Natuurlijk sta je ook op in de bioscoop...........denk dat daar mog niet eens over nagedacht hoeft te worden.
Dat zijn nou typisch voorbeelden van respect tonen voor het gastland.
Is in mijn ogen helemaal niks mis mee.
De voorbeelden die Ruud ook noemde,over het meegaan in de tempel en uren lang met je benen in de knoop gaan zitten,heb ik jaren ook gedaan,maar heb daar de afgelopen tijd geen zin en puf meer voor.
Ik breng Jeab desgewenst daar naar toe,en zij mag daar uren vertoeven,maar ik ga liever op mijn gemak een peukje verderop roken.
Kevin vindt het trouwens wel prachtig in de tempels,en was hier in Nederland (Landsmeer) ook een graag geziene gast bij de monniken.
Heb trouwens ook besloten om de familie-bezoekjes die door het hele land leiden,nog wel steeds te blijven doen,maar in de betreffende stad gewoon zelf een hotel te pakken.
Want eenmaal bij hen in huis,wordt het rooster van de dingen die wij de komende dagen gaan doen,door hen opgesteld,terwijl ik hele andere plannen eigenlijk had.
Heb dit al zo vaak meegemaakt,dat de Familie het gehele schema in de war gooide,maar maakte daar eigenlijk nooit een punt van.
Toch ben ik het NU wel als vervelend gaan beschouwen,en probeer op deze wijze weer wat inspraak te krijgen,en dingen te gaan doen die IK zelf prefereer.
Zal wel weer tot het gezichtsverlies van deze of gene leiden,maar kan daar echt niet meer zo over wakker liggen.
Groet Ron.