En die Printen44 maar vreten deze dagen. Printen44, weet je zeker dat de verwachte gasten allemaal komen?

Moderator: Loempia
Denk ik wel dat ze allemaal komen. Mijn kookkunst in wijd en zijd bekend.prajak schreef:Kweet ut Andre, kweet ut.....kweet ut al jaaaren.....![]()
En die Printen44 maar vreten deze dagen. Printen44, weet je zeker dat de verwachte gasten allemaal komen?
Een hometrainer, ja. Maar dan niet zo'n licht-gewicht-geval, maar een die extra zwaar is uitgevoerd.yandre schreef:dat wordt de home trainer prajak
Was mij ook al opgevallen, Herbergier. Maar aan de andere kan (ik zal maar eerlijk zijn op 2e Kerstdag): de tijd dat wij aten aan de tafel in de eethoek ligt ook al jaren achter ons. Nu in de voorkamer, op de bank en de televisie aan. Tijden veranderen nu eenmaal moet je maar denken. Noem het maar 'voortschrijdend inzicht' (met 'uitzicht' op de tv).Herbergier schreef:Jammer dat ook bij zo'n privé etentje de mobiel naast het bord ligt en tussendoor ook gebruikt wordt, die dingen halen vaak veel gezelligheid weg.
Maar jullie zaten in ieder geval nog wel keurig netjes aan de etenstafel en niet net als mijn vrouw en ik dat altijd doen (zoals ik al schreef) op de bank voor de televisie. Dat maakt toch nog wel enig verschil.printen44 schreef:Ook ik erger me eraan, dat iedereen met zo'n smartphone zit te spelen, maar de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
En is je hele 'handel' aan oliebollen ook écht opgegaan of hebben jullie daar op Nieuwjaarsdag ook nog lekker van genoten? Hoefde jij vandaag vast niet te koken, denk ik.printen44 schreef:Ik bracht Oudejaar door in mijn huis. Samen met een bange kat en een hond en verder nog een kat, die niet bang voor de knallen van vuurwerk waren. Nam, de oudste kat, week niet van mijn zijde af, zolang het vuurwerk knalde. Tiger, mijn hond en Sara, de andere kat vonden het vuurwerk wel best. Die bleven slapen.![]()
In de avond was het redelijk rustig met af en toe vuurwerkknallen. Om twaalf uur brak hier in de buurt wel redelijk wat vuurwerklawaai los, maar tegen half een was alles hier rustig. Er was een Oudejaarsfeest in het clubhuis bij het zwembad, maar de muziek was niet al te hard.
Vandaag was het erg rustig. Ik ging tevergeefs de Bangkok Post halen, die was vandaag niet afgeleverd bij Rimping, en het was toch redelijk druk bij het winkelcentrum Kad Farang. Morgen dus twee kranten.