goedkope vliegtickets voor bangkok

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: goedkope vliegtickets voor bangkok

#31 Bericht door Borat » maandag 06 juli 2009, 19:29

Zelf vorige week geboekt rechtstreeks via site van klm. Half sep, 3 weken 600 euro all in.

tib
komt net kijken
komt net kijken

#32 Bericht door tib » dinsdag 07 juli 2009, 08:22

Mijn ticket heb ik bij 333 travel geboekt al in Januari. ik heb betaald 943 euro rechtstreeks met China airlines.
ik ga over 10 dagen vliegen.

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#33 Bericht door Esther » donderdag 16 juli 2009, 22:30

€625,- All Inn met China Airlines rechtstreeks. Vooral de tijden spraken ons erg aan. Dit is de eerste keer voor ons op een lange vlucht en vliegen om 14.35 komen dus NL tijd middernacht aan. Slapen hoeft dus niet in het vliegtuig. Terug wel s'nachts vliegen, maar ja kan niet alles hebben..... Oja, we vertrekken pas in oktober.
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#34 Bericht door Jim » donderdag 16 juli 2009, 22:52

je kan beter wel slapen, want om half 6 's morgens sta je in bangkok met de hele dag nog voor je ;)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

searcher
kenner
kenner

#35 Bericht door searcher » vrijdag 17 juli 2009, 11:22

Jim schreef:je kan beter wel slapen, want om half 6 's morgens sta je in bangkok met de hele dag nog voor je ;)
:mrgreen:

Als het je lukt ;)

629 pp China Airlines.... Juli 2010 effe wachten nog :?

Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#36 Bericht door Kees » vrijdag 17 juli 2009, 11:42

searcher schreef:
Jim schreef:je kan beter wel slapen, want om half 6 's morgens sta je in bangkok met de hele dag nog voor je ;)
:mrgreen:

Als het je lukt ;)
Daar zijn goed pilletjes voor :D
Niet klagen, maar dragen.

searcher
kenner
kenner

#37 Bericht door searcher » vrijdag 17 juli 2009, 15:02

Die worden weer afgeraden als je met kinderen op reis gaat.
Ouders slapen en kids :?

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#38 Bericht door Esther » dinsdag 21 juli 2009, 10:29

We hebben goeie hoop dat we het hotel eerder in mogen ;) Gaan er niet vanuit natuurlijk.......Maar ja, ga jij normaal om 19 uur s'avonds al slapen? Ik niet hoor. Zoek mijn bed meestal pas na 00.00 uur op :roll: Al zou een tukkie in het vliegtuig wel fijn zijn. Gaat t ook sneller. Ach we zien het wel.

En pilletjes....hmm begin ik liever niet aan. Wil graag wel een beetje bij de les blijven. En dat heeft niets met de kinderen te maken, die blijven bij opa en oma. Maar gewoon omdat ik er niet al te beste ervaringen mee heb.
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

searcher
kenner
kenner

#39 Bericht door searcher » dinsdag 21 juli 2009, 10:39

Ik weet niet hoe je schema eruit gaat zien maar Bangkok op het eind wordt vaak aangeraden.
Ik heb er ook voor gekozen om niet te beginnen maar te eindigen in Bangkok.

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#40 Bericht door Esther » dinsdag 21 juli 2009, 10:42

searcher schreef:Ik weet niet hoe je schema eruit gaat zien maar Bangkok op het eind wordt vaak aangeraden.
Ik heb er ook voor gekozen om niet te beginnen maar te eindigen in Bangkok.
Bangkok is maar 1 nacht, zat bij t vliegticket in ;) Na Koh Chang gaan we nog 4 dagen naar Bangkok.

Dus 21 okt vliegen
22 okt aankomst
1 nacht Bangkok
23 Koh Chang
1 nov Bangkok
5 nov terug vliegen

theshine
komt net kijken
komt net kijken

#41 Bericht door theshine » dinsdag 21 juli 2009, 10:59

Esther: Met China airways inclusief overnachting in Bangkok? Waar heb je dat ticket gekocht, via hun eigen website --> daar zie ik niks staan over een gratis overnachting. Heb je moeten boeken met een creditcard? Die heb ik namelijk niet.

Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#42 Bericht door Kees » dinsdag 21 juli 2009, 11:20

theshine schreef:Esther: Met China airways inclusief overnachting in Bangkok? Waar heb je dat ticket gekocht, via hun eigen website --> daar zie ik niks staan over een gratis overnachting. Heb je moeten boeken met een creditcard? Die heb ik namelijk niet.
Esther bedoeld dat de vlucht rechtstreeks is, dus niet rechtstreeks bij China Airlines geboekt, maar bij 333 travel (zie topic "Ticket naar Bangkok: voordelig, welk vliegmaatschappij").
Als je rechtstreeks bij China Airlines boekt, dan heb je inderdaad een CC nodig.
Niet klagen, maar dragen.

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#43 Bericht door Esther » dinsdag 21 juli 2009, 19:26

theshine schreef:Esther: Met China airways inclusief overnachting in Bangkok? Waar heb je dat ticket gekocht, via hun eigen website --> daar zie ik niks staan over een gratis overnachting. Heb je moeten boeken met een creditcard? Die heb ik namelijk niet.
Ik heb geboekt bij 333travel. Dan krijg je er een gratis overnachting bij.

Hoop dat de link goed is, http://www.333travel.nl/tickets/airline

Het gaat iig om een ticket plus de luxe, je overnacht dan de eerste nacht in het Eastin in Bangkok.

Kan gewoon geboekt worden, volgende dag (in ons geval) een mail met de bevestiging. Binnen een paar dagen moest er betaald worden dmv een bankoverschrijving.

En creditcard, wat is dat? ;) Ik heb er ook geen. Balen hoor! Niet zozeer dat ik geen creditcard heb maar wel dat je er veel kunt/moet betalen. Er vielen zo gelijk een hoop mogelijkheden weg.

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#44 Bericht door Esther » dinsdag 21 juli 2009, 19:28

Link doet het! Zie nu wel dat ze de prijs met €4,- omhoog hebben gedaan :roll: Maakt op zich niets uit die €4,-, maar als ze dat iedere week gaan doen..... :o

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”