Tickets voor Juli/ Augustus 2007

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
chinaski
kenner
kenner

#31 Bericht door chinaski » donderdag 04 januari 2007, 20:29

http://www.connections.be/flights/page2 ... anguage=nl
Book and pay bij Connections. Vlug zijn, vooral voor de drukke periodes
Black is the colour of my true love's hair.

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#32 Bericht door JohanS » vrijdag 05 januari 2007, 08:39

Denhakke schreef:Je kan deze vluchten nochtans via hun site online boeken, ik heb net nog even gekeken en je kan al je gegevens invullen en verder gaan met de boeking. Proberen zou ik zeggen.
Juist bericht gehad van Joker (Hasselt) dat er voor mijn periode niets beter in de vroegboekactie zit dat de optie die ik voor Alitalia heb.

Dus toch even oppassen met de tarieven (reclame?) die op de website voorkomen het is niet altijd zeker dat er ook werkelijk plaatst is.

che!

#33 Bericht door che! » vrijdag 05 januari 2007, 09:56

AirAsia X launched as new long-haul budget carrier

KUALA LUMPUR - The founder of leading Southeast Asian budget carrier AirAsia on Friday announced the launch of a new long-haul, low-cost airline which will fly to London for as little as 9.99 ringgit (US$2.84).

AirAsia X will begin operating in July and service other destinations in Europe as well as China and India, said Malaysian aviation tycoon Tony Fernandes.

http://www.channelnewsasia.com/stories/ ... 67/1/.html

via londen naar kuala lumpur.. nja, het wordt dan wel erg omslachtig om in thailand te komen.. maar die prijs :shock: [/url]

singha81
heeft ervaring
heeft ervaring

prijzen

#34 Bericht door singha81 » vrijdag 05 januari 2007, 20:41

Had ook zo al de indruk vanaf eind september ben ik beginnen te zoeken en vanaf half oktober waren de goedkope al de deur uit, verbaasde mij ook.
Aangezien ik met partner en kind vlieg zou dit dus duur uitkomen.
Heb de indruk vanuit duitsland dat het goedkoopste is.
Over 2 jaar in mei geboekt en toen 830 euro betaald en nu kom ik al boven die prijs. Moet zeggen dat dusseldorf een zeer goeie luchthaven geen lastige douane zoals amsterdam.
Om te parkeren is het ook niet duur 80 euro voor 3 weken.
de afstand ja,is voor mij een goeie 3 uren rijden min.
Maar heb dat er wel voor over.

Conclusie nu geboekt in half oktober 2 volwassen en 1 baby ongeveer 1300 euro met aeroflot.

tip http://www.billiger-reisen.de

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Toch nog gelukt.

#35 Bericht door JohanS » zaterdag 06 januari 2007, 15:56

Wel het is dan toch nog gelukt.
Ik heb zojuist onze ticket kunnen boeken voo Juli/augustus.
Joker Hasselt heeft weer zijn best gedaan en waar andere niets meer vonden, bezorgden zij mij tickets met Qantas.
Vlucht Brussel-London-Bangkok voor 822,84 euro alle taxen inclusief.
Zoals steeds een goede dienst, maar voor iedereen die ook in deze periode wilt gaan zal zich moeten haasten of veel meer betalen.

Bedankt voor alle voorgaande reacties, er zaten goede tips tussen.

De low-cost van Airasia is zeker in het oog te houden.

che!

#36 Bericht door che! » zaterdag 06 januari 2007, 16:23

goeie deal lijkt me!

weet niet of je al stoelplaatsen hebt gereserveerd maar via:

http://www.seatguru.com

kan je de goeie/slechte plaatsen zien en proberen te reserveren, ik neem aan dat het reisbureau je wel kan vertellen welke 747 wordt gebruikt (als dit al bekend was dan misschien ook handig voor anderen)

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#37 Bericht door JohanS » zaterdag 06 januari 2007, 16:43

che! schreef:goeie deal lijkt me!

weet niet of je al stoelplaatsen hebt gereserveerd maar via:

http://www.seatguru.com

kan je de goeie/slechte plaatsen zien en proberen te reserveren, ik neem aan dat het reisbureau je wel kan vertellen welke 747 wordt gebruikt (als dit al bekend was dan misschien ook handig voor anderen)
Op mijn papieren staat 747-400.
Op de Qantas website zie ik dat er individuele schermen zijn en dat lijkt me ook eens fijn.

che!

#38 Bericht door che! » zaterdag 06 januari 2007, 17:35

klopt, volgens mij heeft qantas in alle 747's individuele schermen met keuze uit een x aantal movies (+ je kan er ook spelletjes op spelen ;)). volgens mij zijn er 2 soorten 747 (2 en 3 class), beste is om de seats achterin proberen te reserveren (als je met 2 personen bent natuurlijk) of op de dag zelf proberen exit row seats te bemachtigen..

alvast een goeie vlucht!

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#39 Bericht door henkypenky » zondag 07 januari 2007, 12:05

met china airlines kun je bv nog vertrekken uit ams op 7 juli voor ca 1000 euro inkl luchthaventaxen etc , zie ik op hun site .
ken je data dus niet .
etihad vanuit brussel zit al bijna vol tegen de goedkoopste tarieven .
alitalia was eerlijke gezegd een van mijn slechtste ervaringen .
maar met die china-ailines toestel vauit rome geen probleem dus .
live and let live !

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#40 Bericht door JohanS » zondag 07 januari 2007, 17:30

henkypenky schreef:met china airlines kun je bv nog vertrekken uit ams op 7 juli voor ca 1000 euro inkl luchthaventaxen etc , zie ik op hun site .
ken je data dus niet .
etihad vanuit brussel zit al bijna vol tegen de goedkoopste tarieven .
alitalia was eerlijke gezegd een van mijn slechtste ervaringen .
maar met die china-ailines toestel vauit rome geen probleem dus .
Bedankt henkypenky maar zoals ik reeds in een bericht hierboven zegde heb ik op de valreep nog ticket met Qantas kunnen krijgen voor 822 euro het stuk inclusief alle taxen.

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Airporttax

#41 Bericht door JohanS » zondag 07 januari 2007, 19:24

Ben ook nog vergeten te melden dat in de prijs van de tickets met Qantas ook de Airporttax van Bangkok inclusief is.

Dit is voor alle tickets in de toekomst (ik dacht vanaf April).

Er was 500 THB voorzien. Indien de tax hoger is in Augustus (Normaal zal hij dan 700 THB zijn), dan zou het nog kunnen dat in Bangkok ik de 200 thb moet bijbetalen. Bij Joker dachten ze dat dit niet waarschijnlijk zal zijn doordat het te omslachtig zou zijn.

ireen123
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#42 Bericht door ireen123 » dinsdag 09 januari 2007, 21:07

http://www.airportcity-frankfurt.de/cms ... 9/9347.htm

Bekijk deze eens vanuit Frankfurt.
Mogelijkheden o.a. om via oostenrijk (Austria) te vliegen.
Parkeren hebben ze nu een aanbieding, nu boeken het parkeren en voor +/- 57 euries klaar.

De reistijd naar Frankfurt vanuit je woonplaats moet natuurlijk wel te doen zijn.
Vaak is het vanuit Frankfurt naar verre bestemmingen goedkoper en meer vluchten mogelijkheden.

vanhoof
heeft ervaring
heeft ervaring

#43 Bericht door vanhoof » dinsdag 13 februari 2007, 15:04

Ik geloof niet meer in dat vlug boeken of de goedkopere prijzen zijn foetsie.Al vele malen kocht ik tickets 7-8 maanden op voorhand kwestie van je kent dat wel dat goede gevoel te hebben.Telkenmale was er wel een kennis die 1 maand tevoren beslist om ook te gaan en tickets kreeg aan 200 euro goedkoper. Je moet gewoon geluk hebben

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#44 Bericht door JohanS » dinsdag 13 februari 2007, 15:14

vanhoof schreef:Ik geloof niet meer in dat vlug boeken of de goedkopere prijzen zijn foetsie.Al vele malen kocht ik tickets 7-8 maanden op voorhand kwestie van je kent dat wel dat goede gevoel te hebben.Telkenmale was er wel een kennis die 1 maand tevoren beslist om ook te gaan en tickets kreeg aan 200 euro goedkoper. Je moet gewoon geluk hebben
Wij boekten in december 2006 voor vluchten in Juli/Augustus aan +/-815 euro.
Eergisteren wil een kennis tickets vast krijgen voor dezelfde periode; de prijs was nu reeds boven de 1.100 euro.
Vroeg boeken is nodig zeker en goedkoper voor de hoogseizoenen.

Indien je zeer laat boekt kan je natuurlijk geluk hebben en een promotie krijgen voor niet volzette plaatsen. Dit zal in het hoogseizoen niet snel voorkomen omdat nu reeds bijna alles volzet is.

vanhoof
heeft ervaring
heeft ervaring

#45 Bericht door vanhoof » dinsdag 13 februari 2007, 23:43

Ik boekte in December 2006 vlucht naar Phuket met Martinair en betaalde 1009 Euro met vertrek op 25 maart 2007.Volgens het agentschap moest ik snel zijn want het zou alleen maar duurder worden...wel als ik vandaag boek kan ik dezelfde periode gaan voor 821 Eur en dan nogwel in de Comfortklasse.
Ik boekte trouwens verleden week voor vertrek op 12 augustus naar Bangkok en betaalde 615 Euro all Brussel - London- Bangkok zo zoe je maar ...zoals ik al zei op een vliegtuig zitten geen 2 mensen die dezelfde prijs betaalden...

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”