LTU
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
Re: LTU
dank u,
en hoe zit dat met dat vlucht bevestigen op de terugreis?
is dat echt verplicht?
en hoe zit dat met dat vlucht bevestigen op de terugreis?
is dat echt verplicht?
-
- Volwaardig lid
vlucht bevestigen is niet verplicht, wel van te voren checken of de tijden niet veranderd zijn, dit is verplicht. Wanneer je dit niet doet en ze zouden de tijd veranderen heb je geen poot om op te staan.
Kan gemakkelijk via computer, dus geen probleem
groetjes Loe
Kan gemakkelijk via computer, dus geen probleem
groetjes Loe
-
- komt net kijken
Hallo allemaal,
Ik ben in 2004 voor het eerst naar Thailand geweest en vindt het een fantastisch land, wil nu eind Juli begin Augustus weer naar Thailand gaan met mijn Nederlandse vriendin voor 30 dagen om een beetje rond te trekken en dingen te bekijken, maar ik zie dat voor de persiode augustus t/m September de prijzen zeer hoog zijn, heb op de site van LTU gekeken en kwam daar op 1059 euro per persoon uit voor een ticket.
Wat is verstandig om te doen hier in Nederland om de goedkoopste ticket te kunnen krijgen voor die periode eind Julie begin Spetember?(heb 7 weken vakantie dus ben wel flexibel wanneer ik weg kan)
Gewoon de reisorganisatie's mailen en vragen wat de goedkoopste prijs is?, zoals bmair 333travel en welke eventueel nog meer?
In 2004 had in een vriendin in Thailand ben daar 3 maanden mee gebeleven in Thailand helaas wou ze niet mee naar Nederland toe, ik had alles willen regelen maar ze is weggegaan 1 week voordat ik wou vertrokken en niet weer gekomen, jammer maar helaas, maar Thailand licht qua land in mijn hart, en ken een beetje de wegen. maar natuurlijk lang niet alles.
Voor tips en adviezen alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Jeroen
Ik ben in 2004 voor het eerst naar Thailand geweest en vindt het een fantastisch land, wil nu eind Juli begin Augustus weer naar Thailand gaan met mijn Nederlandse vriendin voor 30 dagen om een beetje rond te trekken en dingen te bekijken, maar ik zie dat voor de persiode augustus t/m September de prijzen zeer hoog zijn, heb op de site van LTU gekeken en kwam daar op 1059 euro per persoon uit voor een ticket.
Wat is verstandig om te doen hier in Nederland om de goedkoopste ticket te kunnen krijgen voor die periode eind Julie begin Spetember?(heb 7 weken vakantie dus ben wel flexibel wanneer ik weg kan)
Gewoon de reisorganisatie's mailen en vragen wat de goedkoopste prijs is?, zoals bmair 333travel en welke eventueel nog meer?
In 2004 had in een vriendin in Thailand ben daar 3 maanden mee gebeleven in Thailand helaas wou ze niet mee naar Nederland toe, ik had alles willen regelen maar ze is weggegaan 1 week voordat ik wou vertrokken en niet weer gekomen, jammer maar helaas, maar Thailand licht qua land in mijn hart, en ken een beetje de wegen. maar natuurlijk lang niet alles.
Jeroen
- Ben
- Expat
Jeroen33 schreef:Hallo allemaal,
Jeroen
Outbound Dusseldorf (DUS) Bangkok (BKK) LT1750 20-Aug 17:20 09:05 (+1)*
Return Bangkok (BKK) Munich (MUC) LT1753 19-Sep 12:00 19:05
Munich (MUC) Dusseldorf (DUS) AB60401 19-Sep 20:05 21:20
(+1)* next day
Your class of reservation is Economy.
Flights marked with 1 are operated by Air Berlin.
Price
Passenger Fare Taxes Total
adult 598.00 EUR 211.71 EUR 809.71 EUR
https://www.ltu.de geef div mogelijkheden in mogelijk is er een goedkopere combi .
Dat is een mogelijkheid maar er zijn er meer Eva Air China airlines
De tijd die je gaat maakt niet erg veel uit regen heb je toch wel een keer

-
- kenner
Heeft iemand een idee wanneer LTU de prijzen voor december bekend maakt. Op dezelfde vraag aan hen, krijg ik te horen dat ik me kan abonneren op de nieuwsbrief, meer niet.
Hoe ging dat bv. de afgelopen jaren?
THX Rene

THX Rene
-
- heeft ervaring
Ik vind persoonlijk dat het vrij duur word om naar thailand te reizen, wij zijn in 2004 de eerste maal geweest voor 625 per persoon en we zijn sinds dan 3 x maal terugggegaan steeds een paar euro meer betaald met china airlines, we vertrekken op 14 mei terug met LTU voor 490 per persoon geboekt in oktober , natuurlijk moeten we hier niet komen reklameren over beenruimte of eten voor die prijs , ik wil enkel maar aangeven dat het nu bv bij china airlines minimum 733 euro is dus maal 2 is dat toch niet echt goedkoop meer.jodokus schreef:Eva air hele maand september € 725,- met maand ticket...
Te boeken bij: http://www.333travel.nl
J.
mvg
Harry
-
- Volwaardig lid
Zo juist geboekt bij AirBerlin omdat ze simpelweg een stuk goedkoper waren dan welke concurrent. Ik vertrek nu 28 juni en retour was slechts 569 euro.
De meest gunstige concurrent kwam er op dit moment niet in de buurt.
Dit is de eerste keer en als ik dit zo allemaal lees, is het ook de laatste keer want mijn 1m90 schijnt niet geschikt te zijn voor hun.

De meest gunstige concurrent kwam er op dit moment niet in de buurt.
Dit is de eerste keer en als ik dit zo allemaal lees, is het ook de laatste keer want mijn 1m90 schijnt niet geschikt te zijn voor hun.

- -
-
- kenner
ik kreeg van de week nog een mailtje, dat ze op dit moment nog geen info hadden over de prijzen van het winterseizoen. aan de layout van het mailtje, meen ik te kunnen opmaken, dat dit een standaard mailing is.Loe schreef:Vorig jaar was dit begin juni
groetjes Loe
Dus nog geduld a u b

-
- Zeer veel ervaring
Nou de prijzen van Air Berlin (LTU) voor december/januari zijn bekend. Valt tegen, voor ongeveer hetzelfde geld vlieg je met emirates. voor mij niet echt een moeilijke keuze.....Biertje schreef:Heeft iemand een idee wanneer LTU de prijzen voor december bekend maakt. Op dezelfde vraag aan hen, krijg ik te horen dat ik me kan abonneren op de nieuwsbrief, meer niet.
![]()
![]()
THX Rene
-
- kenner
ik heb vanavond geboekt voor de heenreis 7 december en terug 10 januari. prijs all in 868. Valt niet echt mee, maar we wonen op een half uur van Dusseldorf, dat is wel zo gemakkelijk.
Nu kan dan het leuke beginnen, namelijk het invullen van de reis

- JohanS
- Volwaardig lid
Voor LTU meer dan genoeg.Biertje schreef:ik heb vanavond geboekt voor de heenreis 7 december en terug 10 januari. prijs all in 868. Valt niet echt mee, maar we wonen op een half uur van Dusseldorf, dat is wel zo gemakkelijk.![]()
-
- Zeer veel ervaring
Wat mij betreft dan toch liever emirates met een tussenstop voor €820.....Biertje schreef:ik heb vanavond geboekt voor de heenreis 7 december en terug 10 januari. prijs all in 868. Valt niet echt mee, maar we wonen op een half uur van Dusseldorf, dat is wel zo gemakkelijk.![]()
- JohanS
- Volwaardig lid
Absoluut betere deal.Martijn J schreef:Wat mij betreft dan toch liever emirates met een tussenstop voor €820.....Biertje schreef:ik heb vanavond geboekt voor de heenreis 7 december en terug 10 januari. prijs all in 868. Valt niet echt mee, maar we wonen op een half uur van Dusseldorf, dat is wel zo gemakkelijk.![]()