Het is natuurlijk cru voor bkkjourney, maar Ron heeft gelijk en door bkkjourney's verhaalron schreef:Even een kleine opsomming van BKKJOURNEY's berichten vanaf het begin.
Maandag 29 Oktober 2007, 20:13
Jammer dat ik er wat laat achter ben gekomen dat er zo iets als een thailand forum bestond,
anders had ik wat langer de tijd gehad om alle onderwerpen wat grondiger door te lezen
============================================================
============================================================
Wat moet hier nog meer over gezegd worden.
Hij is door heel veel mensen destijds gewaarschuwd,en zeker door Jumbo.
Mooi voorbeeld voor velen!
op een rijtje te zetten wordt het eenieder duidelijk hoe verblindend amandelvormige bruine
ogen wel zijn kunnen. Bedankt Ron!
Het kan heel goed zo zijn dat de familie op een gegeven moment ingegrepen heeft.
Die willen na ruim drie jaar ook wel eens echte boter bij de vis zien.
Die dachten misschien ook wel van 'straks komt ie een ander tegen en dan wordt het
er niet makkelijker op voor dochterlief'.
Verliefdheid is als een storing in het tussenoorse, het object van verliefdheid is veelal
een fantasie voorstelling. De persoon waar je op verliefd bent is een creatie van jezelf.
Daarom gaat verliefdheid op een gegeven moment over en wel als je de persoon beter
hebt leren kennen (als na het aanvankelijke krampende knijpwerk het de eerste scheten
toegestaan wordt de lakens te doen opbollen, want dan wordt de persoon als het ware
eindelijk geaard).
En als je een prinsesje maar een paar weken per jaar ziet, kan verliefdheid heel lang
aanhouden. Daar kun je niets aan doen bkkjourney. Ik voel met je mee, het is niet leuk.
Als het zware katers betreft, wordt gezegd althans, dan kun je beter een glaasje nemen
van hetgeen waar je de vorige avond mee opgehouden bent.
Wellicht verlicht dat ook in dit geval de hoofdpijn.
'Welcome to Thailand' zou ik dus willen zeggen!
met vr. groet
en T-geschal