Bryan Robson bondscoach thailand

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
trompetter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Bryan Robson bondscoach thailand

#31 Bericht door trompetter » maandag 25 oktober 2010, 06:50

en trompetgeschal

PS: Mijn medeleven voor de Feyenoord supporters onder u.
Niet bij de pakken neerzitten! Op naar het kasteel, want ook Sparta
bestaat nog steeds!
Laatst gewijzigd door trompetter op woensdag 27 oktober 2010, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Mart
Erelid
Erelid

#32 Bericht door Mart » maandag 25 oktober 2010, 06:58

trompetter schreef: PS: Mijn medeleven voor de Feyenoord supporters onder u.
Niet bij de pakken neerzitten! Op naar het kasteel, want ook Sparta
bestaat nog steeds!
Dank voor het medeleven, maar ik had toch liever een troost meisje gehad in de moeilijke uren :mrgreen:

In 1957 woonde ik bij nog bij mijn ouders op de Spangesekade en 2 jaar later op de Mathenesserdijk, beide op loopafstand van het kasteel.

Maar helaas: De Sparta Piet is dood :mrgreen:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

jumbo
Expat
Expat

#33 Bericht door jumbo » maandag 25 oktober 2010, 07:22

Bedankt voor de uitleg Trompetter want dat had ik inderdaad niet meegekregen
In mijn beleving bestond er slechts Ayutthaya FC
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

trompetter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#34 Bericht door trompetter » woensdag 27 oktober 2010, 14:14

Sorry jongelui, maar ik heb een hekel aan arrogante stommelingen die denken de waarheid in
pacht te hebben. Respect gaat voor alles en als de 'bennekes' denken buiten deze regeling te
vallen (en ze niet door de moderatoren tot de orde worden geroepen) en zich navenant gedragen
dan heb ik hier niets te zoeken.
Laatst gewijzigd door trompetter op woensdag 27 oktober 2010, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Mart
Erelid
Erelid

#35 Bericht door Mart » woensdag 27 oktober 2010, 14:27

trompetter schreef: Sorry jongelui,
:lol: :lol: Ik voel me niet aangesproken :roll: :idea: :?
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#36 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 27 oktober 2010, 14:29

trompetter schreef: Sorry jongelui, maar ik heb een hekel aan arrogante stommelingen die denken de waarheid in
pacht te hebben. Respect gaat voor alles en als de 'bennekes' denken buiten deze regeling te
vallen (en ze niet door de moderatoren tot de orde worden geroepen) en zich navenant gedragen

Staat in een ander draadje niet iets over persvrijheid en ook in het verlengde daarvan forumvrijheid?

Je teksten waren tot voor kort leuk om te lezen Trompetter. Ga nu niet naast je schoenen lopen want voordat je het weet zijn die door een Thai meegenomen. ;)
Live your dream, don't dream your life.

jumbo
Expat
Expat

#37 Bericht door jumbo » woensdag 27 oktober 2010, 14:57

trompetter schreef: Nou Benneke Menneke, komt er nog wat uit je koker?
Suggereren dat je er alles van weet door middel van het plaatsen van een paar links?

Even een beetje volwassenheid meneer Benneke, want ik zit hier niet te schrijven om
wat stomme opmerkingen uit te lokken.
Als je niet serieus neemt wat ik schrijf, hou dan je waffel of ik hou op met schrijven.

Ik doe hier m'n best om voetbal wat te laten betekenen voor de jeugd hier en jij komt alleen
met 'ik weet er alles van' en om dat te illustreren geef je een link naar enkele websites.

Ik kan me heel goed voorstellen dat sommige mensen je een KK zouden noemen (kinderachtige
kabouter). Als je nog eens zo dom uit de hoek komt, zal het een zaak voor de moderatoren zijn
om te bepalen of je daar mee door kunt gaan ten koste van mensen die hier nieuw zijn maar wel
degelijk iets over Thailand te vertellen hebben.

Sorry naar de leden van dit forum voor deze taal, maar een beetje fatsoen mag je toch wel
verwachten.

Jumbo riep ook al dat ik te stom was en nadat ik heb aangegeven waarom hij fout was heeft ie
gewoon 'sorry dat wist ik niet gezegd'. Dat is okay!

Maar Benneke volhardt in z'n pompeusheid.
Wil je hier misschien moderator worden?

Sorry jongelui, maar ik heb een hekel aan arrogante stommelingen die denken de waarheid in
Niet geheel ontoevallig weet ik persoonlijk dat Ben en de Meul makkers zijn van weleer en dat Ben ook zelf nog op zeer acceptabel nivo een balletje heeft getrapt

Verder riep ik niet dat je te stom was maar gaf aan te denken(!) dat je het mis had hetgeen je keurig hebt recht gezegd. Het lijkt natuurlijk wel altijd of ik de wijsheid in pacht heb maar nu blijkt dat ook ik een mens ben...

Verder idem zoals Wouter..

Ik denk dat je teveel maniertjes hebt meegenomen uit je moderatie tijd bij Thaivisa, waarover ikzelf nooit zou roemen maar dat daargelaten [|( ... en dat je nu achter elke boom een beer ziet....

jumbo
Expat
Expat

#38 Bericht door jumbo » woensdag 27 oktober 2010, 15:01

trompetter schreef:
Ik heb het over fatsoen! Mijn eerste sportproject was een jaar of tien geleden.
In samenwerking met de grootste auto en motorfietsen dealer van deze en aanpalende
provincies en de provinciale autoriteit heb ik op een namiddag tesamen met de gouverneur
van deze provincie 83 sport pakketten uitgereikt aan schoolhoofden van even zo vele
scholen. Voetballen, handballen, netten en ander kleingoed maakte deel uit van de pakketten.

Ik kan het zo'n Benneke natuurlijk niet kwalijk nemen dat hij geen enkel idee heeft van de situatie
in de bergen hier. Waarschijnlijk laat ie iedere avond z'n hondje uit in een parkje in Breda, dus hoe
zou hij moeten weten?
Het project van Chao Phya Abhai Raja Siammanukulkij Foundation is uniek. Het is respectabel.
Maar de lust om nadere uitleg te geven is me vergaan.
Zoals ze in Thailand zeggen: "parels voor de apen".
De niveauloosheid van de bennekes mag dan boven de norm van Wouter Udon liggen, maar ...

Ik weet dat ik heel veel mensen op dit forum te kort doe.
Zoals ik eerder ook al opmerkte: dit is een heel goed forum met veel slimme en sympathieke
mensen.
Ik kan echter niet tegen het soort van lompheid zoals dat ge-etaleerd wordt
door mutsloze boskabouters.

En inderdaad meneer Wouter Udon, met meer dan 4000 postings ben je inderdaad de
aangewezen man om normen te stellen.

Ik wens je daar verder dan ook veel genoegen aan.
Ik feliciteer de moderatoren van dit forum met leden zoals de Bennekes.

Jullie zoeken het maar lekker verder uit jongens.
Ik vind dat je maar weinig van Ben weet.... erg weinig en dus totaal verkeerde conclusies trekt...Zijn eerste 'sportproject' was zo rond zijn 8ste jaar en hij is geen 18 en daarnaast in een uiterst competieve markt, dus ik mag concluderen dat hij meer sportproject ervaring heeft als jij???

printen44
Expat
Expat

#39 Bericht door printen44 » woensdag 27 oktober 2010, 15:45

Over voetbal en politiek raak je nooit uitgepraat :D :D :D :D

jumbo
Expat
Expat

#40 Bericht door jumbo » woensdag 27 oktober 2010, 16:06

trompetter schreef:Sorry jongelui, maar ik heb een hekel aan arrogante stommelingen die denken de waarheid in
Doe ze de groenten???

Maar eh, trek je nou die slordig gedraaide keutels van je in omdat..... ja waarom eigenlijk??

trompetter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#41 Bericht door trompetter » woensdag 27 oktober 2010, 16:47

jumbo schreef:
trompetter schreef:Sorry jongelui, maar ik heb een hekel aan arrogante stommelingen die denken de waarheid in
Doe ze de groenten???

Maar eh, trek je nou die slordig gedraaide keutels van je in omdat..... ja waarom eigenlijk??
Nou groentenboer, ik denk dat je posting al antwoord genoeg is op je vraag.

Verder wil ik er de leden van dit forum op attent maken zeer voorzichtig om
te springen met de informatie die op dit forum gegeven wordt. Er is heel veel goede
informatie, maar sommigen roepen maar wat om zich zelf belangrijk voor te doen.

De informatie van Benneke menneke inzake de benodigde bankrekeningen voor de
verlening van een non-immigrant op basis van 'retirement' is bijvoorbeeld misleidend.
Het kan u een vermogen kosten als u dit soort uit de nek gekletste info serieus neemt.
In het ergste geval moet u terug naar Nederland uitsluitend en alleen om het Thaise
consulaat te bezoeken.

Waarom letten de moderatoren niet op als er duidelijk verkeerde informatie gegeven wordt?

Geachte moderatoren,
Ik heb een aantal postings verwijderd, maar wellicht is het voor u eenvoudiger in een klap
al mijn postings te verwijderen. Mijn dank!

Ik heb hier een aantal keurige mensen kennen geleerd. Tot hen zeg ik "tabee!".
Het gaat u allen goed!

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#42 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 27 oktober 2010, 16:49

trompetter schreef:
Ik kan het zo'n Benneke natuurlijk niet kwalijk nemen dat hij geen enkel idee heeft van de situatie
in de bergen hier. Waarschijnlijk laat ie iedere avond z'n hondje uit in een parkje in Breda, dus hoe
zou hij moeten weten?
Als je het profiel van Ben bekijkt dan had je kunnen weten dat hij in Thailand woont. En dat doet hij al geruime tijd als ik het goed heb.
Live your dream, don't dream your life.

trompetter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#43 Bericht door trompetter » woensdag 27 oktober 2010, 17:04

Wouter_Udon schreef:
trompetter schreef:
zou hij moeten weten?
Als je het profiel van Ben bekijkt dan had je kunnen weten dat hij in Thailand woont. En dat doet hij al geruime tijd als ik het goed heb.
Meneer Wouterudon,
ik woon hier al vele jaren en in ieder geval lang genoeg om te weten dat er
hier bosjes buitenlanders rondlopen die nooit verder kijken dan hun neus
lang is. Hoe verklaart u het dat Benneke menneke bijvoorbeeld verkeerde
informatie geeft inzake visa's?
Mijn stelling is dat er in Nederland veel, heel veel mensen zijn die meer weten van
Thailand dan het soort westerse Neanderthalers dat hier woont en het allemaal
haarfijn meent te weten.

Toen ik vijfentwintig jaar geleden voor het eerst kwam, dacht ik het ook al snel
door te hebben. Het duurde een aantal jaren voordat ik begreep, dat ik helemaal
opnieuw kon beginnen omdat ik er echt niets van begreep.
Door die instelling heb ik in ieder geval gedurende de laatste tien jaar een tipje
van de sluier kunnen lichten.

Pas op voor de informatie die Benneke menneke geeft want hij is iemand die het weet
en zoals de groentenboer ook al aangaf: Hij Kent De Meul (wie dat ook moge zijn).

Welterusten!

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#44 Bericht door prajak » woensdag 27 oktober 2010, 17:20

We dwalen wel af van het onderwerp alhier. Het ging over voetbal en nu ineens visa.

Ik denk dat iedereen moet beseffen dat ieder IMM kantoor zijn eigen regels kan maken en helaas ook maakt. Ik heb het ongenoegen te wonen bij een IMM kantoor dat het mensen van 50 en + moeilijk maakt met de verlenging van non-im-O en de verlengingen daarvan. De regels zijn thans zo dat ik wel een advocate moet inhuren voor legalisatie van nota bene de keurige brief over het inkomen van onze ambassade en ben blij daarvoor iemand in Bangkok te hebben gevonden. Anders mag ik zelf twee dagen in de rij gaan zitten op Chaeng Wattana.

De regels over "poen" worden hier wel netjes nageleefd. En dat is de standaard 8 ton regel, in de bank, inkomen of een combinatie daarvan. En wat ik verder moet laten zien heb ik al eens neergepend en is ieder jaar weer een herhaling van zetten. Dit is een land waarin iedere ambtenaar, belangrijk als hij/zij is of zich voelt, met eigen regels de zaak kan verzieken ten gronde.

Dus heb je afhankelijk van de provincie waarin je woont met andere lieden te doen. Grin and bear it, zegt men dan. Dus iedere info die ik geef over verlenging van visa kan elders foutief zijn. Daar krijg je misverstanden van. Helaas.

jumbo
Expat
Expat

#45 Bericht door jumbo » woensdag 27 oktober 2010, 17:23

Ik ben een warme bakker, geen groenteman...
Ik bak ze bruin, maar jij kunt er ook wat van.

Inmiddels zijn er aardig wat leden geholpen door Benneke Menneke met
professionele adviezen, zo ook ik en de multinational waar ik voor werk..

Schijnt dat het meske dat ie op de foto had gezet zijn vrouw is die
afgestudeerd is in rechten op Ramkhamhaeng University een van de weinige
internationaal geaccrediteerde universiteiten in Bangkok...
En laat zij nou een kantoor runnen waar hij die adviezen vandaan haalt.
Bij twijfel, de immigratie officieren willen nog wel eens zelf de wet interpreteren,
wordt er een bekende hoge officier in het probleem betrokken.
Probleem is dan meestal zomaar opgelost.
Aardige muts maar geen verstand van groenten en bakkerijproducten....

Dat zal wel weer in het niet vallen met je 25 jarig jubileum als toerist en pesionado in
Thailand waar je als vrijwilliger aanwezig bent, maar het is niettemin een
vermeldingswaardig feitje..

Verder kan hij slecht tegen zijn verlies met poolen :D :D

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”