China Airlines
Moderator: Loempia
- jumbo
- Expat
-
- Expat
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
- jumbo
- Expat
klopt inderdaad; als een vliegtuig op het water landt (zelfs als bedoelde landing) dan breekt het in tweeen met alle gevolgen vandien.Manuel schreef:LOL, goede opmerking!!!
Ken wel situaties waarin ze gebruikt zijn en waar mensen het overleefd hebben. Misschien toch wel nuttig....
Ik vraag me altijd meer af over het nut van zwemvesten. Indien een vliegtuig op het water land is er weinig tot gen overlevingskans....
Ik heb echter op aircrashinvestigation een keer een vliegtuig gezien van jamacai airlines (of zoiets) dat moest landen op het water, brak en er waren overlevenden met zwemvesten. Echter degenen die hun zwemvest al eerder hadden opgeblazen (tegen het advies in) bleven onder het plafond steken of konden hun gordels niet loskrijgen.
bedenk me dat ze waarschijnlijk ook zuursofmaskers om handen want er was een stuk van het dak weggereten. Geeft weer een hele nieuwe mening aan het woord sunroof he?
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Ik denk ook niet dat het mogelijk is om elke week een nieuw toestel te laten vliegen aangezien ze er maar 3 nieuwe hebben en ze natuurlijk ook onderhouden moeten worden. Je ziet het wel als je instapt.diaantje schreef:spelletjes kan je spelen op de vlucht china airlines maar je moet wel de controller ervan ff vragen
En ik snap het niet ik ben de laatste keer op woensdag met het nieuwe toestel gevlogen :!:
Gr diana
PeterPivo
-
- Volwaardig lid
Het is maar hoe je het bekijkt.
En ik altijd maar denken dat die accu mijn zwemvest was. Gelukkig heb ik het drijfvermogen hiervan nog nooit hoeven testen. Neemt niet weg dat vliegen over het algemeen nog steeds de meest veilig manier van transport is. Overigens mijn Thaise partner heeft haar eigen filosofie hierover. Tijdens de Tsunami waren wij in Phuket. afgelopen maand zijn we terug gegaan. Ik vroeg haar of ze geen angst had voor een nieuwe tsunami? ze antwoorde; "statistisch gezien overkomt dit je eens in de 273 jaar dus voorlopig zijn wij en onze toekomstige generatie(s) hiervan af". Wellicht werkt dit met vliegtuigen ook zo?PaulV schreef:Ik vlieg ook altijd met China Airlnies en heb de zelfde ervaring als Thongdee. Natuurlijk kijkt er wel eens een stewardes moeilijk als ik midden in de nacht om een bakje noodles vraag, maar ik tot nu toe werd ik daar zonder verder commentaar in voorzien en meestal vindt ik de dames gewoon aardig en voorkomend.
Verder moet ik zeggen ....Wat ik aan de nieuwe vliegtuigen een nadeel vindt is de accu's die onder de stoel zijn geplaatst. Die kunnen wel eens zo ongunstug zitten dat je een of soms beide benen niet meer kunt strekken. ..............
groet,
Paul

-
- Volwaardig lid
Vind ik ook verassing !!!ps mis.heb ik marssel gehad !!PeterPivo schreef:Ik denk ook niet dat het mogelijk is om elke week een nieuw toestel te laten vliegen aangezien ze er maar 3 nieuwe hebben en ze natuurlijk ook onderhouden moeten worden. Je ziet het wel als je instapt.diaantje schreef:spelletjes kan je spelen op de vlucht china airlines maar je moet wel de controller ervan ff vragen
En ik snap het niet ik ben de laatste keer op woensdag met het nieuwe toestel gevlogen :!:
Gr diana
PeterPivo

-
- Volwaardig lid
diaantje schreef:Vind ik ook verassing !!!ps mis.heb ik marssel gehad !!PeterPivo schreef:Ik denk ook niet dat het mogelijk is om elke week een nieuw toestel te laten vliegen aangezien ze er maar 3 nieuwe hebben en ze natuurlijk ook onderhouden moeten worden. Je ziet het wel als je instapt.diaantje schreef:spelletjes kan je spelen op de vlucht china airlines maar je moet wel de controller ervan ff vragen
Gr diana
PeterPivo

PeterPivo
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Bedankt voor de info. Heb op hun side een demo gezien en ziet er zeker wel goed uit wel jammer dat de stoelafstand iets kleiner is geworden.renerrr schreef:Peter, bij de nieuwe 747 is de stoelafstand iets kleiner, helaas, echter wel luxer, zoals een tv,tje, eigen keuze uit films en nintendo, ook in de economy class.
Gr rene.
PeterPivo