mrgreen:
In jouw woorden kan ik me helemaal vinden ,Het topic waait alle kanten op en de nivoos ook.
Het klusverhaal is zeker mooi leesvoer en op hoog nivo geschreven door de laag nivo klusser.
Wat betreft mijn fotoos van het stulpje van Mart zijn dit bij mijn weten alleen buitenkant fotoos zonder echt de details er uit gepikt te hebben.
Mijn fototoestel is van aardig nivo maar het huis en de grond eromheen waren hier en daar van iets hoger nivo en dan ook nog dermate groot dat mijn toestel niet alles er op kreeg in 1 keer.
Zal binnenkort, lees voor 5 Maart trachten de fotoos hier online te zetten mits Mart dit goed vindt ?

Zo, en vandaag weer geen werk dus op naar de ...Motorbeurs in Utrecht denk ik alwaar een vrijkaart weer klaar ligt voor driver dus dat wordt weer een dagje, praten,kijken en niet kopen wat betreft motoren want er is een kans dat driver toch ri.Thailand vertrekt en dan moet hij alles verkopen ipv erbij kopen.

7 Maart weet driver hopelijk meer omtrent de wel/niet/komen/gaan situatie en zal driver ter plekke in BKK spijkers met koppen gaan slaan maar wel met een goede hamer anders wordt het niks.

mvg driver
Laatst gewijzigd door driver op vrijdag 25 februari 2011, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Op Nivo

#32 Bericht door Mart » vrijdag 25 februari 2011, 08:12

driver schreef: Wat betreft mijn fotoos van het stulpje van Mart zijn dit bij mijn weten alleen buitenkant fotoos zonder echt de details er uit gepikt te hebben.
Mijn fototoestel is van aardig nivo maar het huis en de grond eromheen waren hier en daar van iets hoger nivo en dan ook nog dermate groot dat mijn toestel niet alles er op kreeg in 1 keer.
Zal binnenkort, lees voor 5 Maart trachten de fotoos hier online te zetten mits Mart dit goed vindt ?
Ik ben voorstander van vrijheid van meningsuiting, in woord en beeld, mits het niet kwetsend is :roll: :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Op Nivo

#33 Bericht door joepattaya » maandag 28 februari 2011, 03:33

prajak schreef: uit een wel heel grijs verleden, "hij klopt, hij boort, hij zaagt...". Ging dat over Husqvarna ?
Want hij klopt, en hij veegt en hij zuigt! kijk op: http://www.reclame.net/slogans/klassiekers.html

Kun je meteen je geheugen opfrissen met oude reclame slogans. [8)
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”