Nogmaals LTU
Moderator: Loempia
- Edje
- Expat
Johan dat bevestigen gaat inderdaad niet.
De bedoeling van LTU is dat je de vertrekdatum/tijd controleerd, max 24 uur voor vertrek. Vertrouw je het niet dan even bellen met de agent in BKK.
Ik heb alleen de vertrekdatum/tijd gecontroleerd en verder niets meer ondernomen. Geen problemen gehad bij Inchecken.
De bedoeling van LTU is dat je de vertrekdatum/tijd controleerd, max 24 uur voor vertrek. Vertrouw je het niet dan even bellen met de agent in BKK.
Ik heb alleen de vertrekdatum/tijd gecontroleerd en verder niets meer ondernomen. Geen problemen gehad bij Inchecken.
Groetjes; Edje
- JohanS
- Volwaardig lid
Bedankt.Edje schreef:Johan dat bevestigen gaat inderdaad niet.
- JohanS
- Volwaardig lid
Beenruimte
Edje,
Ik lees veel berichten dat het wel zeer krap zitten is in economy bij LTU.
Wat zijn je persoonlijke ervaringen op de vlucht naar Bangkok.
Johan
Johan
- Ben
- Expat
Re: Beenruimte
JohanS schreef:Edje,
Johan
Ligt aan je lengte johan, maar echt ruim is het niet .
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
- JohanS
- Volwaardig lid
Verwacht hetzelfde of nog wat minder ook op gebied van service. Lees de bovenstaande berichten maar.Denhakke schreef:Wij zijn net terug uit Phuket met Martinair, nu heb ik een aanbieding gekregen van Ltu voor juli en augustus voor 3 personen 2100 euro. Is deze maatschappij vergelijkbaar met martinair qua beenruimte en service? Martinair was voor mij (1,83m) niet echt comfortabel.
Daar staat tegenover dat 700 euro de man in Juli/augustus niet veel is.
Dus aan u om te kiezen.
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Wat me het meeste interesseerd is de beenruimte. De ene zegt dat het comfortabel zitten is, de andere zegt echter dat het krap is. Heeft er iemand groter dan 1,80m ervaring met deze maatschappij. Qua service ben ik vlug tevreden, eten geven ze toch en met een frisdrank of water kan ik al verder tijdens de vlucht. De service bij Martinair is zeker niet slecht te noemen. Vriendelijke stewardessen, lekker eten en meer als voldoende drank.
-
- Volwaardig lid
- JohanS
- Volwaardig lid
Ikzelf ben 1,83 cm en na een paar uurtjes bij LTU wis ik niet meer hoe ik nog moest gaan zitten. Het is echt krap.Denhakke schreef:Wat me het meeste interesseerd is de beenruimte. De ene zegt dat het comfortabel zitten is, de andere zegt echter dat het krap is. Heeft er iemand groter dan 1,80m ervaring met deze maatschappij. Qua service ben ik vlug tevreden, eten geven ze toch en met een frisdrank of water kan ik al verder tijdens de vlucht. De service bij Martinair is zeker niet slecht te noemen. Vriendelijke stewardessen, lekker eten en meer als voldoende drank.
Hetzelfde had ik met Lauda air, ook zeer krap.
De andere maatschappijen (China, Eva, Thai enz...) geven een paar centimeter meer beenruimte en geloof me dat maak wel degelijk een verschil.
Ik vraag steeds een stoel naast de gang zodat ik gemakkellijk kan opstaan en wat kan rondlopen.
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties, ik heb met Lauda air ook al een tweetal maal richting Bkk gevlogen en dat viel nog mee in vergelijking met Martinair. Ik ga er nog een weekendje over slapen maar vooral de prijs is goed voor deze periode. Als we voor een andere maatschappij moeten kiezen voor ons drieën betalen we vlug rond de 1000 euro meer, en daar kan je ginder veel mee doen.
- JohanS
- Volwaardig lid
Een totaal van 900 euro minder is veel.Denhakke schreef:Bedankt voor de reacties, ik heb met Lauda air ook al een tweetal maal richting Bkk gevlogen en dat viel nog mee in vergelijking met Martinair. Ik ga er nog een weekendje over slapen maar vooral de prijs is goed voor deze periode. Als we voor een andere maatschappij moeten kiezen voor ons drieën betalen we vlug rond de 1000 euro meer, en daar kan je ginder veel mee doen.
Zolang je op voorhand weet wat je kan verwachten is het dan ook niet zo erg en met dat geld kan je je tijdens je vakantie wat extra in de watte laten leggen.
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
- JohanS
- Volwaardig lid
Ik heb het vorige november willen doen maar omdat het toen zeer slecht weer was (sneeuw) en de wagen op een buitenparking staat heb ik het toch maar niet gedaan. Ik wou het risico niet nemen dat ik bij mij terugreis niet met de wagen kon vertrekken.Denhakke schreef:Johan,
heb jij ervaring met het parkeren aan de luchthaven van Dusseldorf, staat je wagen daar veilig?
Een collega heeft me toen naar daar gereden (3,5 uur enkel van bij mij thuis, veel te ver)