Mahan Air

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Pim
Veel ervaring
Veel ervaring
Contacteer:

Re: vrouwen apart

#31 Bericht door Pim » vrijdag 30 december 2005, 19:22

nakluaboy schreef:Heb ook gehoord dat de vrouwen apart bij de mannen moeten in chekken in teheran klop dat :( en wat is eigenlijk een gewaad :?
Dat klopt, mannen en vrouwen worden appart ingecheckt. De controle wordt bij vrouwen door Iraanse vrouwelijke veiligheidsdiensten gedaan, omdat mannen niet aan vrouwen mogen komen :D:D. En bij de Iraanse vrouwen moet de burka goed worden gecheckt. En die doen ze niet uit in het openbaar.

Een gewaad is er om o.a. het westerse decollete en rokjes te beschermen :D. Een trendy lange lichtblauwe jas wordt de vrouwen aangereikt.

Ik heb me in Iran goed vermaakt!! Veel gelachen :D:D
Dan besef je pas wat een islamitisch land is....

AnnekeV

#32 Bericht door AnnekeV » dinsdag 03 januari 2006, 18:07

Net terug uit Thailand en gevlogen met Mahan-air. Voor wie voor weinig geld naar Thailand wil vliegen is dit een goede optie! Het personeel is vriendelijk genoeg en het eten aan boord was goed. Het enige negatieve wat ik kan bedenken is dat het erg warm aan boord was en weinig zuurstof (droge lucht).

FlyingDutchman
heeft ervaring
heeft ervaring

#33 Bericht door FlyingDutchman » dinsdag 24 januari 2006, 13:15

AnnekeV schreef:Net terug uit Thailand en gevlogen met Mahan-air. Voor wie voor weinig geld naar Thailand wil vliegen is dit een goede optie! Het personeel is vriendelijk genoeg en het eten aan boord was goed. Het enige negatieve wat ik kan bedenken is dat het erg warm aan boord was en weinig zuurstof (droge lucht).
... het erg warm aan boord was en weinig zuurstof (droge lucht).

:roll: Ik heb het al niet zo op vliegen, dus ik betaal wel € 100,- meer voor een ticket van een andere maatschappij. Mijn zuurstofverbruik op een slordige 10.000 meter hoogte verdubbeld zo'n beetje :wink:. Het voordeel is echter wel dat de heren rond Bin Laden het wel uit hun hoofd laten een vliegtuig van Mahan-air 'iets aan te doen ...'
Afbeelding

FCnieuwbouwwijkzuid
heeft ervaring
heeft ervaring

#34 Bericht door FCnieuwbouwwijkzuid » donderdag 26 januari 2006, 22:34

Daar houd ik al helemaal geen rekening mee
Maar toch zou ook dit niet mijn airline zijn :roll:
Travel for more knowledge

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Gezondheid

#35 Bericht door JohanS » donderdag 26 januari 2006, 22:37

Een vliegtuig waar de luchtverversing uit staat of op een laag pitje is zeer slecht voor de gezondheid wagens de gemakkelijke verspreiding van ziektes.
Sommige airlines doen dit enkel om kerosine te besparen en dus geld.

FlyingDutchman
heeft ervaring
heeft ervaring

#36 Bericht door FlyingDutchman » zondag 29 januari 2006, 01:37

... dus FCnieuwbouwwijkzuid, goedkoop is spelen met je leven :!:

Ik hou al niet van vliegen, maar toen ik eens in Zuid-Amerika zat, kwam het weer eens uit, waarom niet. Er was een binnenlandse vlucht naar 'de grootste waterval van de wereld'. Toen ik begreep welk vliegtuig erbij was betrokken, pastte ik ... Een week later stortte 'ie neer. Ja, allemaal dood :cry:. Voor diegeen die het niet gelooft, zoek maar op : Venezuela, medio augustus 1997. Het zijn allemaal vliegende doodskisten voor mij. Ik ben geen T-Type. Bungie-Jumpen (of hoe heet dat ?) ... Never-the-Never :!:
Afbeelding

gast

naar dusseldorf

#37 Bericht door gast » woensdag 01 maart 2006, 20:05

hoi,

ik wil in de zomer ook met Mahan Air naar bangkok, maar vroeg mij af of je ook vorodelig met de trein naar dusseldorf kan, want als me dat nog 100 euro gaat kosten ben ik misschien toch goedkoper uit als ik vanag amsterdam vertrek

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#38 Bericht door Mystic » donderdag 02 maart 2006, 04:32

Marijn schreef:
frumau schreef:met een tussenstop in de enige theocratische staat in de wereld
sorry, maar dit is niet waar. Er is wel godsdienstvrijheid in het land (er wonen bijvoorbeeld in isfahan erg veel joden/christenen en natuurlijk moslims) maar er is nog 1 theocratische staat: israel. De Joodse staat. ik dacht altijd van niet, maar het is dus wel degelijk zo. maar goed. boeie verder. De mensen die ik ken (iraniers) zijn bijzonder vriendelijk, en gastvrij, dus ik zou me maar geen zorgen maken. Het kan wel heeeeel goed zijn (99%) dat er geen acohol aan boord wordt geschonken. Nu is dit toch slecht voor je hoog in de lucht, maar het kan meewegen. :)
Ja boeie Marijn, want als je je ook maar een centimeter had verdiept in het Joodse geloof, had je deze opmerking niet gemaakt.
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Kwaliteit

#39 Bericht door JohanS » donderdag 02 maart 2006, 08:39

Mij is het in deze discussie meer te doen om de kwaliteit en vooral veiligheid van de vliegtuigen en luchthavvens.
Daarom zal ik niet snel deze maatschappij gebruiken, maar voor wie dit geen probleem is, doe gerust.

Gast

Re: naar dusseldorf

#40 Bericht door Gast » donderdag 02 maart 2006, 13:26

gast schreef:hoi,

ik wil in de zomer ook met Mahan Air naar bangkok, maar vroeg mij af of je ook vorodelig met de trein naar dusseldorf kan, want als me dat nog 100 euro gaat kosten ben ik misschien toch goedkoper uit als ik vanag amsterdam vertrek
Ligt eraan waar je vandaan moet komen uit nederland he...

marian

controle op vliegvedl

#41 Bericht door marian » vrijdag 03 maart 2006, 14:54

weet iemand misschien hoe het gesteld is met de controles op het vliegveld van dusseldorf op gekopieerde cd's en dvd's? en wat wettelijk toegestaan is om mee te nemen? alvast bedankt voor jullie reacties!

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: controle op vliegvedl

#42 Bericht door JohanS » vrijdag 03 maart 2006, 16:09

marian schreef:weet iemand misschien hoe het gesteld is met de controles op het vliegveld van dusseldorf op gekopieerde cd's en dvd's? en wat wettelijk toegestaan is om mee te nemen? alvast bedankt voor jullie reacties!
Wettelijk toegestaan om gekopieerde cd's en dvd's mee te brengen;
dat is gemakkelijk te onthouden; NIETS.
Het is volledig illegaal.

Hebben mij reeds een paar keer gekontroleerd (op schiphol) maar nog geen problemen gehad.

Gast

Mahan air

#43 Bericht door Gast » woensdag 10 mei 2006, 23:32

ff een vraagje ik vlieg deze zomer met mahan air naar Thailand en heb dus ook een tussenlanding in Teheran. Nou voreg ik me af of iemand weet of er geen problemen zijn i.v.m die kern energie, sanctie voor dit land of what so ever.

PeterPivo
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Kwaliteit

#44 Bericht door PeterPivo » vrijdag 02 juni 2006, 13:31

JohanS schreef:Mij is het in deze discussie meer te doen om de kwaliteit en vooral veiligheid van de vliegtuigen en luchthavvens.
Daarom zal ik niet snel deze maatschappij gebruiken, maar voor wie dit geen probleem is, doe gerust.
Helemaal mee eens. Aangezien de goedkope prijs hoef je denk ik niet zoveel te verwachten aanboord. Ook heb ik mijn twijfels bij de oude toestellen maar dat is mijn mening.

PeterPivo

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Vliegtuigen

#45 Bericht door JohanS » vrijdag 09 juni 2006, 15:09

Hoorde gisteren op TV dat de USA eindelijk terug onderdelen zal leveren aan IRAn voor hun Boeing toestellen (na Jaren van blokkage).

Ik stel me dan toch een zeer grote vraag ivm de veiligheid van deze toestellen in het verleden en nabije toekomst.

Beter wat meer uitgeven maar wel met goed onderhouden toestellen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”