Ja kijk, uitzonderingen bevestigen de regel.Loe schreef:Joepattaya,
Toch nog even iets ter verduidelijking. In de goede tijd. een keer met Mahan air gevlogen. Was erg goedkoop dus niets te klagen. MAAR ik kwam toch in teheran terecht en wij moesten daar een nacht in een hotel doorbrengen. Dus transit bij Mahan Air is GEEN garantie dat je niet buiten de luchthaven komt.
Ticket Mahan Air
Moderator: Loempia
- joepattaya
- Expat
Re: Ticket Mahan Air
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.
-
- Volwaardig lid

Dus de kans dat je met Mahan air in Teheran beland is zeeeeeeeeer groot, met alle risico's gezien de huidige situatie
-
- Volwaardig lid
Loe schreef:Joypattaya,
Toch nog even iets ter verduidelijking. In de goede tijd. een keer met Mahan air gevlogen. Was erg goedkoop dus niets te klagen. MAAR ik kwam toch in teheran terecht en wij moesten daar een nacht in een hotel doorbrengen. Dus transit bij Mahan Air is GEEN garantie dat je niet buiten de luchthaven komt.
Dan zit diegene die voor heel erg goedkoop ????? ging nu dus met de gebakken peren.
Of hij / zij moet de vakantie centjes aanspreken en ergens anders nog een vlucht boeken,
als hij / zij dit risico niet wil nemen.
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.
-
- Volwaardig lid
Future,
even goed lezen het was in de verleden tijd geschreven ik ben al jaren heelhuids terug en ook al weer vele malen gevlogen naar Thailand , maar niet met Mahan Air
Het is alleen als waarschuwing voor mensen die nog moeten boeken
even goed lezen het was in de verleden tijd geschreven ik ben al jaren heelhuids terug en ook al weer vele malen gevlogen naar Thailand , maar niet met Mahan Air

Het is alleen als waarschuwing voor mensen die nog moeten boeken