Nou, eigenlijk komt het daar wel op neer. Iedereen heeft wel een bijzonderheid, wat er voor kan zorgen dat je ineens met een totaal ander visum Thailand binnenkomt. Er zijn zo verschrikkelijk veel factoren welke bepalen wat voor een visa je uiteindelijk krijgt.Ben schreef:joepattaya schreef:Oh ja, en nog 1 klein tipje: Staar je niet blind op de informatie die je vindt op de diverse fori betreffende visa, extenties, voorwaarden. Als de informatie al uit eerste hand is, dan is deze informatie van toepassing op die ene persoon, onder die bepaalde omstandigheden, op die bepaalde locatie.
In deze draad vond ik al zo veel onzin, die als algemene informatie verwoord werd, dat ik mijn peroonlijke ervaringen met non-immigrant 'B', 'ED' en 'O' visum maar niet neerpen. Een 'non-immigrant visum' wordt hier als HET visum genoemd, terwijl er al zo'n 14 verschillende non-immigrant visums zijn.
Tipje aan de oorspronkelijke poster: Als je werkelijk van pan bent om voor een jaar of langer naar Thailand te verkassen, dan is een dagje investeren om goede info bij de Thaise Ambassade weg te halen geen overbodige luxe en zij kunnen exact bepalen, samen met julie wat de beste mogelijkheden zijn.
VISA OP MAAT
multiple entry visa
Moderator: Loempia
- joepattaya
- Expat
Re: multiple entry visa
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.