Of, derde mogelijkheid : Afhankelijk van de van dienst zijnde bevoegde persoon ?
Moest een bank 'bewijsje' hebben voor verlenging van mijn extension de dame die die afdeling beheert had echt geen geen idee waar ik het over had.
Na de diverse 'papiertjes' even te hebben laten zien na mijn uitleg wat ik wilde [ uittreksel bankboekje met een bevestiging dat het geldbedrag er NU ook nog opstaat] al vier jaar op rij gedaan kreeg ik wat mee en ja hoor natuurlijk afgekeurd door IMM.
Op laten schrijven door de IMM medewerker in het Thais wat ik moest hebben en na drie kwartier typen op de Pc [?] Kwam er een velletje drie meter verder uit het kopieer apparaat rollen stempeltje met krabbel en klaar.
Hoewel de bankmedewerker goed Engels spreekt weigerde ze dat te doen spraak over mijn 'schouders' heen met mijn vrouw in het Thais.
Men schaamt zich er niet meer voor om hun gevoelens over niet Thailanders kenbaar te maken.
Aanvraag voor een nieuw bankaccount bij het SCB kantoor ernaast kon maar de goedkeuring loopt via Bangkok hoofdkantoor dus 'De derde mogelijkheid' probeert men wel ietsje in te dammen.
Verlenging Extension had minder tijd nodig bij de IMM.