Deze week contact gehad met iemand van 333travel i.v.m. het boeken van een ticket die mij vertelde dat de prijzen wel kloppen, maar dat de goedkope bedragen slechts om enkele plaatsen in een vliegtuig gaat. De rest is duurder. Niet netjes om dan wel de prijzen te laten staan. De klanten zijn dan toch teleurgesteld.JohanS schreef:Wat meer uitleg !
Ik heb de tarieven op de website gezien en heb bij een plaatselijk reisbureau prijzen gekregen die veel hoger waren.
Naar 333travel gemail voor hun juiste prijzen (een paar keer voor verschillende maatschapijen) en al hun prijzen waren hoger dan hun website en dan de prijzen die ik van mijn reisagent gekregen had.
Ik hoef geen uitleg, misleidende reclame is geen correcte manier om zaken te doen. Dan werk ik liever met mijnreisagent van bij mij die in alles zeer correct is.
Voor de mensen met goede ervaringen met 333travel; trek je niets aan van mij stellingen ik weet dat dit een persoonlijke keuze van mij is.
Vliegticket naar bangkok
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re:
Johan
-- Happiness is a choice that requires effort at times --
- JohanS
- Volwaardig lid
Re: Re:
Juist, dat bedoel ik. Deze goedkoopste tickets zijn de eerste dagen reeds weg, indien ze ooit bestaan hebben; en daarna moet de prijs op de website aangepast worden.Nimnuan schreef:Deze week contact gehad met iemand van 333travel i.v.m. het boeken van een ticket die mij vertelde dat de prijzen wel kloppen, maar dat de goedkope bedragen slechts om enkele plaatsen in een vliegtuig gaat. De rest is duurder. Niet netjes om dan wel de prijzen te laten staan. De klanten zijn dan toch teleurgesteld.JohanS schreef:Wat meer uitleg !
Ik heb de tarieven op de website gezien en heb bij een plaatselijk reisbureau prijzen gekregen die veel hoger waren.
Naar 333travel gemail voor hun juiste prijzen (een paar keer voor verschillende maatschapijen) en al hun prijzen waren hoger dan hun website en dan de prijzen die ik van mijn reisagent gekregen had.
Ik hoef geen uitleg, misleidende reclame is geen correcte manier om zaken te doen. Dan werk ik liever met mijnreisagent van bij mij die in alles zeer correct is.
Voor de mensen met goede ervaringen met 333travel; trek je niets aan van mij stellingen ik weet dat dit een persoonlijke keuze van mij is.
333Travel moet inzien dat dit geen reclame is en dat ze meer klanten kunnen krijgen door zeer correcte prijzen te plaatsen.
-
- Volwaardig lid
Re: Re:
Ik ben het met jullie eens dat er correcte en op dat moment van toepassing zijnde prijzen vermeld moeten worden op de website van een reisbureau.JohanS schreef:Juist, dat bedoel ik. Deze goedkoopste tickets zijn de eerste dagen reeds weg, indien ze ooit bestaan hebben; en daarna moet de prijs op de website aangepast worden.Nimnuan schreef:Deze week contact gehad met iemand van 333travel i.v.m. het boeken van een ticket die mij vertelde dat de prijzen wel kloppen, maar dat de goedkope bedragen slechts om enkele plaatsen in een vliegtuig gaat. De rest is duurder. Niet netjes om dan wel de prijzen te laten staan. De klanten zijn dan toch teleurgesteld.JohanS schreef:Wat meer uitleg !
333Travel moet inzien dat dit geen reclame is en dat ze meer klanten kunnen krijgen door zeer correcte prijzen te plaatsen.
Echter, ik denk dat het niet alleen een probleem is bij 333Travel maar dat alle reisbureaus zich hieraan schuldig maken. Blijt een feit dat het m.i. gaat om misleiding.
Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
Re: Vliegticket naar bangkok
Of je zet een streep door de goedkope prijs. Zo kan je zien dat er goedkope tickets zijn geweest maar dat ze niet meer beschikbaar zijn - je had er sneller bij moeten zijn
. Daaronder zet je de huidige prijzen of inderdaad zoals Johan aangeeft prijs op aanvraag. Maar prijs op aanvraag lokt niet veel mensen denk ik...

Johan
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Als ik touroperator ben, dan zou ik exact hetzelfde doen als 333travel. Ik zet de laagste prijzen op mijn website. Je kunt niet verwachten, dat een reisbureau bij elke verkochte vliegtuigstoel gaat kijken of de prijzen op de website misschien wel aangepast zouden moeten worden. Dat is gewoon onbegonnen werk. En stel nou dat 333travel bepaalde vliegtuigstoelen goedkoop kan aanbieden, maar dat een dag later een ander reisbureau deze stoelen reeds verkocht heeft. Dan moet je dus niet alleen de prijzen op de website aanpassen als je zelf vliegtuigstoelen verkoopt, maar ook als een concurrent vliegtuigstoelen verkoopt. Helemaal onbegonnen werk dus. Als je nou gewoon even contact opneemt met zo'n bureau, dan weet je toch meteen waar je aan toe bent. Snap het 'probleem' niet.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.
- Jim
- Volwaardig lid
maar na een paar dagen zijn die goedkope tickets toch echt wel weg.
toch blijven die prijzen vaak nog maanden staan.
eigenlijk vind ik dat als je met een bepaalde prijs adverteert dat je dan ook gewoon moet voor die prijs moet leveren.
druk en zetfouten voorbehouden
de voorheen behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
toch blijven die prijzen vaak nog maanden staan.
eigenlijk vind ik dat als je met een bepaalde prijs adverteert dat je dan ook gewoon moet voor die prijs moet leveren.
druk en zetfouten voorbehouden
de voorheen behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
- JohanS
- Volwaardig lid
Doe zoals een degelijk reisbureau, ik ken er vele hier in Belgie die ook een website hebben.
Zij geven geen prijzen op maar je kan wel de exacte prijs opvragen op de website met alle juiste gegevens.
Zij geven geen prijzen op maar je kan wel de exacte prijs opvragen op de website met alle juiste gegevens.
-
- Zeer veel ervaring
- Contacteer:
Als mensen er moeite mee hebben dat die bedrijven dat doen, zoals ik dus, ik vind het zwaar irritant!
Dus boek ik gewoon via http://www.cheaptickets.nl of vliegtarieven.nl daar kan je meteen zien of er nog stoelen beschikbaar zijn en voor welke prijs!
Dus boek ik gewoon via http://www.cheaptickets.nl of vliegtarieven.nl daar kan je meteen zien of er nog stoelen beschikbaar zijn en voor welke prijs!
1+1=3
-
- komt net kijken
Vandaag geboekt bij D-Reizen
AMS-BKK 14-4 tm 9-5
Lijnvlucht China Airlines voor € 529,-
Luchthavenbelasting € 216,06
Totaal € 745,06
Één dag later terug op 10-5 is meteen een kleine € 200 duurder
Maar waar ik het meest van baal is elke keer als ik boek de luchthavenbelasting flink duurder is !!
AMS-BKK 14-4 tm 9-5
Lijnvlucht China Airlines voor € 529,-
Luchthavenbelasting € 216,06
Totaal € 745,06
Één dag later terug op 10-5 is meteen een kleine € 200 duurder

Maar waar ik het meest van baal is elke keer als ik boek de luchthavenbelasting flink duurder is !!
- JohanS
- Volwaardig lid
Voor mij was het ook onmiddellijk een afknapper en heb terug met Joker geboekt en ben opnieuw zeer tevreden.palaga1240 schreef:Als mensen er moeite mee hebben dat die bedrijven dat doen, zoals ik dus, ik vind het zwaar irritant!
-
- Zeer veel ervaring
- Contacteer:
tja het grote luchthavenbelasting probleem.. zie ik toch weer een voordeel om vanuit dusseldorf te gaan 

1+1=3
-
- komt net kijken
Tja hangt er een beetje vanaf waar je in Nederland woont,denk ik.
Ik woon zelf in Noord Holland en dan is Düsseldorf gewoon te ver ,bovendien gaan er vrij
weinig directe vluchten naar BKK.
Zelf ga ik altijd met China Airlines ,gunstige vertrek en aankomsttijden en ze vliegt elke dag v/d week.
En ook de prijzen all-inn verschillen niet zo heel erg veel met Schiphol.
Misschien dat bepaalde periodes het wel goedkoper is ,dat weet ik dus niet.
Ik woon zelf in Noord Holland en dan is Düsseldorf gewoon te ver ,bovendien gaan er vrij
weinig directe vluchten naar BKK.
Zelf ga ik altijd met China Airlines ,gunstige vertrek en aankomsttijden en ze vliegt elke dag v/d week.
En ook de prijzen all-inn verschillen niet zo heel erg veel met Schiphol.
Misschien dat bepaalde periodes het wel goedkoper is ,dat weet ik dus niet.
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Heb zelf overigens geen ervaring met 333travel. Voor klanten is het wel handig als de juiste prijzen op de website worden vermeld, maar een belletje of mailtje doen wonderen. We zijn wellicht enigszins verwend geraakt door de recente wonderen der techniek.
Via EVA Air een retourtje A´dam-BKK 670,55 euro (alleen in bepaalde perioden). Check http://www.evaair.com voor meer info. Wil je airmiles sparen in het kader van de 'Evergreen Club' (Frequent Flyer Program), dan is een retourtje vanaf 730,55 euro.

Via EVA Air een retourtje A´dam-BKK 670,55 euro (alleen in bepaalde perioden). Check http://www.evaair.com voor meer info. Wil je airmiles sparen in het kader van de 'Evergreen Club' (Frequent Flyer Program), dan is een retourtje vanaf 730,55 euro.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.
-
- komt net kijken
Ik heb helaas hele slechte ervaringen met 333travel. Wij hebben 3 tickets geboekt. Maar door omstandigheden hebben wij dit moeten annuleren. Zonder ons van te voren geinformeerd te hebben, blijkt dat de tickets non-rundable zijn (1200euro p/t). Ze verwijzen dan naar ticket voorwaarden welke niet op de site staan en waar medewerkers niets over kunnen vertellen.
Zelfs malaysia airlines is perplex dat zij dit niet hebben gedaan zelfs niet bij de factuur. Dus dan wijs je netjes op de ANVR voorwaarden verstuurd bij de factuur gelden die niet. Onze klacht wordt niet echt serieus genomen heb ik ook het gevoel. Wij staan iedergeval op het punt om dit uit handen te geven. Want dit soort praktijken zijn niet goed, is meer richting oplichting
Zelfs malaysia airlines is perplex dat zij dit niet hebben gedaan zelfs niet bij de factuur. Dus dan wijs je netjes op de ANVR voorwaarden verstuurd bij de factuur gelden die niet. Onze klacht wordt niet echt serieus genomen heb ik ook het gevoel. Wij staan iedergeval op het punt om dit uit handen te geven. Want dit soort praktijken zijn niet goed, is meer richting oplichting