Virus waarschuwing !!!!!!!

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Virus waarschuwing !!!!!!!

#31 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 03 november 2010, 16:05

prajak schreef:Wouter, dank, maar ik ben voorzien van Norton360 en er tevreden mee. Het herinnert me aan backups en disc-cleaning en verhindert iets dat pishing heet en houdt spybots tegen. Samen met mijn state of the art emailprovider, ook een betaalde klub, voel ik me veilig in mijn eigen PC. En wat kost het nou helemaal....ik zit niet op de ondergrens van een financieel leven hier.
Kan mijn rode kurk drinken en een dame onderhouden. Laat ik zeggen dat het per jaar minder kost dan een dvd van Andre Rieu.........

Vanavond zitten genieten van het concert in Sydney. Hopelijk komt nog deze week Johannesburg. Kan ik in stijl mijn verjaardag vieren......met de schitterende Kimi Skota en haar African Dream.

Vandaag is Mart jarig !

Het belangrijkste is dat je tevreden bent met de software die je hebt. En het zijn inderdaad de kosten niet als het om een enkel programmagaat. Maar als je een paar programma's steeds weer elk jaar moet updaten dan kunnen de kosten wel aardig oplopen.

Heb Mart een PB gestuurd.
Live your dream, don't dream your life.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Virus waarschuwing !!!!!!!

#32 Bericht door prajak » woensdag 03 november 2010, 16:15

Verjaardagen staan, als je bent ingelogd, onder aan de hoofdpagina. Je mag zondag ook even kijken. Gratis.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Virus waarschuwing !!!!!!!

#33 Bericht door prajak » woensdag 03 november 2010, 16:18

Ik heb Mart een kadootje gestuurd. Maar hij woont zo ongelooflijk "buitenpost" dat het wellicht pas morgen aankomt. Potverdrie, mosterd na de verjaardag.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Virus waarschuwing !!!!!!!

#34 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 03 november 2010, 17:33

prajak schreef:Ik heb Mart een kadootje gestuurd. Maar hij woont zo ongelooflijk "buitenpost" dat het wellicht pas morgen aankomt. Potverdrie, mosterd na de verjaardag.

Gelukkig bederft mosterd niet en zelfs als de post flink vertraagd is, zal het nog geen probleem zijn.
Het wordt pas vervelend als de postbode ook van mosterd houdt. ;) :lol: :lol:
Mijn ervaring met een postpakket van BKK naar ons in Udon is, dat het twee weken duurt en dan nog moeten we de postbode onderscheppen of naar het postkantoor om na te vragen.
Live your dream, don't dream your life.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”