Nogmaals LTU

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Edje
Expat
Expat

#31 Bericht door Edje » dinsdag 03 oktober 2006, 16:25

Johan dat bevestigen gaat inderdaad niet.
De bedoeling van LTU is dat je de vertrekdatum/tijd controleerd, max 24 uur voor vertrek. Vertrouw je het niet dan even bellen met de agent in BKK.
Ik heb alleen de vertrekdatum/tijd gecontroleerd en verder niets meer ondernomen. Geen problemen gehad bij Inchecken.
Groetjes; Edje

Mart
Erelid
Erelid

#32 Bericht door Mart » dinsdag 03 oktober 2006, 17:11

Ben,

Weer goed voor mijn aandelen :lol: :lol: :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#33 Bericht door JohanS » dinsdag 03 oktober 2006, 21:50

Edje schreef:Johan dat bevestigen gaat inderdaad niet.
De bedoeling van LTU is dat je de vertrekdatum/tijd controleerd, max 24 uur voor vertrek. Vertrouw je het niet dan even bellen met de agent in BKK.
Ik heb alleen de vertrekdatum/tijd gecontroleerd en verder niets meer ondernomen. Geen problemen gehad bij Inchecken.
Bedankt.

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Beenruimte

#34 Bericht door JohanS » zondag 15 oktober 2006, 15:07

Edje,

Ik lees veel berichten dat het wel zeer krap zitten is in economy bij LTU.
Wat zijn je persoonlijke ervaringen op de vlucht naar Bangkok.

Johan

Ben
Expat
Expat

Re: Beenruimte

#35 Bericht door Ben » zondag 15 oktober 2006, 15:22

JohanS schreef:Edje,

Ik lees veel berichten dat het wel zeer krap zitten is in economy bij LTU.
Wat zijn je persoonlijke ervaringen op de vlucht naar Bangkok.

Johan

Ligt aan je lengte johan, maar echt ruim is het niet .

Edje
Expat
Expat

#36 Bericht door Edje » zondag 15 oktober 2006, 20:12

Dat kramp zitten valt wel mee.
Vergelijk het met alle andere maatschappen in de econemieclass.
Groetjes; Edje

Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#37 Bericht door Denhakke » zaterdag 24 februari 2007, 15:00

Wij zijn net terug uit Phuket met Martinair, nu heb ik een aanbieding gekregen van Ltu voor juli en augustus voor 3 personen 2100 euro. Is deze maatschappij vergelijkbaar met martinair qua beenruimte en service? Martinair was voor mij (1,83m) niet echt comfortabel.

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#38 Bericht door JohanS » zaterdag 24 februari 2007, 17:18

Denhakke schreef:Wij zijn net terug uit Phuket met Martinair, nu heb ik een aanbieding gekregen van Ltu voor juli en augustus voor 3 personen 2100 euro. Is deze maatschappij vergelijkbaar met martinair qua beenruimte en service? Martinair was voor mij (1,83m) niet echt comfortabel.
Verwacht hetzelfde of nog wat minder ook op gebied van service. Lees de bovenstaande berichten maar.
Daar staat tegenover dat 700 euro de man in Juli/augustus niet veel is.
Dus aan u om te kiezen.

Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#39 Bericht door Denhakke » zaterdag 24 februari 2007, 17:39

Wat me het meeste interesseerd is de beenruimte. De ene zegt dat het comfortabel zitten is, de andere zegt echter dat het krap is. Heeft er iemand groter dan 1,80m ervaring met deze maatschappij. Qua service ben ik vlug tevreden, eten geven ze toch en met een frisdrank of water kan ik al verder tijdens de vlucht. De service bij Martinair is zeker niet slecht te noemen. Vriendelijke stewardessen, lekker eten en meer als voldoende drank.

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#40 Bericht door perry » zaterdag 24 februari 2007, 18:10

Volgens mij valt dat wel mee met de ruimte het is alleen die airbus toestellen zijn niet zo hoog ik bedoel niet zoals in een boeing dus krijg meer het gevoel dat je krapper zit je ik had teminste dat gevoel de eerste keer toen in instapte in een soort van koker te zitten.

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#41 Bericht door JohanS » zaterdag 24 februari 2007, 18:11

Denhakke schreef:Wat me het meeste interesseerd is de beenruimte. De ene zegt dat het comfortabel zitten is, de andere zegt echter dat het krap is. Heeft er iemand groter dan 1,80m ervaring met deze maatschappij. Qua service ben ik vlug tevreden, eten geven ze toch en met een frisdrank of water kan ik al verder tijdens de vlucht. De service bij Martinair is zeker niet slecht te noemen. Vriendelijke stewardessen, lekker eten en meer als voldoende drank.
Ikzelf ben 1,83 cm en na een paar uurtjes bij LTU wis ik niet meer hoe ik nog moest gaan zitten. Het is echt krap.
Hetzelfde had ik met Lauda air, ook zeer krap.

De andere maatschappijen (China, Eva, Thai enz...) geven een paar centimeter meer beenruimte en geloof me dat maak wel degelijk een verschil.

Ik vraag steeds een stoel naast de gang zodat ik gemakkellijk kan opstaan en wat kan rondlopen.

Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#42 Bericht door Denhakke » zaterdag 24 februari 2007, 19:40

Bedankt voor de reacties, ik heb met Lauda air ook al een tweetal maal richting Bkk gevlogen en dat viel nog mee in vergelijking met Martinair. Ik ga er nog een weekendje over slapen maar vooral de prijs is goed voor deze periode. Als we voor een andere maatschappij moeten kiezen voor ons drieën betalen we vlug rond de 1000 euro meer, en daar kan je ginder veel mee doen.

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#43 Bericht door JohanS » zaterdag 24 februari 2007, 19:51

Denhakke schreef:Bedankt voor de reacties, ik heb met Lauda air ook al een tweetal maal richting Bkk gevlogen en dat viel nog mee in vergelijking met Martinair. Ik ga er nog een weekendje over slapen maar vooral de prijs is goed voor deze periode. Als we voor een andere maatschappij moeten kiezen voor ons drieën betalen we vlug rond de 1000 euro meer, en daar kan je ginder veel mee doen.
Een totaal van 900 euro minder is veel.
Zolang je op voorhand weet wat je kan verwachten is het dan ook niet zo erg en met dat geld kan je je tijdens je vakantie wat extra in de watte laten leggen.

Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#44 Bericht door Denhakke » zaterdag 24 februari 2007, 20:01

Johan,
heb jij ervaring met het parkeren aan de luchthaven van Dusseldorf, staat je wagen daar veilig?

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#45 Bericht door JohanS » zondag 25 februari 2007, 10:42

Denhakke schreef:Johan,
heb jij ervaring met het parkeren aan de luchthaven van Dusseldorf, staat je wagen daar veilig?
Ik heb het vorige november willen doen maar omdat het toen zeer slecht weer was (sneeuw) en de wagen op een buitenparking staat heb ik het toch maar niet gedaan. Ik wou het risico niet nemen dat ik bij mij terugreis niet met de wagen kon vertrekken.

Een collega heeft me toen naar daar gereden (3,5 uur enkel van bij mij thuis, veel te ver)

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”