thaise friendin zoeke
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: thaise friendin zoeke
Neem €1000,- in contanten mee. Wisselen gaat daar prima, en meestal tegen een gunstigere koers. En neem condooms van hier mee. Daar is de maat wat aan de kleine kant.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
-
- Volwaardig lid
Als je bang bent om ziek te worden van bv het eten drink dan altijd Cola bij het eten.borus schreef:ik wou eigelijk nog maar 1 ding vragen want ik merk da ik toch wel een beetje zenuwachtig begint te worden voor zon lange reis naar een land waar ik nog nooit ben geweest is da normaal eigenlijk. ik denk telkes weer ben ik niks vergeten wat moet ik doen als me pin het niet meer doet of als ik ziek wort wat dan hebben andere da ook gehad toen ze voor het eerste keer gingen
En neem genoeg casch geld mee als je je pin niet vertrouwd of neem een creditcard.
Werk om te leven leef niet om te werken.
-
- heeft ervaring
Haha... gaan we pochen...?Duiker schreef:Neem €1000,- in contanten mee. Wisselen gaat daar prima, en meestal tegen een gunstigere koers. En neem condooms van hier mee. Daar is de maat wat aan de kleine kant.

- eltoro53
- Zeer veel ervaring
Dit was ff weer ouderwets lachen, aan de ene kant weten we allemaal dat deze topic bullshit is.
Maar toch komen de persoonlijke ervaringen (min of meer verbloemd) van iedereen weer boven, we gingen allemaal de eerste keer vol verwachtingen naar Thailand toch?
Of dit nu echt is of niet, ik denk dat dit een hele goed topic (waarschuwing) is voor iedereen (mannelijk) die voor de eerste keer naar Thailand gaat!
Gr Henk.
Maar toch komen de persoonlijke ervaringen (min of meer verbloemd) van iedereen weer boven, we gingen allemaal de eerste keer vol verwachtingen naar Thailand toch?
Of dit nu echt is of niet, ik denk dat dit een hele goed topic (waarschuwing) is voor iedereen (mannelijk) die voor de eerste keer naar Thailand gaat!
Gr Henk.
-
- Volwaardig lid
Ik zeg niets meer. 

We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
-
- Expat
"Boris is de "running gag" van dit forum. Leuk om te lezen, nog leuker om de commentaren te lezen. Neem het niet te serieus.
-
- Expat
Hoe durf je???printen44 schreef:"Boris is de "running gag" van dit forum. Leuk om te lezen, nog leuker om de commentaren te lezen. Neem het niet te serieus.
Ik neem ALLES (?) op dit forum super serieus!

"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Volwaardig lid
Als jouw pin het niet doet, waarom dan condooms meenemen ?
- RuudThai
- Expat
Mm? begrijp ik niet. Of werkt de "k" niet op jouw toetsenbordprajak schreef:Als jouw pin het niet doet, waarom dan condooms meenemen ?

-
- Volwaardig lid
Humor ligt op straat maar je moet het wel willen oprapen...
-
- Volwaardig lid
no money,no honey.
- jumbo
- Expat
Ik heb toch meerdere gevallen meegemaakt dat het niet zo was althans niet als money uitsluitend van de man komt en de honey van de vrouw...jvs schreef:no money,no honey.
Ik ken zelfs een paar gevallen, en zelfs op dit forum naar verluidt onze eigen 'kept man' Vleespet, en nog een BMW eigenaar wiens naam ik even kwijt ben dat het andersom is...
Niet dat het nou zo geweldig macho is natuurlijk maar prostitueren van jezelf is hier een vaker voorkomende bron van inkomsten

Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Volwaardig lid
Uitzonderingen bevestigen de regel.Boris gaat voor de eerste keer naar Thailanden nog wel naar een toeristen eiland.Ik denk niet dat er veel hoogopgeleide
dames met veel geld achter de hand op hem zitten te wachten.Nee ik denk eerder dat hij vakkundig wordt uitgekleedt,op meerdere manieren.
Maar dat houdt niet in dat hij misschien alle geluk van de wereld heeft en tegen een schatje aanloopt die net voor de eerste dag ook daar is,die dingen gebeuren ook.
Toch wil ik niet graag de kost geven aan gelukszoekers die er alleen maar ellende vinden.Iedereen betaald leergeld,ik meer dan me lief is,maar ja zo gaat dat nu een keer.
dames met veel geld achter de hand op hem zitten te wachten.Nee ik denk eerder dat hij vakkundig wordt uitgekleedt,op meerdere manieren.
Maar dat houdt niet in dat hij misschien alle geluk van de wereld heeft en tegen een schatje aanloopt die net voor de eerste dag ook daar is,die dingen gebeuren ook.
Toch wil ik niet graag de kost geven aan gelukszoekers die er alleen maar ellende vinden.Iedereen betaald leergeld,ik meer dan me lief is,maar ja zo gaat dat nu een keer.
- jumbo
- Expat
Vind je wel een beetje droevig overkomen met je laatste zin... laten we hopen dat het allemaal meevalt.
Een overigens door mijzelf veelvuldig aangehaald gezegde, die van de uitzondering.
Dorus lijkt me, zoals anderen al eerder aangaven, naar mijn mening ook een trolletje, maar dat neemt niet weg dat wij zo een onnozele voorstelling van feiten niet openbaar kunnen bespreken zonder dat we onze eigen pijnlijke ervaringen moeten blootgeven...
Zpelvauten mogen we nooit iemand op aanspreken ook niet als ze opzettelijk worden gemaakt ...... het blijft leuk om te zien dat mensen zich van alles aanmeten om maar zo anoniem mogelijk te blijven terwijl hun IP onderaan de pagina staat...hehehehe
Maar er zijn genoeg landgenoten die om een of andere reden minder handig zijn in en met de Nederlandse taal, door imbeciliteit, afkomst of scholing, dus we zouden voorzichtig moeten zijn om daarmee te spotten...
Een overigens door mijzelf veelvuldig aangehaald gezegde, die van de uitzondering.
Dorus lijkt me, zoals anderen al eerder aangaven, naar mijn mening ook een trolletje, maar dat neemt niet weg dat wij zo een onnozele voorstelling van feiten niet openbaar kunnen bespreken zonder dat we onze eigen pijnlijke ervaringen moeten blootgeven...
Zpelvauten mogen we nooit iemand op aanspreken ook niet als ze opzettelijk worden gemaakt ...... het blijft leuk om te zien dat mensen zich van alles aanmeten om maar zo anoniem mogelijk te blijven terwijl hun IP onderaan de pagina staat...hehehehe
Maar er zijn genoeg landgenoten die om een of andere reden minder handig zijn in en met de Nederlandse taal, door imbeciliteit, afkomst of scholing, dus we zouden voorzichtig moeten zijn om daarmee te spotten...

Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Volwaardig lid
De wafelindustrie in Thailand blijkt nog steeds sponsoring via dit forum nodig te hebben.